جدیدترین قیمت DS6 با تغییرات نرخ ارز اعلام شد / اردیبهشت 97


التهابات بازار ارز باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده دست به افزایش قیمت اجباری بزنند و بسیاری از محصولات خود را با توجه به نرخ ارز بالایی که دست آنها می‌رسد، گران کنند. شرکت آرین موتور نماینده رسمی دی اس؛ شرکت لاکچری ساز فرانسوی در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت DS6 یکی از محصولات پرطرفدار خود در بازار ایران خبر...

التهابات بازار ارز باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های واردکننده دست به افزایش قیمت اجباری بزنند و بسیاری از محصولات خود را با توجه به نرخ ارز بالایی که دست آنها می‌رسد، گران کنند. شرکت آرین موتور نماینده رسمی دی اس؛ شرکت لاکچری ساز فرانسوی در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت DS6 یکی از محصولات پرطرفدار خود در بازار ایران خبر داد.

جدیدترین قیمت محصولات گروه بهمن برای اردیبهشت ۹۷ اعلام شد

جدیدترین قیمت DS6 با تغییرات نرخ ارز اعلام شد  / اردیبهشت 97

شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات دی اس فرانسه در ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت DS6 خبر داد که با توجه به افزایش نرخ ارز بوده و طبق اعلام مسئولین این شرکت به محض دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی نسبت به کاهش قیمت محصولات اقدام خواهند کرد.

مطلب مرتبط: قیمت اردیبهشت ۹۷ سانگ‌یانگ تیوولی از طرف رامک خودرو اعلام شد

طبق اطلاعیه صادر شده این شرکت قیمت جدید DS6 مبلغ ۳۵۹ میلیون تومان تعیین شده است که افزایش قیمت ۱۳ میلیون تومانی را نسبت به قیمت گذشته نشان می‌دهد.

منبع

جدیدترین قیمت DS6 با تغییرات نرخ ارز اعلام شد  / اردیبهشت 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین