رونمایی از اپلیکیشن سهام ایران خودرو


موبنا – معاونت اقتصادی ایران خودرو تصریح کرد: با استفاده از اپلیکیشن سهام ایران خودرو،‌ سهامداران می توانند اطلاعات سهامداری خود را از قبیل تعداد سهام، مانده مطالبات، آگاهی از کاردکس مالی،‌ وضعیت نقل و انتقال سهام و یا قیمت سهام را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند. همچنین امکان ثبت و ویرایش نشانی و یا شماره حساب بانکی نیز از این...

موبنا – معاونت اقتصادی ایران خودرو تصریح کرد: با استفاده از اپلیکیشن سهام ایران خودرو،‌ سهامداران می توانند اطلاعات سهامداری خود را از قبیل تعداد سهام، مانده مطالبات، آگاهی از کاردکس مالی،‌ وضعیت نقل و انتقال سهام و یا قیمت سهام را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند. همچنین امکان ثبت و ویرایش نشانی و یا شماره حساب بانکی نیز از این طریق فراهم شده است.
اداره سهام ایران خودرو در سال های اخیر با بهره گیری از خدمات نوین الکترونیک و طراحی و راه اندازی سایت سهام، امور سهامداری را از حالت سنتی به مکانیزه تغییر داده است.
در افزایش سرمایه ۵. ۲۷ درصدی سال ۹۴، برای نخستین بار در میان تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، تمامی مراحل پذیره نویسی از قبیل توزیع گواهی نامه های حق تقدم، دریافت اسمی مبالغ افزایش سرمایه، فروش حق تقدم های استفاده نشده و توزیع اوراق سهام به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت انجام شده است.

رونمایی از اپلیکیشن سهام ایران خودرو

کاهش مراجعه سهامداران به اداره سهام و تسریع در ثبت فرآیند افزایش سرمایه در کم تر از ۱۵ روز و همچنین کاهش هزینه از نتایج این اقدام است. این درحالی است که فرآیند ثبت افزایش سرمایه در بسیاری از شرکت های بورسی بیش از سه ماه به طول می انجامد.
معاونت اقتصادی ایران خودرو تاکید کرد: ایران خودرو با سرمایه ۱۵۳۰میلیارد تومانی و ۱۴۰ هزار سهامدار یکی از بزرگ ترین شرکت های بورسی و لیدر گروه صنعت خودروسازی است. امید است با تداوم روند ایجاد شده در توسعه خدمات سهامداری رضایت حداکثری سهامداران فراهم شود.
گفتنی است،‌ سهامداران ایران خودرو می توانند برای بهره مندی از این اپلیکیشن از طریق گوشی تلفن همراه خود به سایت سهام ایران خودرو به نشانی (Stock.ikco.ir)مراجعه و نسبت به نصب این برنامه اقدام کنند. لینک اپلیکیشن سهام برای آن‌دسته از سهامدارانی که شماره تلفن همراه آنان قبلا در سیستم سهام ثبت شده پیامک خواهد شد. اپلیکیشن سهام ایران خودرو در دو نسخه اندروید و IOS طراحی شده است. کد ملی سهامدار به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه (تایپ انگلیسی) به عنوان رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن درنظر گرفته شده است.

رونمایی از اپلیکیشن سهام ایران خودرو

رونمایی از اپلیکیشن سهام ایران خودرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید