برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر


برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

برنامه نود این هفته از ساعت 22:45 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

نظرسنجی امشب برنامه به تیم های ایرانی حاضر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت و از بینندگان خواسته شد از بین گزینه های زیر تعداد تیم های ایرانی ای که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می روند مشخص کنند.

برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

۱. استقلال

۲ استقلال و پرسپولیس

۳.پرسپوایس و ذوب آهن

۴. ذوب آهن

امیر قلعه نویی به عنوان برترین سرمربی ماه فروردین و اردیبهشت لیگ برتر انتخاب شد

گل توحید غلامی، هافبک سپیدرود رشت به سایپا به عنوان زیباترین گل سال فوتبال ایران انتخاب شد‌

مهدی ترابی، هافبک ملی پوش تیم سایپا به عنوان برترین بازیکن ماه فروردین و اردیبهشت فوتبال ایران انتخاب شد

خلاصه ای از آیتم هایی که قرار است در برنامه امشب ۹۰ روی آنتن برود پخش شد.

برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

قلعه نویی: از فردوسی پور و همسرم حلالیت می طلبم

در کسب این جایزه کمترین سهم را دارم و جایزه ام را به کارگران زحمت‌کش کارخانه ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم. ذوب آهن می‌توانست در کورس قهرمانی باشد اما این اتفاق رخ نداد. در نیم‌فصل دوم مشکلات تیم حل شد و پرسپولیس در چهار، پنج هفته پایانی که قهرمانی اش مسجل شده بود تنها مقایل مقابل ما با تمام نفراتش ومحکم بازی کرد. خوشحالم بازیکنانم زحمت کشیدند و بازی یک بر صفر باخته را به برد ۲ بر یک تغییر دادند.

او ادامه داد: نزدیک ۲۰ سال است مربیگری می‌کنم و بیش از 30 سال است در فوتبال هستم. امسال شرایط سختی داشتیم اما همدلی اعضای تیم سبب شد از این شرایط عبور کنیم. شاید اگر یک بازی را می باختیم در رتبه چهارم یا پنجم قرار می گرفتیم. از عبدالله‌پور، سردار مومنی و تقوی تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد:کدورتی میان من و فردوسی‌پور وجود داشت و باید از او حلالیت بطلبم. از این مسائل در فوتبال می‌آید و می‌رود. همسرم همیشه یار و یاورم بوده است. فرزندانم هم در سال های اخیر سختی‌های زیادی کشیدند. از همه حلالیت می‌طلبم، عذرخواهی و تشکر می‌کنم.

۱۰ گل برتر فصل ۹۷- ۱۳۹۶ فوتبال ایران از نگاه برنامه ۹۰

۱۰- قاسم حدادی‌فر(ذوب آهن به سایپا)

۹-علی علیپور(پرسپولیس به پیکان)

۸- مهدی ترابی(سایپا به سپاهان)

۷- داریوش شجاعیان(استقلال به سپیدرود)

۶- آگوستو سزار(صنعت نفت به ذوب‌آهن)

۵- آرمان قاسمی(پیکان به استقلال تهران)

۴- حمیدرضا علی‌عسگری(مشکی پوشان به استقلال تهران)

۳-میلاد جهانی(صنعت نفت به سایپا)

۲- صابر حردانی(فولاد به تراکتورسازی)

۱- توحید غلامی(سپیدرود به سایپا)

برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

مهدی ترابی: انتخابم به عنوان بهترین بازیکن ماه حاصل تلاش تمام بازیکنان و کار فنی سایپا است

این عنوان حاصل تلاش تمام بازیکنان و کادرفنی سایپا بوده است چراکه تیم ما امسال خوب کار کرد، یک تیم پشت من بازی می‌کرد اما در گل زدن یا پاس گل دادن بیشتر دیده شدم. امیدوارم این روند را تا جام جهانی ادامه دهم و در فهرست نهایی کی‌روش قرار بگیرم.

ترابی افزود:علی دایی انگیزه زیادی به تیم ما داد و در پیشرفت تمام بازیکنان موثر بود. جوان‌ترین تیم لیگ را داشتیم اما دایی به ما انگیزه می داد. اگر حمایت های باشگاهی در مقطعی از لیگ بیشتر می شد، نتیجه بهتری می‌گرفتیم اما با این وجود نتایج خوبی کسب کردیم و به عنوان تیم چهارم لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شدیم.

هافبک تیم سایپا اظهار داشت: اگر بیشتر تلاش کنم کی روش هم مرا می بیند. تمام تلاشم را به کار می گیرم ابتدا در فهرست نهایی تیم ملی و سپس در ترکیب اصلی حضور یابم. در نهایت امیدوارم با تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

گزارش جذابی از دیدار فینال جام حذفی بین استقلال تهران و خونه به خونه بابل پخش شد که در این آیتم بیشتر هواداران از برگزاری این بازی در خرمشهر ابراز نارضایتی داشتند.

در این آیتم همچنین مصاحبه امید ابراهیمی، وریا غفوری، خسرو حیدری، سید حسین حسینی از استقلال و امین حاج محمدی و مهدی خیری از خونه به خونه پیش از بازی پخش شد.

صندلی پرت کردن هواداران صنعت نفت سمت هواداران استقلال هم بخشی از این آیتم بود.

دراگان اسکوچیچ: بازیکنانم نسبت به استقلال ۲ روز کمتر استراحت کردند. با این حال آیا غیبت ۱۰ بازیکن ما کافی نبود که این داوری را هم گذاشتند؟ چیزهایی که در این بازی دیدم، خجالت‌آور بود.

بخش اول اظهارات وینفرد شفر در گفت و گو با عادل فردوسی پور

در زمان حضورم در کارلسروهه جدای از شخیصت تیمی فوتبال خوبی هم بازی می‌کردیم و بارها بایرن مونیخ و تیم‌های بزرگ را شکست دادیم. 10 سال در آن تیم بودم. پس از صعود از لیگ دسته دوم به دسته یک به لیگ قهرمانان اروپا هم رفتیم.

بایرن مونیخ هفت بازیکن کارلسروهه را جذب کرد و در بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا چهار بازیکن سابق کارلسروهه به میدان رفتند.

اولی هوینس به بازیکنان ما پول می داد و آنها را می خرید چراکه وضع مالی خوبی نداشتیم. از پی تا سقف خانه را ساختیم اما اکنون حالا همه چیز خراب شده و تیم به لیگ دسته سه رفته است.

برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

نخستین بار مهمت شول را برابر کلن بازی دادم که یک گل زد. فوتبال عجیب و غریب است. آن دیدار دومین بازی اولیور کان و نخستین بازی مهمت شول بود؛ مردم می گفتند باید کتم‌را در بیاورم. روی کاغذ ضعیف تر از کلن بودیم و در نهایت چهار بر یک بردیم. کتم را درآوردم و خوشحالی کردم اما اکنون سردم است و آن را می‌خواهم.

جام حذفی ساده نبود. بزرگترین مشکل ما اینست که بسیاری از اطرافیانم می‌گفتند باید در بازی‌های حذفی با اختلاف سه تا چهار گل برنده شویم. این حرف‌ها را از یک گوش می‌شنیدم و از گوش دیگر در می‌کردم.

اگر حریف می باخت می‌گویند تیم لیگ پایین‌تر از استقلال شکست خورد اما اگر استقلال می باخت، حرف‌های زیادی پیش می‌آید.

همه تیم‌ها مقابل استقلال انگیزه دارند. وقتی گل نزنیم حریف جلو می آید. لازم نیست در فینال زیبا بازی کنیم اما باید برنده
می شدیم.

در کشورهای دیگر مشابه مراسم قهرمانی استقلال را دیده بودم. وقتی مردم بیرون زمین هستند، مشکلی وجود ندارد اما در خرمشهر تماشاگران از چپ و راست وارد زمین شدند که این اتفاق خوبی نیست. ما با عکس گرفتن مشکلی نداریم اما کشیدن دست آدم درست نیست.

کسب موفقیت بدون طرفداران امکان‌پذیر نیست. بهترین هواداران را در ایران و آسیا داریم. برای اسماعیل(هوادار نابینای استقلال) و خانواده اش آرزوی بهترین ها را دارم و به او می گویم باشگاه استقلال می خواهد به اسماعیل کمک کند.

تعریف فلافل را شنیدم اما باید مراقب وزنم باشم. پسرم در خرمشهر غذا خورد و گفت خوشمزه است.

هیچ وقت نگفتم افراد داخل باشگاه نمی‌خواستند جام ببریم. من اطرافیان باشگاه را گفتم. عاشق ایران هستم چراکه مردم با محبتی دارد.

ایران، فرش، خاویار، کباب، زعفران و همچنین شایعات خیلی خوبی دارد. از داخل باشگاه همه می خواستند قهرمان شویم و همه می‌خواستند با جام عکس بگیرند.

شایعات برای من مهم نیست اما دوست ندارم وارد حریم شخصی ام شوند.

من درباره اردوی پیش فصل اخیر ارمنستان اطلاعات کامل دارم.

تک ضرب و دو ضرب بازی می‌کنیم و کمتر توپ بلند می‌فرستیم.

در امور تاکتیکی بهتر شدیم اما نیاز است در باشگاه هم تغییراتی انجام شود.

باید حقوق عقب مانده بازیکنان به موقع پرداخت شود.

از جانم برای باشگاه مایه می‌گذارم چراکه می‌خواهیم در دراز مدت در سطح اول آسیا و جایگاه واقعی خودمان بازگردیم.

پیش از حضورم در استقلال از بازیکنان ایرانی مانند علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، مهدوی‌کیا و در کل فوتبال ایران شناخت داشتم.

استقلال مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ یک برند است.

بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند. جوان هایی که از آکادمی به تیم بزرگسالان می‌آیند، قلب‌شان آبی است و به همین دلیل باید وضعیت آکادمی باشگاه درست شود.

ابتدای حضورم در استقلال به صورت مستقیم به من نگفتند که هدف اصلی تیم بقا در لیگ برتر است اما این موضوع برای عده‌ای مهم بود.

نمی‌خواهم از علیرضا منصوریان بد بگویم اما در جلسه اول تمرین فهمیدم بازیکنان خوشحال نیستند و روحیه ندارند. به همین دلیل دنبال تغییر شرایط بودیم روز به روز دیدیم لبخند بازیکنان بزرگ و بزرگتر می‌شود.

پس از باخت به پرسپولیس، متحول شدیم. زمان باخت همه ناراحت هستند اما بازیکنان ما بعد از مسابقات خوشحال بودند.

اولین نفر در تمرین حاضر می‌شوم و آخرین نفر به رختکن می‌روم.

با تمام بازیکنان حرف می‌زنم. زمانیکه حال یک بازیکن خوب نباشد، رها نمی‌کنم. اگر بازیکن مشکل بدنی هم داشته باشد برای او تمرین اختصاصی می‌گذارم.

پژمان منتظری، یک رهبر است. امیدوارم بیشتر لبخند بزند و از او می‌خواهم. امید ابراهیمی ژنرال و فرمانده استقلال است. وریا هم همینطور. امید نورافکن هم خوب است. امروز به فرشید اسماعیلی گفتم وقتی در ۲۰ دقیقه آخر عالی هستی چرا از اول اینگونه کار نمی‌کنی؟

به بازیکنان می‌گویم باید همیشه آمادگی مناسبی داشته باشید.

زمانیکه علی کریمی مرد سال فوتبال آسیا شد در تعطیلات کریسمس او را دیدم و به کریمی گفتم این برترین بازیکن سال آسیا است؟ گفتم علی کریمی سه، چهار کیلو اضافه‌وزن دارد.

سطح فوتبال امارات مانند ایران نیست. فوتبال ایران به قدرت و آمادگی بیشتری نیاز دارد.

کریمی پس از الاهلی به بایرن مونیخ رفت و با فلیکس ماگات کار کرد. ماگات هر روز بازیکنان را مجبور می‌کند ۲۰ کیلومتر بدوند.

وقتی به آلمان می‌روید، باید اعتماد به نفس داشته باشید و بگویید می‌خواهم برنده شوم.

وقتی یک بازیکن خودش را نشان نمی‌دهد، تضمینی نیست او را قبول کنند.

من و دستیارم مانند یک تیم هستیم.

در ادامه گزارشی از نابینا شدن اسماعیل بهادروند، هوادار استقلال که به دلیل برخورد یک جسم عجیب پرتاب شده از سوی هواداران صنعت نفت و خونه به خونه بینایی یک چشمش را از دست داد، پخش شد.

برنامه نود 17 اردیبهشت 97 + فیلم و تصاویر

در ادامه کلیپی از آنالیز پدیده های لیگ هفدهم مانند یونس دلفی(استقلال خوزستان) محمد نادری(تراکتورسازی)ایمان سلیمی(پارس جنوبی) میلاد بدرقه(فولاد)محمد شریفی(استقلال خوزستان)امیر روستایی(پیکان) مهدی رحیمی(سپاهان) سید مجید حسینی(استقلال تهران)مهران درخشان‌مهر(ذوب آهن) طاها شریعتی(سایپا) مصطفی سالاری عارف غلامی(سپاهان) عارف آقاسی(تراکتورسازی) پخش شد.

امید ابراهیمی(استقلال تهران- پاس) عیسی آل‌کثیر(نفت تهران-شوت) مهدی ترابی(سایپا- پاس کلیدی)، فرناندو دخسوس(گسترش فولاد- مهار)، علیرضا عزت‌کرامت(نفت تهران- قطع پاس)، حجت حق‌وردی(پیکان- دفع توپ) محمدرضا حسینی(ذوب آهن- دریبل)، محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی- تکل موفق)، کی‌روش استلی(ذوب آهن-نبرد هوایی) و ابراهیم صالحی(پارس جنوبی- خطای متحمل شده) برترین های لیگ هفدهم بودند.

در ادامه آیتم جشن قهرمانی پر حاشیه استقلال در جام حذفی و حضور تماشاگران در زمین ورزشگاه نفت و گاز اروندان پخش شد.

مسئولان وزارت بهداشت و باشگاه استقلال در تماس با برنامه ۹۰ اعلام کردند کل مراحل و هزینه های درمان اسماعیل بهادروند پرداخت می کنند.

فیلم ها:

برترین مربی لیگ برتر در ماه فروردین و اردیبهشت به انتخاب برنامه نود +فیلم

10 گل برتر لیگ هفدهم +فیلم

برترین بازیکن لیگ برتر در ماه فروردین و اردیبهشت به انتخاب برنامه نود +فیلم

خلاصه و حواشی بازی تیم‌های استقلال و خونه به خونه از قاب دوربین نود +فیلم

گفتگوی دیدنی عادل فردوسی پور با وینفرد شفر ( بخش اول ) +فیلم

به روز رسانی می شود ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403