سرانجام سرمربی جدید طلایی پوشان مشخص شد


طبق انتظارات لوسین فاوره به زودی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بوروسیا دورتموند انتخاب می شود. فاوره تابستان گذشته هم یکی از اصلی ترین گزینه های باشگاه دورتموند بود اما در آن زمان باشگاه نیس فرانسه اجازه خروج به سرمربی موفق خود را نداد اما اکنون و بنا به گزارش اسکای آلمان، دورتموند با فاوره به توافقات نهایی دست یافته است و این سرمربی 60 ساله...

لوسین فاوره سرمربی جدید دورتموند

سرانجام سرمربی جدید طلایی پوشان مشخص شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۸
سرانجام سرمربی جدید طلایی پوشان مشخص شد

بوروسیا دورتموند سرمربی جدید خود را انتخاب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق انتظارات لوسین فاوره به زودی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بوروسیا دورتموند انتخاب می شود. فاوره تابستان گذشته هم یکی از اصلی ترین گزینه های باشگاه دورتموند بود اما در آن زمان باشگاه نیس فرانسه اجازه خروج به سرمربی موفق خود را نداد اما اکنون و بنا به گزارش اسکای آلمان، دورتموند با فاوره به توافقات نهایی دست یافته است و این سرمربی ۶۰ ساله سوئیسی به زودی هدایت تیم اول این باشگاه را برعهده می گیرد.

فاوره تا ۲۰۱۹ با نیس قرارداد دارد اما دورتموند، می خواهد با پرداخت ۳ میلیون یورو بند خروج پیش از موعد او را فعال کند. سباستین روده هافبک دورتموند هم روز یکشنبه در مصاحبه با اسکای از رفتن پتر اشتوگر خبر داده بود.

دورتموند، پس از هرتابرلین (۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) و بوروسیا مونشن گلادباخ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵) سومین باشگاه آلمانی خواهد بود که لوسین فاوره هدایت آن را برعهده می گیرد. مارکو رویس قبلا در گلادباخ زیر نظر فاوره بازی می کرد و آنجا شکوفا شد و بیلد چند روز قبل از علاقه هافبک خلاق دورتموند برای کار کردن مجدد زیر نظر فاوره خبر داده بود.

گزارش بیشتر سایت های معتبر فوتبال آلمان حاکی از آن است که هفته آینده و پس از اتمام رقابت های بوندس لیگا، باشگاه دورتموند، به صورت رسمی سرمربی جدید خود را به رسانه ها معرفی می کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال آلمان , فوتبال جهان
برچسب ها : دورتموند, سرمربی دورتموند, فاوره, لوسین فاوره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی