انتشار کتاب آموزش «تحلیل و طراحی ساختمان‌های بتنی» در جهاددانشگاهی اردبیل


انتشار کتاب آموزش «تحلیل و طراحی ساختمان‌های بتنی» در جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل از انتشار کتاب آموزش «تحلیل و طراحی ساختمان‌های بتنی به صورت دستی و نرم‌افزاری ETABS 2016» در 520 صفحه خبر داد.

مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان درگفت و گو با ایکنا، افزود: این کتاب به همت دکتر امین قنادی اصل، عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مهندس سعید مرتضوی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به رشته تالیف درآمده است.
وی خاطرنشان کرد: با گسترش نرم افزارهای کامپیوتری در زمینه طراحی انواع سازه ها، دقت تحلیل و طراحی به مراتب افزایش پیدا کرده است که از مشکلات اصلی مهندسین عمران کشورمان در طراحی سازه ها با نرم افزارهای کامپیوتری مانندEtabs 2016 عدم وجود آیین نامه طراحی ایرانی در این نرم افزار می باشد.
محمدی اضافه کرد: از ویژگی های کتاب این است که تحلیل و طراحی ساختمان طبق مبحث نهم و ششم ویرایش 92 و استاندارد 2800 ویرایش 4 نگارش شده و هم چنین هر بند آیین نامه برای درک بیشتر خواننده دارای مثالی مجزا می باشد.
وی بیان اینکه در تهیه کتاب مذکور همه نکات اجرایی، نتایج تحلیل و طراحی دستی و با نرم افزار کنترل شده است گفت: این کتاب حاصل کار تخصصی و تدریس در زمینه طراحی انواع سازه¬ها می باشد و برای بالا بردن سطح علمی، قدرت تحلیل و طراحی مهندسان و دانشجویان با بیان همه نکات ریز آیین نامه ای به نگارش درآمده است.
محمدی یادآور شد: کتاب آموزش « تحلیل و طراحی ساختمان‌های بتنی به صورت دستی و نرم‌افزاری ETABS 2016‬ » به قیمت 400 هزار ریال از کتاب فروشی ها قابل تهیه است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟