«الهی عنایات» ترجمه اردو کتاب شریف کامل الزیارات


«الهی عنایات» ترجمه اردو کتاب شریف کامل الزیارات

کتاب "الهی عنایات" (ترجمه کامل الزیارات به زبان اردو)با ترجمه سید شجاعت حسین رضوی عنوان برگزیده گروه علمی ترجمه سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه را به اختصاص داد. ]]>

با برگزیدگان کتاب سال حوزه؛

«الهی عنایات» ترجمه اردو کتاب شریف کامل الزیارات
کتاب "الهی عنایات" (ترجمه کامل الزیارات به زبان اردو)با ترجمه سید شجاعت حسین رضوی عنوان برگزیده گروه علمی ترجمه سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه را به اختصاص داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
«الهی عنایات» ترجمه اردو کتاب شریف کامل الزیارات
کامل الزیارات تالیف ابوالقاسم جعفر بن محمد بن قولویه قمی از عالمان شیعی قرن چهارم هجری است. این اثر که حاوی 843 حدیث دربارۀ زیارت است، از زمان تدوین تا کنون، مورد توجه عالمان بوده شیعه است.

احادیث این کتاب که با سند و رجال حدیثی همراه است، علاوه بر زیارت و ثواب آن، دربارۀ فضایل اماکنی چون مسجدالنبی، مسجدالحرام، مسجد کوفه، مسجد سهله و دیگر مشاهد و مساجد هم هست.

در این کتاب، احادیثی دربارۀ زیارت رسول خدا (ص)، زیارت امیرالمؤمنین(ع) و دیگر امامان تا امام حسن عسکری(ع) و ثواب زیارت آنان نقل شده است. و به مناسبت، از جایگاه اهل بیت و امامان و نیز شهادت امام حسین(ع) و عزاداری و گریه برای آن امام همام، و زیارت قبر مطهر آن شهید والامقام و زیارت فرشتگان از حرم مطهر آن حضرت و ثواب زیارت آن حضرت و دیگر شهیدان کربلا و موضوع حایر حسینی و تربت آن امام و زیارت ایشان از راه دور، و زیارت امامزادگانی چون حضرت عبدالعظیم حسنی و دختر امام موسی بن جعفر(ع) ، حضرت معصومه (س) و نیز نوادر زیارات، مطالبی را ذکر و احادیثی را بیان کرده است.

این کتاب از سوی سید شجاعت حسین رضوی کوپال‌پوری با نام «عنایات الهی؛ ترجمۀ کامل الزیارات» به اردو ترجمه شده و از سوی انتشارات رسول پیلیکشنز به چاپ رسیده است.



منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوزه علمیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید