مزدا CX-5 مدل 2018 به روز رسانی شد


مزدا CX-5 مدل 2018 به روز رسانی شد

نسل دوم مزدا CX-5 از ماه مارس سال گذشته به فروش می رسد اما این خودروساز به تازگی به روز رسانی هایی را برای این شاسی بلند پر فروش در نظر گرفته تا آن را در رقابت حفظ کند.

نسل دوم مزدا CX-5 از ماه مارس سال گذشته به فروش می رسد اما این خودروساز به تازگی به روز رسانی هایی را برای این شاسی بلند پر فروش در نظر گرفته تا آن را در رقابت حفظ کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در حالی که مدل های جدید تویوتا RAV4 و سوبارو فورستر در راه هستند و عرضه هیوندای توسان اصلاح شده نیز نزدیک است، زمان به روز رسانی این خودرو منطقی است. در به روز رسانی این خودرو بر تکنولوژی های کابین و مهندسی نیرومحرکه تمرکز شده است.
موتور 2.2 لیتری توربو دیزل اصلاح شده مزدا حدود 15 درصد از فروش این خودرو را به خود اختصاص داده که حدود 300 دستگاه در هر ماه است. این موتور اصلاح شده دارای افزایش قدرت از 129 به 140 کیلووات و افزایش گشتاور از 420 به 450 نیوتون متر است.
مزدا هم چنین ادعا می کند میزان بهره وری سوخت این موتور به 5.7 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش یافته است.
مزدا در موتور بنزینی 2.5 لیتری این خودرو که قدرت 140 کیلووات و گشتاور 252 نیوتون متر دارد یک غیرفعال کننده سیلندر را تعبیه کرده تا مصرف سوخت آن را کاهش دهد در حالی که موتور پایه 2.0 لیتری آن با کم ترین افزایش قدرت در حد 1 کیلووات اکنون قدرت 115 کیلووات دارد.
از دیگر به روز رسانی ها در این خودرو می توان به نمای دوربین بالای سر 360 درجه به همراه دوربین معکوس در نسخه ممتاز Akera أشاره کرد. علاوه بر این، تمام نسخه های این خودرو از تورینگ به بالا به نمایشگر بالای سر مجهز می شوند.
علیرغم این به روز رسانی ها، مزدا قیمت 12 نسخه این خودرو را کاهش داده و مدل های Maxx اسپرت و تورینگ آن کاهش قیمت 400 دلاری دارند در حالی که مدل های GT و Akera حدود 800 دلار ارزان تر شده اند.
جالب است که مزدا پیش بینی می کند CX-5 GT ممتاز حدود 23 درصد از فروش این خودرو را به خود اختصاص دهد در حالی که Maxx اسپرت 33 درصد فروش را در اختیار دارد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل