تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر در اولویت است


تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر در اولویت است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: هدف ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استانی است و برای تامین مطالبات قرارگاه الهادی در استان پیگیری لازم انجام خواهد شد.


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست با مدیران قرارگاه سازندگی الهادی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای توسط قرارگاه الهادی اظهار داشت: در حال حاضر قرارگاه الهادی در زمینه طرح‌های آب، راه و بهداشت و درمان در استان بوشهر، در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل مربوط به قرارگاه الهادی در پروژه‌های راه، این موضوع را با جدیت از سوی مدیران مربوطه در سطح کشوری پیگیری خواهیم کرد.

استاندار بوشهر ادامه داد: اگر اعتبارات استانی برای پروژه‌های راه در اختیار داشته باشیم حتما به قرارگاه الهادی کمک ویژه می شود.

گراوند با اشاره به پروژه انتقال آب شهر جم اضافه کرد: خط انتقال این پروژه مشکل اعتباری دارد و معاون عمرانی با همکاری مدیر آب و فاضلاب روستایی و مدیران قرارگاه الهادی پیگیری لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز انجام دهند.

وی با اشاره به اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار استانی برای پروژه بیمارستان دیر خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیازمندی‌های بیمارستان دیر، انتظار است زمینه تکمیل این پروژه با همکاری وزارت بهداشت محقق شود.

استاندار بوشهر افزود: امیدواریم دو پروژه دانشکده دندانپزشکی و پزشکی بوشهر بر اساس تفاهم بین استان بوشهر و وزارت بهداشت تا هفته دولت سال آینده تکمیل شود.

گراوند با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های استانی مشکل چندانی نداریم، اظهار داشت: هدف ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استانی است و برای تامین مطالبات قرارگاه الهادی در استان پیگیری لازم انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های راه توسط قرارگاه الهادی در استان اضافه کرد: نیازمندی‌های استان در بخش راه را تقویت خواهیم کرد چرا که جاده از زیرساخت‌های مهم در مسیر توسعه استان است و با جدیت پروژه‌های راه را دنبال می کنیم.

کد خبر 4289209

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام