کانسپت بسیار زیباى ب ام و “زد 4” جدید رونمایى شد | فیلم


بی ام و سرانجام در ضیافت پبل بیچ کانسپت Z4 را رونمایی کرد. این کانسپت پیش‌نمایشی است از نسل آیندهٔ رودستر Z4 این شرکت. Z4 کانسپت نشانه‌های زیادی از طراحی سنتی رودسترهای بی ام و دارد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به فاصلهٔ محوری کشیده، نیم‌رخ کم ارتفاع و بخش عقبی کوتاه اشاره کرد. این کانسپت همچنین کاپوت کوتاهی دارد که موجب می‌شود نسبت به رودسترهای...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

کانسپت بسیار زیباى ب ام و “زد 4” جدید رونمایى شد | فیلم

نگاهى دقیق تر به کانسپت ب ام و سرى ٨ | فیلم...

کانسپت بسیار زیباى ب ام و “زد 4” جدید رونمایى شد | فیلم

تست تصادف ب ام و "سری ۶ جی تی" با ۵ ستاره ایم...

کانسپت بسیار زیباى ب ام و “زد 4” جدید رونمایى شد | فیلم

خودروی کاملا جدید ب ام و "ایکس 2" رونمایی شد ...

بی ام و سرانجام در ضیافت پبل بیچ کانسپت Z4 را رونمایی کرد. این کانسپت پیش‌نمایشی است از نسل آیندهٔ رودستر Z4 این شرکت. Z4 کانسپت نشانه‌های زیادی از طراحی سنتی رودسترهای بی ام و دارد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به فاصلهٔ محوری کشیده، نیم‌رخ کم ارتفاع و بخش عقبی کوتاه اشاره کرد. این کانسپت همچنین کاپوت کوتاهی دارد که موجب می‌شود نسبت به رودسترهای قبلی بی ام و، مکان راننده بیشتر به مرکز خودرو نزدیک باشد. معاون ارشد گروه طراحی بی ام و آقای «Adrian van Hooydonk» در رابطه با این کانسپت گفته است:

«Z4 کانسپت، جدیدترین زبان طراحی بی ام و را از همه منظر و با همهٔ جزئیات نشان می‌دهد. از نمای پویای جلو گرفته تا استایل برجستهٔ جانبی و نمای تمیز عقب. خطوط و حجم‌پردازی‌های مختلف در این کانسپت نیز احساس قدرت و هیجان را ایجاد کرده‌اند».

کانسپت بسیار زیباى ب ام و “زد 4” جدید رونمایى شد | فیلم

زد ۴ | تگ

در نمای جلویی این رودستر کانسپت، برخلاف رویهٔ معمول محصولات بی ام و، از چراغ‌های عمودی استفاده شده است علاوه بر اینکه بجای میله‌های عمودی ساده در جلوپنجره نیز طرح پیچیده‌ای به کار رفته است. این جلوپنجره که کاملاً جلب‌توجه می‌کند، بیننده را تا حدودی به یاد رودستر اولیهٔ بی ام و یعنی مدل ۳۲۸ Mille Miglia می‌اندازد همان‌طوری که چراغ‌های جلو نیز یادآور رودستر Z8 هستند. در بخش جلویی Z4 کانسپت قطعه‌ای فیبر کربنی V شکلی در میانهٔ سپر کار شده که نمای زیبایی را ایجاد کرده است. در عقب نیز چراغ‌های باریک L شکل بسیار زیبایی دیده می‌شوند درحالی‌که در اینجا هم از فیبر کربن استفاده شده و دو سر اگزوز به شکل متوازی‌الاضلاع هم درون آن تعبیه شده است.

هر دو نمایشگر مرکزی و صفحه آمپر به سمت راننده زاویه دارند و تقریباً در یک ارتفاع قرار دارند که موجب ایجاد نمای نسبتاً یکپارچه‌ای شده است. همچنین اطلاعت ضروری نیز از طریق یک نمایشگر سربالا برای راننده نمایش داده می‌شوند. به‌طورکلی هدف اصلی طراحی کابین Z4 کانسپت این بوده است که هیچ‌یک از کنترلرها نباید تجربهٔ رانندگی را مخدوش کنند. به همین دلیل است که عناصر داخلی این خودرو همگی طرح ساده‌گرایانه‌ای دارند و بنابراین در داخل کانسپت Z4 مانند بیرون شاهد نمای فوق‌العاده‌ای هستیم.

(۱۴۴)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : بی ام و z4, خودروی بی ام و, شرکت بی ام و, کانسپت بی ام و

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک