راش JackHammer موستانگ 2019، روی دیگر سکه!


راش JackHammer موستانگ 2019، روی دیگر سکه!

هم‌اکنون می‌توان راش JackHammer موستانگ را سفارش داد. اگرچه نام این خودرو کاملاً جذاب و هیجان‌انگیز است اما آن چیزی که زیر کاپوت قرار دارد هیجان‌انگیزتر است. راش یک کمپانی تیونینگ است که شهرت آن به خاطر افزایش قدرت موستانگ های کوپه از دو دهه پیش تاکنون بوده و البته جدیدترین محصول تولید محدود آن... نوشته راش JackHammer موستانگ...

هم‌اکنون می‌توان راش JackHammer موستانگ را سفارش داد. اگرچه نام این خودرو کاملاً جذاب و هیجان‌انگیز است اما آن چیزی که زیر کاپوت قرار دارد هیجان‌انگیزتر است. راش یک کمپانی تیونینگ است که شهرت آن به خاطر افزایش قدرت موستانگ های کوپه از دو دهه پیش تاکنون بوده و البته جدیدترین محصول تولید محدود آن نیز به پاس گرامی داشت مؤسس شرکت آقای جک راش به این نام مزین شده است.

راش JackHammer موستانگ 2019، روی دیگر سکه!
راش اصلاحات فراوانی در موستانگ انجام داده است. مهم‌ترین تغییر صورت گرفته سوپرشارژر R2650 است که باعث شده قدرت پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری از 460 اسب بخار به 710 اسب بخار برسد. مشتریان می‌توانند از بین یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند. البته این پکیج تنها برای موستانگ GT کوپه ارائه شده است. زیر بدنه این خودروی عضلانی نیز سیستم تعلیق قابل تنظیم نصب شده است. لاستیک‌های اسپورت کانتیننتال به همراه رینگ‌های مشکی نیز از دیگر تغییرات ظاهری موستانگ راش هستند.

جک راش مؤسس این شرکت و راننده حرفه‌ای مسابقات می‌گوید:

JackHammer یک گزینه فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند قدرت و گشتاور فوق‌العاده زیادی را در موستانگ خود داشته باشند.

او ادامه می‌دهد:

چیزی که باعث می‌شود موستانگ ما بسیار منحصربه‌فرد باشد نصب تمامی قطعات ضروری به منظور قرارگیری آسان سوپرشارژر R2650 در پیشرانه این خودرو است.

جدای از بهبودهای صورت گرفته در بخش فنی، راش به‌روزرسانی‌های جذابی را نیز برای ظاهر این خودرو در نظر گرفته است. از جمله این اصلاحات می‌توان به جلوپنجره و اسپویلر جدید، عناصر ورودی زیر راهنماها، ورودی‌های خاص جلوپنجره، ورودی هوای روی شیشه‌های عقب و… اشاره کرد.

راش JackHammer موستانگ 2019، روی دیگر سکه!
راش این خودرو را با گارانتی 5 ساله/100 هزار کیلومتر عرضه می‌کند و البته گارانتی یاد شده شامل سوپرشارژر نیز می‌باشد. قیمت این پکیج از 14795 دلار آغاز می‌شود. شما می‌توانید این پکیج را همین حالا سفارش دهید اما راش تنها 200 دستگاه از موستانگ JackHammer را تولید خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی