ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)


موبنا؛ علی مهدوی – شرکت Starship مستقر در بریتانیا پس از سال‌ها کار کردن در زمینه تحویل‌های درون شهری با روبات‌های مختلف این‌بار به مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها می‌رود. این شرکت اعلام کرد که یک سرویس تحویل هوشمند رباتیک برای محوطه‌های دانشگاهی در سراسر ایالات متحده و اروپا راه اندازی کرده است. این ربات‌ شامل شش چرخ الکتریکی و یک محموله...

موبنا؛ علی مهدوی – شرکت Starship مستقر در بریتانیا پس از سال‌ها کار کردن در زمینه تحویل‌های درون شهری با روبات‌های مختلف این‌بار به مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها می‌رود. این شرکت اعلام کرد که یک سرویس تحویل هوشمند رباتیک برای محوطه‌های دانشگاهی در سراسر ایالات متحده و اروپا راه اندازی کرده است. این ربات‌ شامل شش چرخ الکتریکی و یک محموله برای حمل بار دارد.

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)

ربات های Starship از زمان ورود به کار تحویل بار در سال ۲۰۱۵، بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر مسافت طی کرده‌اند و به بیش از ۱۲ میلیون نفر در بیش از ۱۰۰ شهر، خدمات رسانی کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از ترکیبی از دوربین‌های ۳۶۰ درجه و سنسورهای مادون قرمز و فراصوت مسیر خود را پیدا می‌کنند.

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)
در حال حاضر به عنوان بخشی از پرسنل تحویل غذا در انگلستان، آلمان و هلند کار می‌کنند و بصورت آزمایشی در استونی و سوئیس مورد استفاده قرار می‌گیرند، سازندگان آن‌ها اکنون می‌خواهند ببینند که این ربات چگونه در محیط‌های محصور دانشگاه‌ها و اداره‌ها عمل خواهد کرد.

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)
مشتریان می‌توانند روبات‌های تحویل را با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه Starship احضار کنند و همچنین با انتخاب منوی دلخواه خود از رستوران‌های نزدیک محل خدمات بگیرند. سپس محل خود را روی نقشه مشخص کرده و ربات محموله خود را با مواد غذایی بارگیری می‌کند و به صورت اتوماتیک به سمت محل موردنظر حرکت می‌کند و و هنگام رسیدن به مقصد کاربر را با ارسال یک پیام به تلفن او مطلع می‌کند.

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)
هنگامی که در حال استفاده نیستند، روبات‌ها در ایستگاه‌های مخصوص خود قرار می‌گیرند و به طور خودکار باتری‌هایشان عوض می‌شود تا برای هر زمان نیرو داشته باشند.
مدیر عامل شرکت Ahti Heinla، می‌گوید: “ما با گروه Compass از شرکت Mountain View در ایالات متحده برای ارائه خدمات مختلف تحویل روباتیک همکاری کرده‌ایم و پس از شروع موفقیت آمیز در آغاز سال و دریافت بازخوردهای بسیار خوب از مشتریان، قصد داریم تا سال ۲۰۱۹، خدمات خود را گسترش داده و هزاران ربات را در محیط‌های دانشگاه‌های سراسر جهان توزیع کنیم.”

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)
شما می‌توانید ویدیوی تبلیغی شرکت Starship را در زیر تماشا کنید.

ابتکار عمل Starship در ارائه خدمات هوشمند، خدمات رسانی در دانشگاه‌ها برای کمک به محیط کار و تحصیل است. یعنی از این به بعد دانش آموزان و کارکنان از طریق نرم افزار مخصوص ربات‌های starship در هر زمان و مکانی که بخواهند به سفارش خود خواهند رسید و نیازی به ایستادن در صف‌های سفارش غذا نیست.

ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)ربات‌های تحویل Starship؛ این‌بار در دانشگاه‌ها (+فیلم و عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...