شایان سازه گلستان قهرمان دومین دوره تور والیبال ساحلی کشور شد


شایان سازه گلستان قهرمان دومین دوره تور والیبال ساحلی کشور شد

گرگان - ایرنا - تیم شایان سازه گلستان در دومین دوره تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور در شهرستان آق قلا استان گلستان توانست با شکست قهرمان دوره قبلی رقابت ها و فتح سکوی نخست، گردن آویز طلا و جایزه نقدی 45 میلیون ریالی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در روز پایانی این مسابقات، روز چهارشنبه و در دور نیمه نهایی دو دیدار برگزار شد که در بازی اول مرحله نیمه نهایی تیم هتل کانیار ٢ با ترکیب رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی به مصاف تیم اوج رامسر متشکل از عباس پورعسگری و آق محمد سلاق رفت و در پایان تیم هتل کانیار 2 با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
امان گلدی گرکز ادامه داد: در بازی دوم مرحله نیمه نهایی باید دو تیم شایان سازه مرکب از بهمن سالمی و آرش وکیلی و اتولنت گنبد با ترکیب پرویز فرخی و بهنام توکلی در برابر یکدیگر قرار می گرفتند که تیم اتولنت گنبد به دلیل مصدومیت پرویز فرخی بازیکن خود انصراف داد تا شایان سازه به فینال تور آزاد سه ستاره آق قلا راه یابد‌.
به گزارش ایرنا، به سبب پخش مستقیم این دیدار، ابراهیم سن سبیلی جایگزین پرویز فرخی در تیم اتو لنت گنبد شد و یک بازی نمایشی و تشریفاتی برای تماشاگران حاضر در میدان و بینندگان تلویزیونی برگزار شد لیکن نتیجه این دیدار از سوی کمیته فنی دو بر صفر به سود شایان سازه اعلام شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا گفت: در بازی فینال این رقابت ها دو تیم هتل کانیار ٢ و شایان سازه با هم به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم شایان سازه با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و قهرمان تور آزاد سه ستاره والیبال ساحلی کشور شد و در دیدار رده بندی نیز با توجه به انصراف تیم اتولنت گنبد، تیم اوج رامسر به مقام سوم رسید.
گرکز گفت: در دومین دوره تور سه ستاره والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 97 که از صبح روز دوشنبه در زمین‌های ساحلی شهرستان آق قلا آغاز شده بود، 20 تیم حضور داشتند .
در پایان این مسابقات به ترتیب مبلغ 45 ؛ 35 ؛ 25 و 15 میلیون ریال به تیم های اول تا چهارم اهدا شد
در این رقابت ها تیم های کارگران گنبد،بهنوش ایران، هتل کانیار یک و شیرینی پاسارگاد بندرترکمن نیز مشترکا به مقام پنجم رسیدند.
دور نخست تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور نیز از ششم تا هشتم اردیبهشت امسال در بندرترکمن برگزار شده بود که هتل کانیار 2 قهرمان کشور شده بود.
7333/1860

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی