فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم


فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که پس از دیدن یک فیلم ما به عنوان بیننده وابسته به شخصیت‌ها و داستان می‌شویم و به دنبال این هستیم که آن‌ها را بیشتر بشناسیم و آن‌ها را در موقعیت‌های دیگری ببینیم و لذت ببریم. این دسته از فیلم ها در لیست فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم قرار می‌گیرند.‌

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که پس از دیدن یک فیلم ما به عنوان بیننده وابسته به شخصیت‌ها و داستان می‌شویم و به دنبال این هستیم که آن‌ها را بیشتر بشناسیم و آن‌ها را در موقعیت‌های دیگری ببینیم و لذت ببریم. این دسته از فیلم ها در لیست فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم قرار می‌گیرند.‌

8. Tron: Legacy

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

با اینکه این فیلم به اندازه‌ای که از آن انتظار می‌رفت داستان قوی‌ای نداشت اما در این لیست قرار می‌گیرد. دلیل اصلی حضور آن در این لیست پتانسیل بالای این فیلم برای بهتر شدن است. با حضور بازیگران شناخته شده مثل «جف بریجز» (Jeff Bridges)، «گرت هدلاند» (Garrett Hedlund) و «لولیویا وایلد» (Olivia Wilde) همچنین فیلمنامه‌ای بهتر می‌توان به قسمتی دیگر و بهتر از این فیلم امید داشت. بسیاری از طرفداران فیلم‌های تخیلی، از Tron: Legacy (ترون: میراث) لذت بردند و با اینکه آن را به خوبی فیلم Tron (ترون) که در سال 1982 به اکران درآمد نمی‌دانند، ساخته شدن فیلمی دیگر با داستانی مربوط به دنیای ترون باب میلشان است.

با وجود فروش بسیار خوب فیلم در گیشه ساخته شدن دنباله‌ برای فیلم ترون:میراث بعید به نظر می‌رسد و دیزنی هنوز خبری از این انجام این کار نداده‌است.

7. .The Man from U.N.C.L.E

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

پس از کناره‌گیری «استیون سودربرگ» (Steven Soderberg) از کارگردانی فیلم The Man from U.N.C.L.E که براساس سریال محبوب آمریکایی با همین نام است؛ «گای ریچی» (Guy Ritchie) کارگردان بریتانیایی که با فیلم‌هایش در ژانر Heist (سرقت) شناخته می‌شود عهده‌دار کارگردانی این فیلم شد. در ابتدا اسم‌های بزرگی برای حضور در این فیلم سر زبان‌ها افتاده بود. بازیگرانی مثل «جورج کلونی» (George Clooney) و «تام کروز» (Tom Cruis) میل داشتند در این فیلم حضور داشته باشند اما در پایان سوپرمن – «هنری کویل» (Henry Cavill) – نقش «ناپلئون سولو» را ازان خود کرد. «آرمی همر» (Armie Hammer) نیز برای نقش «ایلیا کوریاکین» جاسوس روسی که مجبور به همکاری با دشمن آمریکایی خود (سولو) می‌شود، انتخاب شد.

بازیگران و دست اندرکاران فیلم تمایل خود را برای ساخت دنباله آن اعلام کرده‌اند اما با فروش 109.8 میلیون دلاری در مقابل هزینه 75 میلیون دلاری و کمتر از 30 میلیون دلار سود برای فیلمی پرهزینه، اجازه استودیو برای ساخت دنباله این بعید به نظر می‌رسد. با این وجود گفته شده‌است که فیلمنامه‌ای برای دنباله فیلم در حال نوشته شدن است. شاید بتوانیم «دیوید بکام» را این بار در نقش پررنگ‌تری ببینیم!

6. I Am Legend

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

از دیگر فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم می‌توان به فیلم «من افسانه‌ام» با بازی «ویل اسمیت» (Will Smith) اشاره کرد که در سال 2007 به اکران درآمد. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام نوشته «ریچارد متیسون» (Richard Matheson) و با کارگردانی «فرانسیس لارنس» (Francis Lawrence) ساخته شد. اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند برای فرانسیس، دو سال قبل از به اکران آمدن من افسانه‌ام با فیلم «کنستانتین» (Constantine) رقم خورد. داستان فیلم حول شخصیت اسمیت، دانشمندی که تنها بازمانده‌ در دنیایی است که مردم آن توسط واکسنی که در ابتدا برای درمان سرطان ارائه شده بود مسموم شده‌اند و آن‌ها را تبدیل به موجوداتی هار و شب‌زی کرده‌است. حال «رابرت نویل» (اسمیت) به دنبال راهی برای درمان این ویروس است.

پس از فروش بسیار خوب فیلم در گیشه و استقبال قابل قبول اکثر منتقدین قرار بر این بود که داستان دنباله فیلم من افسانه‌ام با حضور دوباره‌ ویل اسمیت، راجع به اتفاقات قبل از فیلم اول باشد و چگونگی مبتلا شدن مردم به این ویروس را به تصویر بکشد. اما این پروژه به سرانجام نرسید. برادران وارنر هنوز هم به دنبال ساخت فیلمی دیگر و یا بازساری این فیلم هستند اما به نظر نمی‌رسد لارنس و اسمیت که همواره به ساخته شدن قسمت دیگری از این فیلم بدبین است در ساخت آن دستی داشته باشند.

5. The Fifth Element

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

«عنصر پنجم» فیلم موفق تابستانی با ژانر اکشن و علمی-تخیلی به کارگردانی «لوک بسون» (Luc Besson) فرانسوی در سال 1997 میلادی به اکران درآمد و به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شد. «بروس ویلیس» (Bruce Willis)، «میلا یوویچ» (Mila Jovovich)، «گری اولدمن» (Gary Oldman) و «ایان هولم» (Iam Holm) بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کردند.

در مصاحبه‌ای که در سال 2017 با بسون انجام شد او در پاسخ به این سوال که آیا طرفداران عنصر پنجم می‌توانند امیدوار به ساخت دنباله‌ای برای این فیلم باشند قاطعانه گفت نه اما پس از یادآوری اینکه خودش قبلا گفته بود که در فکر ساخت فیلمی در دنیای عنصر پنجم است کمی نرم شد و گفت که هنوز نمی‌داند و ایده‌ی دقیقی در ذهنش رشد نکرده‌است.

4. Eastern Promises

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

فیلم «قول‌های شرقی» ساخته «دیوید کروننبرگ» (David Cronenberg) با حضوری «نائومی واتس» (Naomi Watts) و بازی فوق‌العاده «ویگو مورتنسن» (Viggo Mortensen) در نقش «نیکولای لوژین» از دیگر فیلم‌هایی است که بسیاری به دنبال ساخت دنباله‌ای برای آن هستند. قول‌های شرقی با بردن جوایز متعدد و امتیاز بالا از منتقدان یکی از بهترین فیلم‌های سال محسوب می‌شد. فیلم به نحو احسنت مافیای روسیه را در لندن به تصویر کشید و داستانی جذاب خلق کرد.

دلیل اصلی ساخته نشدن دنباله فیلم قول‌های شرقی عدم موفقیت آن در گیشه است. فیلم با بودجه 50 میلیون دلاری تنها توانست 6 میلیون دلار سود کند. این به مزاج استودیو فوکس (Focus) خوش نیامد و آن‌ها علی رغم تمایل دست اندرکاران فیلم برای ساخت قسمت بعدی حاضر به تامین بودجه نشدند.

3. The Nice Guys

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

«شین بلک» (Shane Black) کارگردان فیلم‌هایی مثل Kiss Kiss Bang Bang و مردآهنی 3 در سال 2016 فیلم نئو نوآر و کمدی «مردان خوب» با بازی «رایان گاسلینگ» (Ryan Gosling) و «راسل کرو» (Russell Crowe) را کارگردانی کرد. گاسلینگ و کرو در نقش دو کارآگاه خصوصی ظاهر می‌شوند که تحت شرایطی مجبور به همکاری با یکدیگر شده‌اند و حال باید پی حل معمای گم شدن دختری نوجوان باشند.

فیلم مردان خوب از هر لحاظ فیلم خوبی محسوب می‌شود و کمدی آن بسیار قوی است اما باز هم مثل سایر فیلم‌های خوب، این فیلم نیز با کمبود بودجه مواجه است چرا که نتوانست در گیشه بسیار عالی عمل کند. ساخت دنباله این فیلم مشخص نیست اما ساخت سریالی با همین داستان با اسم «زنان خوب» برای شبکه فوکس در دست ساخت است.

2. Zombieland

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

«روبن فلایشر» (Ruben Fleischer) که هم‌اکنون با فیلم «ونوم» (Venom) با بازی «تام هاردی» (Tom Hardy) مشغول است کارگردانی فیلم «زامبی لند» را بر عهده داشت و به خوبی از پس آن برآمد. استودیو آمازون سعی کرد دنباله این فیلم را به صورت سریال بسازد اما با شکست مواجه شد و پس از تنها یک قسمت قضیه سریال زامبی لند منتفی شد.

فیلم زامبی لند از هر لحاظ فیلم موفقی بود و قبل از «جنگ جهانی زد» (World War Z) با بازی «برد پیت» (Brad Pitt) پر فروش‌ترین فیلم‌ زامبی است. بازیگران فیلم زامبی لند مثل «جسی آیزنبرگ» (Jesse Eisenberg) و «اما واتسون» (Emma Watson) اکنون به ستارگان بزرگی تبدیل شده‌اند و با وجود اینکه فیلمنامه فیلم نوشته شده‌است و تقریبا همه مایل به ساخت دنباله آن هستند زمان و بودجه‌ای مناسب با وضعیت کنونی این ستارگان تهیه نشده‌است.

1. Constantine

فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

با اینکه اولین تجربه فیلم بلند فرانسیس لارنس نتوانست دل منتقدین را راضی کند، اما «کنستانتین» طرفداران بسیاری را جذب کرد که هنوز هم منتظر دنباله فیلم با بازگشت «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) در نقش «جان کنستانتین» هستند. جان کنستانتین از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای دی‌سی است و در ابتدا بسیاری از طرفداران به دلیل تفاوت‌های ظاهری مخالف بودند ریوز نقش او را بازی کند اما بسیاری از آن‌ها پس از دیدن فیلم نظرشان را تغییر دادند.

ساخت قسمت دوم فیلم کنستانتین و بازگشت ریوز کمی بعید به نظر می‌رسد اما برادران وارنر هنوز در پی ساخت فیلم‌های دیگری با محوریت جان کنستانتین هستند و راجع به آن با «گی‌یرمو دل تورو» (Guillermo del Toro) مذاکره کرده‌اند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم‌هایی که دوست داریم دنباله‌شان را ببینیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند