طبیعی است مربیان پرسپولیس و استقلال گران‌قیمت باشند


طبیعی است مربیان پرسپولیس و استقلال گران‌قیمت باشند

محمد نوازی هافبک سابق استقلال معتقد است که آبی‌پوشان در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، نوازی در مورد عملکرد استقلال در فصل گذشته می‌گوید: استقلال دو فصل پیش دوم شد و در این فصل مقام سومی را به دست ‌آورد. البته استقلال در ابتدای فصل با مشکل نتیجه گرفتن مواجه بود که همین موضوع باعث شد تا کادر فنی تغییر کند. خوشبختانه در ادامه شرایط بهتر شد و در مجموع استقلال عملکرد خوبی داشت. همه خیال می‌کردند این تیم در آسیا حذف می‌شود ولی به عنوان تیم اول صعود کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی استقلال در جام‌حذفی قطعی است. استقلال البته امسال زیاد مصدوم داشت که این کار کادر فنی را سخت کرد.

از نوازی در مورد موضوع تمدید قرارداد شفر سؤال می‌کنیم که چالش‌هایی را برای استقلال ایجاد کرده است، او می‌گوید: طبیعتاً وقتی یک مربی نتیجه خوبی می‌گیرد و حمایت هواداران را پشت‌ سر خود دارد، مبلغ قراردادش بالاتر می‌رود. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و معمولاً مربیان این دو تیم هم در فصل نقل و انتقالات گران‌قیمت خواهند شد. امیدوارم که باشگاه در این زمینه فکر اساسی کند و بهترین تصمیم را بگیرد.

از نوازی در خصوص دیدار با خونه‌به‌خونه در فینال جام‌حذفی سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: استقلال بازی آسانی در پیش ندارد و همه می‌دانند که جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. امیدوارم که هواداران در خرمشهر استقلال را تنها نگذارند تا این تیم در نهایت قهرمان شود.

هافبک سابق آبی‌پوشان در خصوص تقابل این تیم با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به خبرورزشی گفت: من معتقدم که استقلال، ذوب‌آهن را حذف خواهد کرد. این درست که ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و در لیگ برتر هم استقلال را شکست داد اما شاگردان شفر در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی دارند و انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. امیدوارم استقلال با اقتدار به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...