چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است


سوراخ کردن گوش,سن سوراخ کردن گوش,عفونت گوش,گوشواره ,چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است


برخی از والدین معتقدند که هر چه سریع تر بعد از تولد بهتر است گوش های کودک را سوراخ کنند چرا که نوزاد کمتر درد می کشد و اذیت می شود .از طرفی چون نمی تواند دست به گوشهایش بزند روند بهبودی سریع تر است. روانشناسان کودک در این زمینه اعلام کردند که سوراخ کردن گوش نوزادان صحیح نیست. زیرا نوزاد هیچ تصوری از گوشواره ندارد و تصور می کند دردی که می کشد به دلیل تنبیه یا آزار اوست.از اینرو روانشناسان توصیه می کنند بهتر است تا زمانی که کودک علت این درد کشیدن و سوراخ کردن گوش را متوجه بشود و از شما بخواهد که گوش هایش را سوراخ کنید و به درکی رسیده است که به گوشهایش تا بهبودی کامل دست نمی زند به تعویق بیاندازید.

سوراخ کردن گوش و ابتلا به عفونت در نوزادان

مجله آمریکایی مراقبت بالینی از پوست طی یک مطالعه ای که انجام داده بیان کرد که 20 درصد سوراخهایی که در بدن ایجاد می شود مثل سوراخ گوش می تواند عامل سرایت عفونت باشد . حفره های اضافی که در پوست ایجاد می شود می توانند آلودگی را از طریق پوست به داخل بدن منتقل کنند یا حتی به افراد دیگر سرایت دهند.این مجله در توصیه ای به والدین نوشت : سوراخ کردن گوش نوزادان حداقل تا 6 ماهگی ایده مناسبی نیست چرا که سیستم ایمنی بدن نوزاد تا این زمان هنوز به صورت کامل مجهز نشده و احتمال اینکه نتواند با عفونت احتمالی سوراخ کردن گوش مبارزه نکند را دارد.

توصیه‌های ما را پیش از سوراخ کردن گوش بخوانید.

متخصصان پوست ومو هشدار می‌دهند که سوراخ کردن لاله گوش خطرناک است و بهترین مکان برای سوراخ کردن گوش، همان نرمه گوش است. اگر شما دوست دارید گوش خودتان یا دختر کوچولویتان را سوراخ کنید تا بتوانید چند تا گوشواره زیبا به گوشتان بیاویزید، توصیه‌های ما را پیش از سوراخ کردن گوش بخوانید.

فقط نرمه گوش را سوراخ کنید

نرمه گوش‌که همان قسمت پایینی گوش است، جایی است که برای سوراخ کردن نشانه می‌رود تا لحظاتی بعد یک جفت گوشواره طلا در آن برق بزند. این ناحیه یکی از بهترین نواحی بدن برای آویزان کردن آویز و گوشواره است.

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

توصیه های ایمنی برای سوراخ کردن گوش:

سوراخ کردن گوش، یکی از کارهای بسیار رایج و معمول بین خانم‌ها است. البته این کار از زمان‌های قدیم رایج بوده است، منتها با روش‌های سنتی. این روزها، وسایل انجام دادن این کار پیشرفته‌تر شده است و چند دقیقه هم بیشتر طول نمی‌کشد؛ برخی افراد هم از این امکان استفاده و چند سوراخ در گوش خود ایجاد می‌کنند تا تمام گوشواره‌های مورد علاقه خود را همزمان در گوش داشته باشند.

البته اگر مراقبت‌های لازم بعد از این عمل ساده را درست انجام ندهید؛ چند گوشواره که هیچ، حتی یک گوشواره را هم نمی‌توانید در گوش خود نگه دارید؛ پس تا وقتی‌که زخم گوش‌هایتان کاملا خوب نشده است، به این موارد توجه کافی داشته باشید:

1 - اگر قصد دارید گوشواره‌ای غیر از جنس طلا به گوشتان بیندازید، حتما با فردی که گوشتان را سوراخ می‌کند مشورت کنید و از درستی انتخاب گوشواره خود مطمئن شوید.

2 - اگر پوست حساسی دارید، احتمالا تنها گزینه مناسب برای شما گوشواره‌ای از جنس طلا یا نقره مرغوب است. یادتان باشد که قبل از لمس کردن گوش‌هایتان، دست خود را بشویید. این کار احتمال عفونت و گسترش آلودگی را کاهش می‌دهد.

3 - گوشواره‌هایتان را باید روزی دوبار (یک بار صبح و یک بار شب) تمیز کنید.

4 - برای تمیز کردن اطراف سوراخ گوش نیز از محلول ضد عفونی کننده مخصوص گوش استفاده کنید. محلول را روی تکه پنبه‌ای بمالید و ناحیه بین گوش و گوشواره را تمیز کنید.

5 - چند بار در روز، گوشواره را در گوشتان بچرخانید؛ این کار مانع از چسبیدن گوشواره به زخم سوراخ گوش می‌شود.

6 - گوشواره را تا زمان مشخصی در گوش نگه دارید. شما باید حداقل بین 4 تا 6 هفته بعد از عمل سوراخ کردن گوش از گوشواره استفاده کنید، وگرنه زخم تازه جوش می‌خورد و سوراخ ناپدید می‌شود.

7 - اگر بعد از گذشت یک روز از سوراخ کردن گوشتان قرمزی و تورم یا درد مشاهده کردید، با احتمال اینکه علایم عفونت است، به پزشک عمومی مراجعه کنید.

8 - یادتان باشد که در مدت ترمیم گوش، از هیچ نوع افشانه مخصوص مو یا خوشبوکننده و ادکلن استفاده نکنید. درضمن، تا قبل از درمان محل، با گوشواره‌هایتان بازی نکنید و آن را نکشید تا باعث پشیمانی نشود!

منابع : نی نی بان - نو عروس

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

مشاهده دسته بندی : مقالات تربیت فرزندان

بازدید : 24

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

عضویت در خبرنامه

بخش ویژه کاربران عضو سامانه خدمات
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است مشاوره آنلاین چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است سفارش مقاله
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است مشاوره تلفنی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است ویدئو های اموزشی و سلامت
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است مشاوره حضوری چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است بخش آموزشی ویژه متاهلین
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است پرسش و پاسخ جنسی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است پرسش و پاسخ احکام شرعی
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است پرسش و پاسخ پزشکی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است پرسش و پاسخ پیامکی
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است آزمون آمادگی ازدواج چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است دریافت بسته های آموزشی
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است کلاسها و دوره های آموزشی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است دریافت پیامکهای ا»وزشی
چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است مشاوره ازدواج چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است مشاوره جنسی

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استزمانی که باید به همسرتان نه بگویید چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استتفاوت های احساسی بین زن و مرد چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است7 اشتباه بزرگی که موجب مرگ یک رابطه می شود چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استلزوم گفتن فانتزی جنسی به همسر چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استرفتارهای نادرست زنان در زندگی زناشویی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استنحوه و سوالات جنسی در دوره شناخت چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استاز کجا باید نیت اصلی پسرو هنگام پیشنهاد فهمید؟ چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استپسرها چه دخترانی را ترک می کنند چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استموارد ضروری هنگام ازدواج چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استرفتار با مردان در دوران نامزدی چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچطور زن جذاب باشیم چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استزمان گفتن دوستت دارم به همسر چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استاحساس میکنم همسرم خیانت میکند چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استنقش کم شدن رابطه جنسی در تنگ شدن واژن چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استدلایل خیس شدن و ترشحات زیاد واژن چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استعلل شایع کاهش باروری در مردان چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استافزایش خونریزی عادت ماهیانه چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچرا دیه زن و مرد برابر نیست چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استصفات لازم در مردان از نظر اسلام چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استپاسخ به سوالات شرعی زناشویی-بخش هشتم چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استبچه ها تا چه سنی کنار پدرو مادر بخوابند چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استشب ادراری چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استرواج پیر دختری و پیر پسری چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استآیا بعد از خیانت همسر طلاق بگیریم

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

چه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران استچه سنی مناسب سوراخ کردن گوش دختران است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والدین و فرزندان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی