احساس غرور از سخنان رهبر در پست علی علیزاده + عکس


احساس غرور از سخنان رهبر در پست علی علیزاده + عکس

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی، کارشناس سابق شبکه بی بی فارسی به حس غرور ملی و همسویی با ولایت فقیه اشاره و پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

احساس غرور از سخنان رهبر در پست علی علیزاده + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیزاده تحلیلگر سیاسی که اغلب در شبکه BBC فارسی به عنوان کارشناس حضور پیدا می کرد، پس از حمایتش از حزب‌الله لبنان و توییت‌های حمایتی اش از جمهوری اسلامی ایران، از این شبکه ترد شد. او به مناسبت روز ملی خلیج فارس و دفاع از نام خلیج همیشه فارس پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

علیزاده با به روزرسانی صفحه شخصی خود در اینستاگرام، حس ایرانی بودن را زنده کرد و آمریکا را به رفتن از منطقه خاورمیانه محکوم کرد. او در مورد سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب در میان کارگران، به حس غرور ملی و هم جهت بودن با ولایت فقیه اشاره کرد و در اینستاگرام خود نوشت:

" رهبر ایران امروز در دیدار با کارگران گفته: ‏«ما اهل اینجا هستیم و خلیج فارس و غرب آسیا، خانه‌ی ما است. آن کسی که باید از منطقه بیرون برود آمریکا است.»
‏احساس غرور از این سخن امروز، لزوما همسویی با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یا اعتقاد دینی خاصی به اسلام و مذهب شیعه نمیخواهد. اندکی ایراندوستی، کمی آزادگی و نداشتن حس حقارت و «بردگی» مقابل آمریکا کافیست. به صفحه اینستاگرام علی علیزاده بپیوندید و آنرا به دوستانتان هم معرفی کنید. "

احساس غرور از سخنان رهبر در پست علی علیزاده + عکس

بیشتر بخوانید؛

علی علیزاده: ائتلاف غربی بهای حمله دیشب را می‌پردازد +عکس

واکنش علی علیزاده به دروغ پردازی‌های بی بی سی درباره وضعیت زنان در ایران

تحلیل علی علیزاده از حمله طرفداران فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن + عکس

انتهای پیام/

پست جدید علی علیزاده به مناسبت روز ملی خلیج فارس + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا