آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)


آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟  رابطه جنسی زن و شوهر در شب زفاف باید همراه با آرامش باشد، عروس و داماد دراین شب برای اولین بار رابطه جنسی برقرار می‌کنند که بسیار حائز اهمیت است. شب اول عروسی «زفاف» چه باید کرد،دراین پست هر انچه در رابطه با شب زفاف که باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد. شب عروسی «شب زفاف»...

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟

رابطه جنسی زن و شوهر در شب زفاف باید همراه با آرامش باشد، عروس و داماد دراین شب برای اولین بار رابطه جنسی برقرار می‌کنند که بسیار حائز اهمیت است. شب اول عروسی «زفاف» چه باید کرد،دراین پست هر انچه در رابطه با شب زفاف که باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

شب عروسی «شب زفاف» اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل میشود.

بهمین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای شب زفاف ذکر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل میکنند.شب زفاف در خاطره ی تمامی زوج های جوان یک شب خاطره انگیز است.

دراین شب همسر مرد به خانه ی وی وارد میشود و آن شب «شب زفاف» اولین شب زندگی آن زن و شوهر است.برای زفاف و آمیزش، شب انتخاب شده است و پیشوایان دینی، شب را برای رفتن عروس به خانه داماد، ترجیح داده اند و چون این عمل همواره در شب انجام میشود آن را شب زفاف مینامند.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

شاید شما هم مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است دراین فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید؛ دراین شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می‌کند:

آیا همۀ زوج ها شب عروسی باهم ارتباط جنسی برقرار می‌کنند؟ کسانیکه برای اولین بار است که یک چنین تجربه ای را کسب میکنند، چگونه می‌توانند با هیجان وارده روبه‌رو شده و آن را به درستی بازرسی نمایند؟

و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است عده ای از افراد تصور کنند که آیا باید حتما رابطه جنسی همان شب انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ این ها سوال های رایجی هستند که در ذهن تعداد زیادی از افراد ایجاد می‌شود و اگر شما هم در ذهنت ان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید.

در شب زفاف چکار باید کرد؟

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است که میخواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . به گزارش پارس ناز تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست که اندام جنسیشون راست نشه ودر صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر میشود و اوضاع بدتر .

در مورد خانم ها این اضطراب باعت خشک شدن مهبل میشود که حتی برای خانمهای کار کشته هم دخول مشکل میشود چه برسه به دختری که برای اولین بار میخواد دخول را تجربه کنه پس اولین کار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از کسانی که فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن کنند که این فکر بیهوده ای است و بهتره شما رابه حال خودتون بذارن .

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه که منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف اجبار به عمل جنسی است پس این اجبار لعنتی را از بین ببرید. اگه میتوانید با همسرتان صحبت کنید و بگویید احتیاجی نمیبینید که شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت کنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب باهم تنها هستید

که عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام کامل اون ندارید و بهتر میبینید که این کار رابه فردا یا روزهای بعد موکول کنید که بدن هاتون تازه هستند و فکرتون باز و از نظر وقت هیچ جور تنگی ندارید. با این فکر هم آغوشی را شروع کنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس کردید وقتش نیست متوقف شوید .

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یک اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نکته براش اسانی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینکه مردانگی را توی …. سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.

یک نکته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این کار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت « میدانید که روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیرگذار است».

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

انتظارات غیر واقعی نداشته باشید

زمانیکه زندگی مشترک خودرا شروع میکنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمیتواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده‌اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد بدلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آن ها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی‌دهد.

تجربه شخصی شما هر چه که باشد، هیچ گاه نباید استراتژیتان این باشد که انتظار زیادی از شب عروسی داشته باشید. فشار بیخودی روی خودتان وارد نکنید چراکه این امر شما را مضطرب و عصبی میکند و سبب میشود که اجازه ندهد شما آن لذتی راکه لازم است از شب عروسی خود ببرید. هیچگونه باید و نبایدی در مورد اتفاقاتیکه ممکن است در آن شب روی دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ریلکس باشید، باهم حرف بزنید، صمیمی شوید و انتظارات خودرا پایین بیاورید.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

اگر بتوانید یک دیگر را آرام کنید و باهم صمیمی باشید، یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جنسی برقرار شد اما لذتی راکه درنظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن باهم لذت ببرید.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

برنامه ریزی کرده و خودرا آماده کنید

تعداد زیادی از زوج ها هستند که مدت های طولانی می‌نشینند ودر مورد جزئی ترین مسائل عروسی باهم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می‌کنند، اما هیچگونه حرفی در مورد شب عروسی باهم نمیزنند.

باید قدری از توجه خود راکه با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید، صرف آماده شدن برای شب عروسی کنید. هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می‌برید.

بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و باهم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان رابا هم در بین بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد. سعی کنید هم دیگر را بیشتر بشناسید، به تمایلات یک دیگر احترام بگذارید، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید.

حتی می‌توانید از همسر خود دعوت کنید تا باهم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر دراین زمنیه برای شما باز شود.به گزارش پاس ناز اگر پیش از این‌که در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل باهم صحبت کنید، هردو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود دریک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا بنظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی بشما خواهد داد، خودتان هم حس بهتری پیدا خواهید کرد.

همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که میخوابید شب عروسی نباید اینکار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای این شب تهیه کنید، به طوریکه بشما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمیگوییم چیزی بپوشید که در آن آسان نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن آسان بوده ودر عین حال بشما بیاید و جذابتان کند.

پیش از این‌که خرج و مخارج عروسی سر به فلک بزند، بنشینید و این مورد را هم در فهرست خرید های خود بگنجانید که از همه ی چیز مهمتر هستند. از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند:

۱- لباس زیر زیبا و جذاب

۲- موزیک های عاشقانه که بشما آرامش می‌دهند

۳- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های معطر که فضا را عاشقانه تر کنند

۴- وان آب گرم. «هتل ها از ارائه این خدمات بشما خیلی خوشحال خواهند شد»

۵- عطرهای معطر و کرم های ماساژ

۶- قرص های بازرسی بارداردی «مگر این‌که بخواهید از همان شب اول خانواده خودرا گسترش دهید»

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید

در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شبها هم درکنار هستید و میخواهید از این پس درکنار یک دیگر زندگی کنید. لباسهای عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن آسان هستید. میتوانید پلاکارت لطفاً مزاحم نشوید را نیز بر روی درب اتاق خود نصب کنید تا کسی مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت باهم صحبت کنید.

نکات جالبی که اتفاق افتاده رابا هم در بین بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنت ان باقی خواهد ماند. همچنین میتوانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یک دیگر بدهید. اگرهم قرار است که صبح به پرواز برسید به یکی از بستگانتان بسپارید تا صبح شما را بیدار کند.

زمانی که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، میتوانید صحنه را قدری صمیمانه تر و نزدیک تر کنید. میتوانید از جکوزی یا وان استفاده کنید. اینکار آرامش بیشتری به هردوی شما می‌دهد. بعد هم یک دیگر را ماساژ دهید تا هم آرامش بیشتری پیدا کنید و هم ارتباط بهتری باهم برقرا کنید و هم تحریک شوید.

حرف و حرف و حرف بزنید

باهم حرف بزنید. موسیقی، لباس زیر جذاب، و شمع می‌توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب میشوند و آن گونه به گرمای لحظه پاسخ می‌دهند کمتر به آن صمیمیتی می‌رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یک دیگر از تمایلاتشان پدید می‌آید.

زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی میرسد، ناشی گری یکی از بزرگ ترین شکاف هایی است که زوجین را از یک دیگر جدا میکند؛ اگر شما دو نفر تاکنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام اینکار است. هیچکس نمیتواند بشما یاد بدهد که چگونه باید باهم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه باهم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است.

یک گفتگوی کوتاه دراین مورد می‌تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد. در مورد تمایلات و خواست های خود با یک دیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یک دیگر به اوج لذت احساس مسئولیت میکنید، میتواند بازهم شما دو نفر را بیش از پیش به یک دیگر نزدیک کند، و اگر بتوانید در مورد (چگونه) و (کدام قسمت) هم باهم حرف بزنید، این امر می‌تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

تعداد زیادی از آقایونی که تجربه بیشتری نسبت به همسرانشان دارند اظهار می دارند که خانم به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب، است شب زفاف را خراب میکند. چون شما همسر او هستید، پس این وظیفه شماست که وی را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنید. آن گونه به قضیه نگاه کنید: این آسان ترین کار در دنیا نیست که لباس هایتان را در بیاورید و با مردی که خوب شاید کمی غریبه باشد یک رابطه جنسی آتشین داشته باشید.

او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک های ابتدایی وی را به منزله نوعی عدم پذیرش نگذارید. مربوط بشما نیست، مربوط به اوست و شما باید کاملاً این مطلب را درک کنید و با او در مورد این مطلب حرف بزنید و کاری کنید که او احساس اسانی و آرامش پیدا کند.

این امر در مورد خانم ها هم صدق می‌کند. اگر می‌خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید.

اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور میکند که همه ی چیز خوب و روبه راه است. شاید اینطور نباشد! بهمین دلیل باید وی را بدون این‌که توهینی متوجهش باشد، آموزش دهید.

صمیمیت و رابطه جنسی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا میکنند. هر چقدر بیشتر باهم صحبت کنید، رویهم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد.

همه چیز به رابطه جنسی ختم نمی شود

تعداد زیادی از زوج ها اظهار می دارند که شب اول باهم رابطه جنسی نداشته اند. خوب به هرحال این مورد اصلاً بد نیست. خودتان را درنظر بگیرید که ماهها برای این روز برنامه ریزی کرده‌اید و ترتیب کارهای مختلف را داده اید، و خودتان را برای بزرگ ترین روز زندگی‌تان آماده کرده‌اید.

سنت های بیشمار، صورتحساب های بی شماری را برای پرداخت کردن بشما تحمیل می‌کنند. به هرحال بسیری از افراد احساس خستگی شدیدی میکنند و فقط میخواهند

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

آرام بوده ودر کنار هم باشند. میتوانید از سایر انواع نزدیکی ها، مانند:حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن، ماساژ دادن ودر آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که لذات جنسی را میتوان از راههای دیگر نیز نشان داد.

به خصوص برای خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسی ختم نمی‌شود.به گزارش پارس ناز اگر احساس میکنید که آمادگی انجام رابطه جنسی را ندارید، در آغوش گرفتن، بوسیدن و نوازش کردن هم می‌توانند جای گزین های مناسبی برای آن باشند. بنابر این چه در شب عروسی باهم رابطه جنسی برقرار کردید چه کار به این مرحله ختم نشد،

فقط باید مطمئن شوید که هم دیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان رابه یک دیگر انتقال میدهید. چند کار کوچک است که میتوانید انجام دهید؛ به چشم های هم نگاه کنید و بگویید: “دوستت دارم” بهترین زمان برای اعتراف به این موضوع که شریکتان را دوست می دارید، زمانی است که در صمیمیت کامل به سر میبرید

و یا در حین برقراری رابطه جنسی هستید. اگر دراین لحظه بتوانید باهم ارتباط برقرار کنید، هر زمان دیگری هم میتوانید! ارتباط چشمی صمیمت را تشدید میکند چراکه حاوی این پیام است که شما دو نفر برای هم اهمیت قائل هستید.

هیچ گزینه صحیح و یا غلطی وجود ندارد

رابطه جنسی چیزی نیست که در شما استرس ایجاد کند. شاید کتاب های بی شماری دراین زمنیه نوشته شده باشند که چگونه میتوانید اینکار را انجام دهید، اما همه ی چیز به میزان صمیمیت دو طرف بستگی دارد. نگران نباشید که آن را حتما به شیوه صحیح انجام دهید، برای شروع فقط اجازه دهید که همه ی چیز خیلی طبیعی آغاز گردد و حتم داشته باشید که از صمیمت ایجاد شده لذت خواهید برد. اگر بیشتر پیش رفتید که چه بهتر!

اصلاً نگران نباشید که چرا همه ی چیز آن طور که باید پیش نرفت. شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا بازهم یک دیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توایند آن را بهتر انجام دهید.

انواع درد در اولین رابطه جنسی

باید بدانیم در شب زفاف که اولین رابطه ی جنسی دختر و پسر است در نتیجه ی آن دختر پرده ی بکارت خودرا از دست می‌دهد که در بیشتر مواقع با درد همراه است.پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز زنانگی و پایان دوشیزگی شمرد. باید گفت در اولین تجربه ی جنسی دو نوع درد برای دختر ممکن است به وجود آید.این دو نوع درد عبارتند از:

درد به علت پارگی پرده بکارت

این درد همانگونه که در بالا گفته شد بعلت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. که اینگونه زخمها طبق معمولً دردناک تر از سایر زخمها هستند. برای نظارت درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. اینکار سبب میشود تا دختر به مرحله ی ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه ی درد را بالا میبرد و باعث می‌شود که درد یا خیلی کم شود و یا قابل تحمل گردد.

درد به علت دخول

این درد دقیقاً بعلت کشش دیواره ی واژن است.واژن برای اولین بار می‌خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می‌کند.برای نظارت این درد دقیقاً مثل راه حل بالا، باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیزشود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می‌شود از ژل مخصوص نیز استفاده نمود.

در شب زفاف برای آمیزش بهتر و کم دردتر باید به نکات زیر توجه نمود:

– معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ی ارگاسم
– استفاده از ژل مخصوص
– دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد
– در صورت داشتن درد شدید از سوی دختر از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

موارد لزوم مراجعه به دکتر:

– پارگی پرده بکارت طبق معمولً دارای خون ریزی کم است. البته این قضیه به چثه و سن دختر بستگی دارد. در بعضی از موارد پرده بکارت دختر با نزدیکی پاره نمیشود. دراین حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی با روش جراحی پرده را باز نماید.

– تا سه روز پس از نزدیکی خون ریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود. ولی در صورت ادامه پیدا کردن خون ریزی حتما باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اسانی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می‌شود .

به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خون ریزی نداشته باشد و یا بدلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این میوفتد. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.

از آنجایی که درنظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می‌شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خون ریزی میشوند. در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته های عصبی در پرده کم هستند و بهمین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن طبق معمولً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابر این نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمیشود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه بدلیل آگاهی ازنوع پرده به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را تقاضای کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است احتیاج به عمل جراحی دارد. ضمن این‌که تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه ی واژن موجب روان شدن دهانه ی واژن و آسانی ارتباط جنسی میشود.

گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمی‌شود و هر دفعه قسمتی ازآن پاره شده و کمی خون ریزی میکند و البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن میتواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم میتواند از سوراخ پرده حرکت کرده و بطرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. دراین موارد زن با پرده سالم حامله میشود.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اسانی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او میشود .

به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خون ریزی نداشته باشد و یا بدلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این میوفتد.به گزارش پارس ناز اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.

از آنجایی که درنظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می‌شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خون ریزی می‌شوند. در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

آداب روابط زناشویی زن و مرد

الف – آداب شب زفاف که عبارت است از

– ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند.

– تکبیر گفتن در شب زفاف

برخلاف مراسم جاهلیت – که متأسفانه عده ‏ای در عصر ما به بعضی از آن ها گرفتاراند و شب زفاف رابه بی عفتی و بی غیرتی و گناه میگذرانند – در اسلام ، اولین حرکت سازنده زندگی مشترک ، با شعار «تکبیر» آغاز می‌گردد .

– خواندن دو رکعت نماز در شب زفاف ؛خواندن این نماز در شب زفاف، با حال خضوع و خشوع و دعای ذیل در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است: خدایا الفت و مودت و رضایت زن را نسبت به من و رضایت مرا نسبت به او، بر من ارزانی دار و میان ما رابه بهترین وجه مجتمع نما و نیکوترین الفت رابه ما عطا کن، همانا تو حلال را دوست می داری و حرام را زشت می شماری».

-خواندن دعا و نیایش، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت میگیرد.

– دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی‌که رو به قبله می‌ایستد، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده‏شان ، چنین دعا کند: خدایا این زن رابه امانت از تو گرفتم و با کلمات تو وی را حلال کردم، اگر از این زن فرزندی برای من مقرر فرمودی وی را پربرکت و پارسا قرار ده و برای شیطان در او بهره‏ای قرار مده».

ب – آداب عمومی « مستحبات» زناشویی:

– گرفتن وضو

– گفتن بسم اللّه‏

– در هنگام جماع تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.

– جماع در شب‏های دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه یا جمعه باشد.

– هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود.

– جماع را وقتی انجام دهد که زن میل دارد.

– بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر میشود.

اگر شما یک دختر باکره « با پرده ی بکارت » باشید ، احتمالا درمورد شب زفاف نگرانی و استرس زیادی دارید و اگر از نظر مالی هم جزو 10 درصد مرفهین بی دردی باشید که قرار به ماه عسل بروید ، از همین حالا دلهره و دل آشوب گرفتید که :ماه عسلی چطوری میشه ؟ چه اتفاقی قراره بیافته ؟

خوب نگران نباشید . ما قبلا به جای شما به این مشکلات فکر کردیم و براتون توضیح میدیم که باید چیکار بکنید .تا انتهای این مقاله در سایت رنگ زندگی با ما باشید .قبل از شب زفاف چطوری در مورد رابطه ی جنسی با زن / شوهرمون حرف بزنیم ؟

یک راه حل ساده : یک روزی یک جاییکه دوتایی تنها بودید ودر آرامش کامل بسر می بردید از همسرتون بپرسید که «« آیا در مورد شب عروسی و زفاف نگران نیستی ؟ »»

احتمال این‌که اون هم مثل شما نگران شب زفاف باشه زیاده برای همین از این پرسش شما استفاده می کنه تا بتونه دراین مورد با شما حرف بزنه .وقتی خواستید حرف زدن رو شروع کنید اول در مورد انتظاراتتون از شب زفاف حرف بزنید و بعد نگرانی هاتون رو مطرح کنید .اینطوری متوجه می‌شوید که نگرانی های همسرتون چیه و اون هم نگرانی های شما رو متوجه میشه و سعی میکنه تا اون ها رو بر طرف بکنه .

اگر همسر شما قبلا تجربه ی رابطه ی جنسی را داشته باشه شاید شما بیشتر خجالت بکشید . از طرف دیگه ممکنه ایشون به یکی از انواع بیماری های جنسی خاموش مبتلا شده باشه برای همین باید حتما از کاندوم استفاده کنید .یک کتاب آموزشی در مورد همسر داری و روابط زناشویی بخرید . داخل اتاق اون کتاب رو باز بذارید طوری‌که وقتی وارد اتاق شد متوجه این کتاب آموزشی رابطه ی جنسی بشود . باقی کارها خودش انجام میشه …

در اولین تجربه ی رابطه ی جنسی چطوری با همسر ارتباط مناسب برقرار کنیم ؟مهمترین نکته برای داشتن یک زندگی زناشویی رضایت بخش ودر عین حال لذت بخش ، هنر برقراری ارتباط با همسر در حین رابطه ی جنسی است .در اولین نزدیکی های جنسی با همسر بهتره که ساکت باشید چراکه زیادی شلوغش کردن و حرف های تحریک کننده زدن ممکنه زننده بنظر برسه .

همین که به آرومی به همسر تون بگید «« احساسه خوبیه »» و کلماتی از این قبیل می تونه حس خوبی در او ایجاد بکنه .حواستون به زن / شوهرتون هم باشه .اگر خیلی ساکت بود می تونید ازش بپرسید که «« حسه خوبی داری ؟ »» یا «« می خوای فلان حرکت رو انجام بدیم ؟ »» .از همه ی مهم تره این‌که اگر چیزی شما رو ناراحت کرد ، اون مسئله رو به آرومی با همسرتون در میون بذارید .

درنظر داشته باشید که نزدیکی و رابطه جنسی باید برای هر دوی شما لذت بخش باشه .آیا دختر دوشیزه در هنگام پاره شدن پرده ی بکارت دچار خون ریزی و درد شدید میشه ؟وقتی که دختر پرده ی بکارت خودش رو از دست میده احتمال داره که دچار اندکی خون ریزی و درد بشود . هرچند که این خون ریزی و درد زیاد طول نمیکشه ودر اکثر مواقع اصلاً اذیت کننده نیست .

خیلی از دختر ها فقط 10 ثانیه بعد از دست دادن پرده ی بکارت دچار سوزش میشند و بعد از اون همه ی چیز آرامبخش میشه .برای این‌که این مرحله از رابطه ی جنسی رو بخوبی سپری کنید سعی کنید که قبل از پاره شدن پرده ی بکارت ، مدت زیادی رو صرف ملاعبه و معاشقه کنید تا ترشحات بدن زن زیاد بشه و مشکلی پیش نیاد .

خوبه که یک ژل لوبریکانت کنار دستتون داشته باشید تا روان کاری و لغزندگی مناسب در حین رابطه وجود داشته باشه . این ژل ها در مسیر زندگی خیلی می تونند بشما کمک بکنند .

چرا باید حتما در کنار لوازم زناشویی ژل لوبریکانت داشته باشیم ؟

اگر از خرید محصولات زناشویی خجالت می‌کشید می تونید از فروشگاه لوازم جنسی آنتی اچ آی وی با آرامش خیال خرید خودتون رو انجام بدید و با بسته بندی کاملا محرمانه تحویل بگیرید .اگر قصد این رو ندارید که 9 ماه دیگه پدر و مادر بشید ، بهتره که حتما از کاندوم استفاده کنید .یک خاصیت دیگه ی ژل لوبریکانت اینه که از پاره شدن کاندوم پیشگیری میکنه .

درد در نخستین رابطه زناشویی در شب زفاف

اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان«و یا حتی مردان» امکان دارد که این ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناک شود. طبق معمول اولین رابطه در شب زفاف ، دردی در حد معمول«متوسط» دارد که می تواند در برخی از موارد بعلت شرایط پزشکی مانند مشکلات مجاری ادرار و یا کیستهای تخمدان شدید شود. اینگونه دردها در اولین رابطه جنسی در شب زفاف می تواند منشا هیجانی از قبیل احساس گناه، استرس، اضطراب و …. داشته باشد.

علل دردهای واژینالی در نخستین رابطه جنسی در شب زفاف

زمانی که یک زن برای نخستین بار رابطه جنسی رابا همسر خود تجربه می کند به احتمال قریب به یقین بعلت از بین رفتن پرده بکارت در شب زفاف درد متوسط یا شدیدی را احساس خواهد کرد به خصوص اگر بعلت استرس و یا عدم آمادگی کافی مجرای واژینال وی به اندازه کافی ترشح مخاطی نداشته و به حالت خشک باقی مانده باشد.

** البته قبل از پرداختن به ادامه این مطلب، ذکر این مساله الزامی است که:

پرده بکارت عضوی ماهیچه ای است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا در اولین یا دومین رابطه جنسی از بین می رود. در برخی از زنان این پرده شکل حلقوی داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خونریزی رخ ندهد.

در زنانی که دارای این نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده می شود که به خاطر بافت ماهیچه ای ضخیم ان ، تا مدتها بعد از نخستین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده می شود.

یکی از علل رایج دردهای واژینال خشکی واژن است. بطور معمول در آستانه رابطه جنسی و تحریک شدن زن، مجرای واژن ترشحات مخاطی را ایجاد کرده تا برقراری رابطه جنسی تسهیل شود اما در اثر استرس و حالات عصبی ممکن است ایجاد این ترشحات، با خلل مواجه گردد.

علل دردهای شکمی در هنگام برقراری رابطه جنسی در شب زفاف

اگر عده ای از زنان در هنگام رابطه جنسی احساس دردهای عمیق شکمی کنند، این مساله می تواند ناشی از علل پزشکی مانند مشکلات رحمی و .. باشد. مطابق با نظر متخصصان زنان و زایمان این دردها می تواند ناشی از کیستهای تخمدان، مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد.

علل ایجاد درد در آلت مردانه

هر چند که این مشکل چندان رایج نیست اما مردانی هستند که در نخستین رابطه جنسی خود در شب زفاف احساس درد شدید می کنند. یکی از علل رایج این مساله بیماری های دستگاه تناسلی مردانه و یا صدمه و اختلال در بافتی است که روی آلت مردانه را می پوشاند. همچنین در مردانی که ختنه نشده اند«البته در بین ما مسلمانان تقریبا دیده نمی شود»

اگر پوست ختنه گاه خیلی سفت و محکم باشد می‌تواند در هنگام مقاربت مشکل ایجاد کند. سایر علل درد در مردان در حین رابطه جنسی می تواند ناشی از صدمه آلت خارجی مردانه، درماتیتهای پوستی و یا پسوریازیس«دا الصدف» باشد.مطابق با نظر متخصصان زنان و زایمان دردهای شکمی ناشی از رابطه جنسی می تواند ناشی از کیستهای تخمدان،مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد.

علل دردهای هیجانی در نخستین رابطه جنسی در شب زفاف

وجود درد شدید در نخستین رابطه جنسی می تواند ناشی از علل هیجانی از قبیل احساس ترس و گناه و … باشد که مانع از حفظ آرامش آن ها در حین رابطه جنسی می گردد. اگر بعلت این احساسات عدم آرامش برای زنان غیر قابل کنترل شود دچار خشکی واژن شده و رابطه جنسی مطلوب برقرار نمی‌گردد.

درمان دردهای مقاربتی

زنانی که در هنگام رابطه جنسی دچار درد و مشکل می شوند لازم است که از مواد و محلولهای لیز کننده مجرای واژن «که البته توسط متخصص تجویز می شود» استفاده کنند. همچنین زنانی که احساس دردهای شدید شکمی و یا لگنی می کنند باید توسط متخصص زنان و زایمان مورد ارزیابی و بررسی و آزمایش قرار گیرند

ودر نهایت زنان و مردانی که بنابر علل هیجانی و یا عاطفی دچار دردهای مقاربتی می گردند لازمست که نزد مشاور، روان‌شناس یا سکس تراپیست مراجعه داشته باشند.همچنین مردانی که در حین رابطه جنسی احساس درد دارند باید نزد متخصصینی مانند اورولوژیست و … مراجعه داشته باشند.

آیا اولین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه ی چیز درباره شب زفاف «شب حجله»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش