فیلم Annabelle 3 در سال 2019 اکران می‌شود


فیلم Annabelle 3 در سال 2019 اکران می‌شود

کمپانی وارنر بروز اعلام کرد که یک اثر بی‌نام از مجموعه Conjuring در لیست آثار اکران تابستانی قرار گرفت. اکنون به‌طور قطعی مشخص شده که این فیلم، فیلم Annabelle 3 است. «گری دوبرمن» (Gary Dauberman)، نویسنده دو قسمت پیشین سری فیلم آنابل، قرار است در پروژه تولید این قسمت جدید، برای اولین بار کارگردانی را...

کمپانی وارنر بروز اعلام کرد که یک اثر بی‌نام از مجموعه Conjuring در لیست آثار اکران تابستانی قرار گرفت. اکنون به‌طور قطعی مشخص شده که این فیلم، فیلم Annabelle 3 است.

«گری دوبرمن» (Gary Dauberman)، نویسنده دو قسمت پیشین سری فیلم آنابل، قرار است در پروژه تولید این قسمت جدید، برای اولین بار کارگردانی را تجربه کند. همچنین گزارش شده که دوبرمن علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه فیلم Annabelle 3 را هم بر عهده دارد. گری دوبرمن اخیرا نویسندگی فیلمنامه فیلم «راهبه» (The Nun) را به اتمام رسانده است. این اثر قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود. او در سال ۲۰۱۷، نویسندگی فیلمنامه اثر دیگری از کمپانی New Line Cinema یعنی فیلم «آن» (It) را که توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را هم کسب کند، بر عهده داشت. وی همچنین در حال کار کردن و نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این اثر ترسناک یعنی فیلم «آن: قسمت دوم» (It: Chapter 2) هم هست.

تا به امروز دنیای فوق‌العاده محبوب و البته ترسناک The Conjuring، شامل سری فیلم احضار به کارگردانی «جیمز وان» (James Wan)، اولین قسمت از مجموعه فرعی و اسپین آفی آنابل، فیلم «آنابل: خلقت» (Annabelle: Creation) و همچنین اسپین آف محبوب و مورد انتظار دیگر این مجموعه یعنی فیلم The Nun شده است. «جان آر. لئونتی» (John R. Leonetti) هنرمندی بود که اولین قسمت سری فیلم آنابل را کارگردانی و در سال ۲۰۱۴ اکران کرد. این اثر که تنها ۶.۵ میلیون دلار بودجه ساخت در اختیار داشت، توانست در مدت زمان اکران خود، ۲۵۷ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند. دومین قسمت این مجموعه یعنی فیلم آنابل: خلقت توسط «دیوید اف. سندبرگ» (David Sandberg) کارگردانی و در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود. این اثر بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری در اختیار داشت و توانست ۳۰۶.۵ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند.

سال گذشته هم اعلام شد که کمپانی‌های سازنده این دنیای ترسناک سینمایی در حال طرح‌ریزی برنامه‌های خود هستند تا ساخت اسپین آف دیگری درباره شخصیت Crooked Man را که در فیلم «احضار 2» (The Conjuring 2) حضور داشت آغاز کنند. از طرف دیگر هم جالب است بدانید که فیلم Annabelle 3 از سری فیلم احضار هم در حال تولید و توسعه است.

فیلم Annabelle 3 در سال 2019 اکران می‌شود

تنها نکته منفی این خبر می‌تواند این باشد که فیلم Annabelle 3 قرار است قبل از دو فیلم دیگر دنیای Conjuring، یعنی Conjuring 3 و The Crooked Man اکران شود. خبرهای بیشتر درباره این فیلم‌ها توسط کمپانی وارنر بروز اعلام خواهند شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Annabelle 3 در سال 2019 اکران می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند