راهنمای تروفی بازی God of War


راهنمای تروفی بازی God of War

با زومجی و راهنمای جدیدترین نسخه از بازی God of War همراه باشید تا ببینیم برای دریافت تمام تروفی‌های این بازی، چه کارهایی باید انجام داد.

مقاله مرتبط

بررسی بازی God of War

در صنعت بازی‌های ویدیویی استودیوهایی را دیده‌ایم که دست به تغییرات روی مجموعه‌های خود زده‌اند و توانسته‌اند موفق شوند. تغییر همیشه مورد بدی نیست، اما استودیویی که دست به انجام این کار می‌زند، باید تمام جوانب را در نظر بگیرد تا تغییر و تحولاتش، مثبت جلوه دهند. در این میان استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica)، سازنده بازی God of War، با تغییراتی که روی God of War اعمال کرد، نشان داد که این مجموعه هنوز که هنوزه، می‌تواند خوش بدرخشد و این بار شاهد شکل و شمایل متفاوتی از کریتوس هستیم. کریتوس بی‌اعصاب این بار به پدری دلسوز تبدیل شده است و شاهد شخصیتی پخته و تکامل یافته نسبت به قبل هستیم. در این میان بازی God of War نسبت به سایر بازی‌های موجود، تروفی‌های کمتری دارد اما تعدادی از آن‌ها مخاطب را به چالش می‌کشد که در اینجا راهنمای تروفی‌ God of War را برای شما فراهم کرده‌ایم.

توضیحات و نام تروفی‌های بازی، محتوای داستانی بازی را فاش می‌کند

اطلاعات کلی

درجه سختی تروفی‌های بازی: ۴ از ۱۰ مدت زمانی که طول می‌کشد تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید: ۳۰ الی ۴۰ ساعت (اگر از ویدیوهای آیتم‌های جمع آوری بازی استفاده کنید) تعداد تروفی‌های بازی: ۳۷ عدد (۲۲ تروفی برنز، ۹ تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم) سخت‌ترین تروفی بازی: Chooser of the Slain تعداد تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد آیا درجه سختی مهم است؟ خیر می‌توانید روی درجه سختی Easy تمامی تروفی‌ها را کسب کنید حداقل دور که برای تمام کردن بازی نیاز دارید: یک دور

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از خانه خود در مقابل غریبه‌ها، دفاع کنید

تنها کافی است اولین مرحله اصلی بازی را با نام The Marked Trees کامل کنید

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از جنگل جادوگر جان سالم به در ببرید

دومین مرحله اصلی بازی با نام Path to the Mountain انجام دهید

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: به الف‌های روشنایی اجازه بازگشت به خانه را بدهید

تنها کافی است چهارمین مرحله اصلی بازی با نام The Light of Alfheim را انجام دهید

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: اژدهای کوه را شکست دهید

در جریان پنجمین مرحله بازی که Inside the Mountain نام دارد، پس از کشتن Hraezlyr، اژدهای بزرگ بازی، می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: مگنی و مودی را شکست دهید

در جریان هفتمین مرحله اصلی، پس از شکست دادن مگنی و مودی می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: اسلحه Blades of Chaos را دوباره به دست بگیرید

در جریان نهمین مرحله اصلی بازی که The Sickness نام دارد، اسلحه قدیمی خود (Blades of Chaos) را دوباره به دست بگیرید و دشمنان را از بین ببرید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: آترئوس را شفا دهید

برای کسب این تروفی تنها کافی است مرحله یازدهم بازی را با نام The Sickness از پیش روی بردارید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: آترئوس را نجات دهید

تنها کافی است مرحله اصلی Return to Summit را انجام دهید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از طریق کشتی به خارج از Helheim بروید

در جریان مرحله Escape from Helheim (دوازدهمین مرحله بازی) می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: بالدر را شکست دهید

در مرحله اصلی Jotunheim in Reach، باید با بالدر مبارزه کنید و پس از شکست دادنش، می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: خاکسترها را پخش کنید

شانزدهمین مرحله بازی که Mother’s Ashes نام دارد، مرحله آخر بازی است و با تمام کردن آن رسما بخش داستانی را کامل خواهید کرد. فقط یادتان باشد که بازی God of War یک پایان مخفی هم دارد و آن هم این است که باید به خانه خود برگردید تا این پایان مخفی را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از تمامی محیط‌های Lake of Nine دیدن کنید.

برای دریافت این تروفی باید منطقه Lake of Nine را روی نقشه بازی کاملا آزاد کنید (مه‌های موجود را با رفتن به هر بخش از بین ببرید). سپس تمامی جزیره‌های این منطقه دیدن کنید. Lake of Nine دقیقا در وسط میدگارد قرار دارد. البته زمانی که در حال جمع‌آوری آیتم‌های بازی هستید، این تروفی را به صورت خودکار کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: Veithurgard را به صورت کامل بگردید

برای دریافت این تروفی باید تمام آیتم‌های جمع‌آوری Veithurgard را جمع کنید. از این‌رو تنها کافی است ویدیو آخر متن را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: زبان‌های مربوط نیفلهایم و موسپل‌هایم را یاد بگیرید

برای آزاد کردن زبان‌های موسپل‌هایم و نیفلهایم باید جعبه‌های بنفش رنگ Language Cipher را پیدا کنید. این جعبه‌ها تنها توسط آترئوس باز می‌شوند و برای هر کدام از این زبان‌ها به چهار صندوق نیاز دارید و به‌عبارتی در مجموع باید هشت صندوق Cipher را پیدا کنید. در جریان و گشت و گزار در محیط بازی و پیدا کردن آیتم‌های بخش آیتم‌های جمع آوری، به را‌حتی این صندوق‌ها را مشاهده خواهید کرد.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: بخشی از لباس خود را ارتقا دهید

تنها کافی است به سراغ برادران دوقلوی بروک و سیندری بروید و می‌توانید از آنجا کارهای مختلفی نظیر ارتقای لباس خود را انجام دهید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: یک Runic Attack Gem دریافت کنید

اولین الماس رونیک توسط یک صندوق به شما تحویل داده می‌شود که در یکی از مراحل اصلی بازی آن را کسب خواهید کرد. اما در کل رونیک‌های ذکر شده در جریان مراحل فرعی و کشتن هیولاهای چالشی بازی، به دست می‌آیند.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: نوار سلامت خود را به صورت کامل ارتقا دهید

در دنیای بازی God of War صندوق‌های با نام Nornir وجود دارند که حاوی آیتم Idunn Apple برای ارتقای نوار سلامت و آیتم Horns of Blood Mead برای ارتقای حالت Rage شما هستند. حال باید ۱۸ صندوق را پیدا کنید که بتوانید این تروفی و تروفی بعد را کسب کنید. لازم به ذکر است که در کل بازی، ۲۱ صندوق Nornir وجود دارد. صندوق‌های Nornir پیدا کردن‌شان سخت نیست و تنها نیازمند کمی دقت در گشت و گذار در محیط‌های بازی است.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: حالت Rage خود را به صورت کامل ارتقا دهید

همانطور که در تروفی قبل گفته شد، برای کسب تمامی ارتقاهای حالت Rage، باید آیتم Horns of Blood Mead را از داخل ۹ صندوق Nornir به‌دست بیاورید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: یک لباس برای آترئوس بسازید

به سراغ دو برادر Blacksmith بازی بروید و وارد بخش مربوط به آترئوس شوید و یک لباس برای آترئوس بسازید. ارزان‌ترین لباس آترئوس ۱۰ هزار هک سیلور (پول بازی) قیمت دارد.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از یک افسون روی لباس خود استفاده کنید

لباس‌های با ارزش کریتوس معمولا دارای فضاهایی برای استفاده از افسون‌های مختلف هستند که قدرت شما در طول بازی را تغییر می‌دهند. حال زمانی که از اولین افسون روی لباس خود استفاده کنید، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: ۱۰۰۰ دشمن را بکشید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: هر سه اژدهای بازی را آزاد کنید

در دنیای بازی God of War سه اژدها قرار دارد که باید هر سه را آزاد کنید

اژدها Fafnir در منطقه Council of Valkyries که در شمال میدگارد قرار دارد اژدها Reginn در منطقه Konunsgard که در غرب میدگارد قرار دارد اژدها Otr در منطقه Veithurgard که در شمال شرقی میدگارد قرار دارد

برای دنبال کردن هرکدام از این سه اژدها باید مرحله فرعی Favours را انجام دهید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی درخواست‌های سیندری و بروک را انجام دهید

در دنیای بازی دو برادر سیندری و بروک در مجموع پنج درخواست از شما دارند که دو درخواست برای سیندری، دو درخواست برای بروک و در انتها یک درخواست مشترک را باید انجام دهید. هرکدام از این درخواست‌ها حکم یک ماموریت فرعی را دارند و با انجام‌شان، این تروفی را کسب می‌کنید.

درخواست Second Hand Soul مربوط به بروک درخواست Deus Ex Malachite مربوط به بروک درخواست Fafnir’s Hoard مربوط به سیندری درخواست Family Business مربوط به سیندری درخواست Hail to the King مربوط به بروک و سیندری

یادتان باشد درخواست‌های سیندری در نیفلهیم برای این تروفی حساب نمی‌شوند و فقط درخواست‌هایی که در میدگار انجام می‌شوند، برای تروفی به‌حساب می‌آیند.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی اشیا دست ساز بازی را جمع کنید

برای پیدا کردن تمامی آرتیفکت‌های موجود در بازی که ۴۵ عدد هستند، ویدیوهای آخر متن را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی کلاغ‌های اودین را بکشید

برای مشاهده محل کلاغ‌های سبز رنگ اودین، ویدیوهای آخر متن را مشاهده کنید. در دنیای بازی ۵۱ کلاغ تعبیه شده است.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: یکی از Runic Attackهای خود را تا آخرین حد ممکن ارتقا دهید

در جریان تروفی Nice Moves با نحوه دریافت Runic Attackهای بازی God of War آشنا شدید و حال برای ارتقای آن‌ها باید از Xpهایی که در جریان کشتن دشمنان به دست می‌آورید، استفاده کنید. هر Rune دارای دو ارتقا است که برای انجامش تنها کافی است از منو وارد بخش اسلحه‌ها شوید و سپس روی Rune مورد نظر که آن را انتخاب کرده‌اید، دکمه مربع را نگه دارید تا آپگرید شود.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تبر لوایتن را تا آخرین حد ممکن ارتقا دهید

تبر لوایتن کریتوس در مجموع ۶ آپگرید دارد که برای هربار ارتقا نیاز به آیتم Frozen Flames دارید. حال چهار Frozen Flames را در جریان داستان اصلی و کشتن باس‌ها به دست می‌آورید و پنجمین Frozen Flames را پس از تمام کردن داستان اصلی کسب خواهید کرد. برای ارتقای آخر لوایتن نیز باید به سراغ تالار مرکزی نیفلهایم بروید که یک صندوق در آنجا قرار دارد که برای باز کردنش نیاز به پنج هزار Mist Echoes دارید تا بتوانید Chilling Mist of Niflheim را به دست بیاورید. حال وارد فروشگاه بشوید و از شاخه Resources آیتم به‌دست آورده را با Frozen Flame معامله کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: اسلحه Blades of Chaos را تا آخرین سطح خود ارتقا دهید

اسلحه Blades of Chaos دارای پنج ارتقا است که همانند لوایتن باید آخرین ارتقا را پس از تمام کردن داستان بازی انجام دهید. برای ارتقای شمشیر Blades of Chaos نیاز به آیتم‌های Chaos Flames دارید که با کشتن باس‌های بازی به دست می‌آید. اگر در طول کشتن باس‌های بازی یادتان رفت این آیتم را بردارید، هیچ نگران نباشید زیرا در بخش Lost Itemهای شما ذخیره می‌شوند. برای آخرین ارتقا نیز نیاز به Raging Inferno of Muspelheim دارید که این آیتم با کشتن والکیری قلمرو موسپل هایم به‌دست می‌آید. پس از کشتن والکایری ذکر شده و کسب آیتم مورد نظر، وارد بخش Resources شوید و آن را با Chaos Flame معامله کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: ست لباس Traveler را کسب کنید

برای کسب این ست لباس باید آن را بسازید که برای ساخت آن نیاز به مواد زیر دارید

هشت عدد شارد Traveller’s Armour ۳۰ عدد تروفی Traveller’s Grisly

تمامی این مواد از کشتن Travellerها (دشمنانی که شبیه به شوالیه ها هستند و از لباس جنگی و شیلد سنگین استفاده می‌کنند) به‌دست می‌آید. زمانی که اولین Traveller را می‌کشید، در واقع The Road Less Travelled را آزاد خواهید کرد و در ادامه شارد Traveller را به بروک یا سیندری بدهید تا در فروشگاه بازی و منوی مخصوص ساخت و ساز، ساخت ست لباس مربوطه برای ساختن در دسترس قرار بگیرد. همچنین در جریان مراحل زیر به راحتی می‌توانید Travellerها را مشاهده کنید.

مرحله اصلی The Magic Chisel مرحله اصلی Escape from Helheim مرحله اصلی A Path to Jotunheim مرحله فرعی Deus Ex Malachite مرحله فرعی Family Business

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: ست لباس باستانی را کسب کنید

برای کسب این ست باید مواد زیر را کسب کنید

سه عدد Ancient’s Heart ۱۶ عدد Ancient Rubble

در دنیای بازی دشمنانی را می‌بینید که شکل و شمایل سنگی دارند. درواقع سنگ‌های بزرگی که Ancients نام دارند و پس از کشتن‌شان، مواد مورد نظر را کسب می‌کنید. پس از کشتن اولین Ancient، به سراغ برادران دورف بازی بروید و Ancient’s Heart را به یکی از آن‌ها بدهید تا بخش مروبط به ساخت لباس باستانی در دسترس قرار بگیرد. برای راحتی کار در جریان بعضی از مراحل و مناطق مختلف، می‌توانید Ancientها را ببینید و از بین ببرید.

مرحله اصلی The Light of Alfheim مرحله اصلی The Magic Chisel مرحله اصلی Return to the Summit مرحله فرعی Fafnir’s Hoard مرحله فرعی Hail to the King در منطقه The River Pass در کنار ورودی سمت چپ و اطراف جایی که بروک قرار دارد. در منطقه Ruins of the Ancient دشمنان Ancient بازی اطراف جزیره در حال رفت و آمد هستند

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: به ارواح Wayward کمک کنید

برای دریافت این تروفی باید پنج درخواست ارواح Wayward که در قالب مراحل فرعی هستند انجام دهید. آن‌ها در اطراف محیط Lake of Nine قرار دارند.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: از نقشه‌های گنج استفاده کنید و تمامی مناطق مربوطه را پیدا کنید

برای چگونگی انجام این کار ویدیو مربوطه را تماشا کنید

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی Jotnar Shrineها را بخوانید

Jotnar Shrineها درب‌های بزرگی هستند که با باز کردن آن‌ها آترئوس در مورد دنیای بازی توضیحات بیشتری را ارائه می‌کند و داستان را بهتر از قبل متوجه می‌شوید. با مشاهده ویدیوهای آیتم‌های جمع آوری بازی، به‌راحتی می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی تریال‌های موسپل‌هایم را کامل کنید

تریال‌های موسپل‌هیم به شرح زیر هستند و پیشنهاد می‌شود پس از پایان بخش داستانی، درجه سختی را روی حالت Easy قرار بدهید و این تریال‌ها را انجام دهید.

تریال اول در حالت نرمال: دشمنان را قبل از پایان وقت مشخص شده از بین ببرید تریال اول در حالت هارد: دشمنان را در حالت Quick Succession بکشید تریال اول در حالت غیرممکن: از ضربه خوردن و آسیب دیدن دوری کنید تریال دوم در حات نرمال: برای پنج دقیقه زنده بمانید تریال دوم در حلت هارد: تمامی دشمنانی که نوار سلامت‌شان بازیابی می‌شود بکشید تریال دوم در حالت غیرممکن: قبل از تمام شدن زمان‌تان، تمامی دشمنان را بکشید تریال سوم در حالت نرمال: Gruntها را بکشید تا شیل الیت شکسته شود تریال سوم در حالت هارد: دشمنان را در حالتی که در داخل حلقه طلایی هستند، بکشید تریال سوم در حالت غیرممکن: دشمنان را در حاتی که در داخل حلقه طلایی هستند، بکشید تریال چهارم در حالت نرمال: ۱۰۰ عدد از دشمنان بازی را بکشید تریال چهارم در حالت هارد: نگذارید دشمنان آترئوس را اسیر کنند (اگر آترئوس سه بار اسیر شود، تریال مورد از لغو می‌شود) تریال چهارم در حالت غیرممکن: دشمنانی که نوار سلامت‌شان بازیابی می‌شوند سریعا بکشید تریال پنجم در حالت نرمال: دشمنان را بکشید تا زمان افزایش یابد تریال پنجم در حالت هارد: از آسیب دیدن دوری کنید تریال پنجم در حالت غیر ممکن: دشمنان را بکشید تا زمان افزایش یابد

در کل برای دریافت این تروفی نیازی نیست که هر سه درجه سختی را بروید اما برای باز شدن تریال‌های بعدی، حتما باید به سراغ حالت هارد و غیرممکن بروید.

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: تمامی گنج‌ها را از ورکشاب مرکزی بازیابی کنید

ویدیو مربوطه را مشاهده کنید

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی بازی God of War

توضیح: ۹ والکیری بازی را شکست دهید

در دنیای بازی ۹ والکیری قرار داده شده است که هشت عدد از آن‌ها، والکیری‌های معمولی هستند که کشتن‌شان آن چنان چالش خاصی ندارد اما نهمین والکیری، ملکه والکیری‌ها است که سخت‌ترین باس بازی God of War محسوب می‌شود. ملکه والکیری‌ها زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که هشت والکیری قبل را شکست داده باشید. حال در زیر می‌توانید محل تمامی والکیری‌های بازی را مشاهده کنید.

چهار والکیری در میدگارد یک والکیری در الف‌هایم یک والکیری در هل‌هایم یک والکیری در موسپل‌هایم یک والکیری در نیفل‌هایم

پس از کشتن هر والکیری باید سر آن‌ها را به Council of Valkyries واقع در منطقه میدگارد بیاورید. پس از آوردن و قرار دادن سر هشت والکیری مورد نظر، ملکه ظاهر می‌شود.

در طول بازی در مورد ویدیو‌های آیتم‌های جمع‌آوری بازی سخن گفتیم و در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به هر منطقه را مشاهده کنید.

Wildwoods

دانلود از آپارات

The River Pass

دانلود از آپارات

Foothills

دانلود از آپارات

The Mountain

دانلود از آپارات

Volunder Mines

دانلود از آپارات

Landsuther Mines

دانلود از آپارات

Fafnir’s Storeroom

دانلود از آپارات

Northri Stronghold

دانلود از آپارات

Konunsgard

دانلود از آپارات

Cliffs of the Raven

دانلود از آپارات

Lookout Tower

دانلود از آپارات

Isle of Death

دانلود از آپارات

Iron Cove

دانلود از آپارات

Forgotten Caverns

دانلود از آپارات

Light Elf Outpost

دانلود از آپارات

Ruins of the Ancient

دانلود از آپارات

Buri’s Storeroom

دانلود از آپارات

Stone Falls

دانلود از آپارات

Veithurgard

دانلود از آپارات

Tyr’s Temple

دانلود از آپارات

The Mason’s Channel

دانلود از آپارات

Thamur’s Corpse

دانلود از آپارات

Shores of Nine

دانلود از آپارات

Council of Valkyries

دانلود از آپارات

Belly of the Beast

درواقع این محیط، در جریان داستان برای مدتی در دسترس قرار می‌گیرد و در ادامه ناپدید می‌شود و تنها شامل یک صندوق بنفش Language Cipher است.

Alfheim

دانلود از آپارات

Helheim

دانلود از آپارات

Muspelheim

دانلود از آپارات

Niflheim

دانلود از آپارات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !