روایت قتل سلاله یلمه از زبان رییس دادگستری گلستان


روایت قتل سلاله یلمه از زبان رییس دادگستری گلستان

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان گفت که مطابق بررسی پزشکی قانونی تجاوزی به سلاله یلمه کودک اهل آق قلا صورت نگرفته و علت مرگ وی خفگی اعلام شده است.

هادی هاشمیان امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: به محض اعلام مفقودی تلاش دستگاه قضایی و انتظامی برای یافتن این دختر بچه آغاز و مظنون شناسایی و به فاصله کوتاهی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی سرخوردگی اجتماعی و انتقام جویی را انگیزه قتل عنوان کرده است؛ اظهار داشت: آنچه مسلم است تجاوزی به مقتول صورت نگرفته و علت مرگ خفگی است و در همین رابطه دادستان آق قلا موظف شده به صورت ویژه پرونده را رسیدگی کند.
رییس دادگستری گلستان با تصریح بر اینکه انتشار تصویر قاتل در رسانه ها و حتی شبکه های اجتماعی خلاف قانون است؛ گفت: در رابطه با قتل هم دادستان مرکز استان (گرگان) یا دادستان آق قلا مجاز به مصاحبه هستند و پس از جمع بندی نهایی موضوع توسط قاضی پرونده؛ رییس دادگستری استان جزئیات را اطلاع رسانی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا روز گذشته سلاله یلمه دختر پنج ساله اهل روستای گری دوجی از توابع شهرستان آق قلا در نزدیکی گرگان مرکز استان گلستان مفقود که به فاصله کوتاهی پیکر بی جانش پیدا شد.
گفته می شود قاتل که معتاد به مواد مخدر است با بستن دست و پا و دهان دختر بچه و رها کردن در اطراف روستا باعث مرگش شده است.
شهرستان مرزی آق قلا در شمال استان گلستان و همسایگی ترکمنستان با گرگان کمتر از 20 کیلومتر فاصله دارد و بیشتر ساکنان آن را قوم ترکمن تشکیل می دهند.

3014/2729

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد