اجازه ی فیا به تیم ها برای نصب آینه ها بر روی هیلو


فرمول یک ایران – فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام کرد که تیم های فرمول یک می توانند تا جایی که قوانین اجازه می دهد، آینه خود را بر روی دستگاه ایمنی کاکپیت، هیلو قرار دهند. با توجه به قوانین جدید و تغییر بال های عقب، برخی راننده ها دیدن از آینه ها را دشوار بیان کردند در حالی که فراری با تغییرات طراحی آینه هایش برای کسب برتری آیرودینامیکی...

فرمول یک ایران – فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام کرد که تیم های فرمول یک می توانند تا جایی که قوانین اجازه می دهد، آینه خود را بر روی دستگاه ایمنی کاکپیت، هیلو قرار دهند.

با توجه به قوانین جدید و تغییر بال های عقب، برخی راننده ها دیدن از آینه ها را دشوار بیان کردند در حالی که فراری با تغییرات طراحی آینه هایش برای کسب برتری آیرودینامیکی استفاده کرده است.

با توجه به اجازه ی فیا برای گذاشتن آینه ها بر روی هیلو، تیم ها می توانند طرح های بیشتری را برای کسب برتری آیرودینامیکی ارائه دهند. هرچند چیزی که به شدت ممنوع اعلام شده، این است که آینه ها را نمی توان هم به هیلو و هم به شاسی ثابت کرد.

اجازه ی فیا به تیم ها برای نصب آینه ها بر روی هیلواجازه ی فیا به تیم ها برای نصب آینه ها بر روی هیلو آینه بر روی هیلو

نیکولاس تامبازیس، مدیر فنی فیا، در بیانیه ای به تیم ها گفت:

ما انتظار داریم که شما بتوانید به ما اطمینان دهید که نصب (آینه ها) به اندازه ی کافی محکم است و اطمینان حاصل کنیم که آینه ها بیش از حد ارتعاش نداشته باشند، که مانع رانندگی شود.

ما نمی توانیم نصب دوگانه آینه (هیلو و شاسی) را قبول کنیم، زیرا این امر می تواند باعث تأخیر تیم برای نجات (راننده) در یک حادثه شود.

ما هرگونه اتصالات بیشتر از آینه به هیلو را قبول نداریم و اگر تیمی خواست که بر روی آینه های خودرویشان، دوربین نصب شود بنابراین آن تیم ملزم به نصب آینه بر روی شاسی و یا سایدپاد کناری خواهند بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد