داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی


داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس  بغل کردن فواید بسیار زیادی از نظر روانی و جسمی دارد و این از نظر علمی ثابت شده است پس شما هم تا می توانید کسی راکه دوستش دارید را در آغو بکشید و از اینکار نهایت لذت را ببرید. ما دراین پست بشما بهترین روشهای بغل کردن را آموزش میدهیم.  بغل کردن همسر میزان عشق را در زن و...

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس

بغل کردن فواید بسیار زیادی از نظر روانی و جسمی دارد و این از نظر علمی ثابت شده است پس شما هم تا می توانید کسی راکه دوستش دارید را در آغو بکشید و از اینکار نهایت لذت را ببرید. ما دراین پست بشما بهترین روشهای بغل کردن را آموزش میدهیم.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بغل کردن همسر میزان عشق را در زن و دختر افزایش می دهد و شما را عاشقانه دوست خواهد داشت. مردان بهتر است انواع روشهای بغل کردن همسر را یاد بگیرند تا در مواقع حساس مثل هنگام رابطه زناشویی با بغل کردن عاشقانه همسر او را بیشتر تحریک جنسی کنند. نزدیک بودن به همسرتان بشما صد‌ها فرصت برای بغل کردن همسر میدهد. برای مثال روز‌هایی را درنظر بگیرید که هر یک از زوجین دور از هم برای یک سفر کاری زندگی میکنند.

در چنین حالتی پس از سپری کردن یک روز کسل کننده چه میتوانند کنند؟ تنها میتوانند مکالمه‌ای تلفنی برقرار کنند و یا این که از طریق ایمیل از یک دیگر باخبر شوند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش بغل کردن عاشقانه
بغل کردن همسر برای یقین چنین ارتباطی نمی تواند انرژی که یک ارتباط نزدیک به آن‌ها میدهد برایشان فراهم کند. حال زمانی را درنظر بگیرید که فرد پس از یک روز بسیار بد و تنزل رتبه توسط مدیرش در محل کار به خانه باز میگردد، مطمئنا تنها چیزی که میتواند فرد رابه آرامش برساند و از فشار روحی روانی ایجاد شده در وی بکاهد، همراهی و دلگرمی همسر میباشد. اینجاست که شما در نقش خود بعنوان زن و یا شوهر باید تاثیرات بغل کردن همسر را بدانید و با تکنیک بغل کردن همسر آشنا باشید.

فواید بغل کردن همسر
به گزارش پارس ناز ،این سوال که “چرا بغل کردن همسر اهمیت دارد” مانند این است که بپرسیم چراباید آب نوشید. عکس های عاشقانه بغل کردن و بوسیدن احساسی در واقع همانطور که آب ما را زنده نگه می‌دارد و هیچ انسانی نمیتواند بدون دریافت آب زنده بماند، بغل کردن همسر نیز ما را زنده نگه می‌دارد، به برقرای و دوام رابطه کمک میکند و مشکلات و ناامیدی‌های روز را از بین میبرد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

متخصصین حوزه روابط انسانی طی مطالعات مختلف روی تاثیر تماس و لمس بر کیفیت روابط عنوان نموده‌اند که برقراری تماس فیزیکی باعث ایجاد حس اعتماد و صداقت متقابل در افراد می شود. همچنین در مطالعه‌ای موردی بر روی نوزادانی که در پرورشگاه زندگی می کردند و هرگز لمس نشده بودند،

مرگ بر اثر بیماری به نام Marasmus گزارش شد. نام این بیماری از یک کلمه یونانی به معنای هدر رفتن منشا گرفته ودر واقع بیان‌گر حالتی است که فرد دچار کمبود تماس فیزیکی با سایرین بوده ودر اثر اختلالات و عفونت‌های پوستی و دستگاه گوارش و نهایتا ضعف بیش از حد قوای سیستم ایمنی دچار مرگ میشود.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

فواید بغل کردن عاشقانه همسر
از دیدگاه فیزیولوژیک بغل کردن باعث ترشح هورمون‌هایی در بدن میشود که به نوبه خود عملکرد‌های مثبتی در ذهن پدید می‌آورد که به کاهش استرس و فشار عصبی کمک می کند. از دیدگاه روانشناختی نیز زمانی که شما یک دیگر را در بغل می گیرید در واقع یک ارتباط غیرکلامی بسیار قوی برقرار میکنید که از طریق آن میتوانید مفاهیمی عمیق رابه طرف مقابلتان منتقل کنید که کلام از انتقال آن درمانده است. تصاویر عاشقانه بغل گرفتن و بغل کردن احساسی در ادامه می توانید با مفاهیمی که از طریق بغل کردن همسر به فرد مقابل الهام می شوند آشنا شوید:

تو مهم ترین فرد در زندگی من هستی و من دوستت دارم
هر مشکلی که باشد، من برای کمک به تو در کنارت هستم
تو برای من جذاب و دوست داشتنی هستی
درکنار تو احساس آرامش میکنم و ممنونم که نه تنها یک همسر، بلکه یک دوست هستی
از همه ی کار‌هایی که برای من انجام داده‌ای قدردانی میکنم
من و تو خاص‌ترین موجودات جهان هستیم و من درکنار تو کامل میشوم
تو درمن حس عشق و ایمان ایجاد میکنی
من به تو اعتماد دارم
من تو و همه ی چیز در مورد تو را پذیرفته‌ام
تو به من احساس سرزندگی میدهی
من خوشبخت‌ترین فرد در جهان هستم، زیرا تو را دارم

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

تعداد بغل کردن همسر در شبانه روز
روین چوپرا، در مقاله‌ای تحت عنوان “آخرین باری که فردی را در آغوش گرفته اید چه زمانی بوده است”، استفاده از ۴ بار بغل کردن در طول شبانه روز را برای انسان ضروری می داند. همچنین اضافه می کند که برای نگهداری یک رابطه به حداقل ۸ بار بغل کردن عاشقانه نیاز هست و تعداد حداقل ۱۲ بار بغل کردن همسر را برای رشد و پیشرفت رابطه لازم الاجرا می داند.

او در مقاله خود چنین بیان میکند که نیاز به بغل کردن همسر و یا بغل کردن همسر مانند ضرورت پیروی از یک رژیم غذایی لازم است. اما اگر فکر میکنید این میزان بغل کردن در طول یک روز بیش از اندازه زیاد است میتوانید آنرا در قالب برنامه‌ای مانند انچه در ذیل آمده است اجرا کنید:

انواع بغل کردن عاشقانه همسر
نخستین بغل کردن : پس از بیدار شدن از خواب
دومین بغل کردن : قبل از ترک خانه و رفتن به محل کار
سومین بغل کردن : وقت ناهار
چهارمین بغل کردن : زمان صرف چایی و یا عصرانه
پنجمین بغل کردن : قبل از شام
ششمین بغل کردن : بعد از شام و هنگام تشکر بابت غذا
هفتمین بغل کردن : هنگام کمک به شست شوی ظروف شام
هشتمین بغل کردن : در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه
نهمین بغل کردن : در طول صرف یک میان وعده در اواخر شب
دهمین بغل کردن : هنگام یک دوش مشترک
یازدهمین بغل کردن : هنگام گفتن شب بخیر
دوازدهمین بغل کردن : در طول رابطه قبل از خواب شبانه

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

شاید چنین برنامه‌ای بنظر اغراق آمیز رسد و حتی عنوان کنید که چنین موقعیت‌هایی در زندگی فراهم نمی شود و یا حتی ممکن است این میزان بغل کردن در طول زمان کسل کننده باشد. شما برای داشتن تعداد و زمان انجام آن آزاد هستید ودر عمل تعداد تکرار آن اهمیتی ندارد. انچه اهمیت دارد، پذیرش این مساله است که در آغوش گرفتن ودر آغوش کشیده شدن برای بقای رابطه ضروری است و یک درمان طبیعی برای مشکلات و بیماری‌ها و یک راه علمی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

روشهای بغل کردن همسر
همان طور که روش شما در به آغوش کشیدن نوزادی که گریه می کند با در آغوش گرفتن دوستی که از برد بازی تیمش خوشحال است متفاوت است، در آغوش کشیدن همسرتان در موقعیت‌های مختلف نیز متفاوت است و هر نوع آغوشی میتواند حسی خاص و قویتر را منتقل کند؛ بنابر این دانستن این تکنیک‌ها و انجام آن‌ها در پر رنگ کردن رابطه زناشویی میتواند بشما به میزان قابل توجهی کمک کند. در ادامه با عده ای از تکنیک‌ها آشنا میشوید:

قراردادن بازو‌ها دور همسر

دراین حالت پا‌ها و سینه‌های شما با یک دیگر کاملا در تماس قرار گرفته و بدین ترتیب بر روی حس نزدیکی تاکید می کند. دراین تکنیک طبق معمول فرد بلند قدتر بازوان خودرا دور کمر فرد کوتاه قدتر قرار میدهد در حالیکه فرد کوتاهتر دستان خودرا دور گردن فرد بلندتر حلقه میکند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

برقراری تماس پیشانی به پیشانی

به گزارش پارس ناز ،ایجاد تماس با صورت زوج نشان دهنده صمیمیت میباشد. دراین روش می توانید سر خودرا پس از برقراری تماس به طرفین صورت شخص منتقل کنید و با اضافه کردن لمس در نواحی گردن و قفسه سینه بر میزان ارتباط عاشقانه خود بیافزایید.

فشردن در آغوش و نگه داشتن

برای رمانتیک کردن آغوش میتوانید از این تکنیک استفاده کنید. دراین روش سعی کنید بدن فرد رابه بدن خود فشرده و نگه دارید. نفس‌های عمیق بکشید و همراه با بازدم فشار‌های روحی روانی را از خود دور کنید. البته به یاد داشته باشید فشاری که وارد می کنید نباید برای شخص مقابل اذیت کننده باشد و باید اجازه دهید طرف مقابل نیز همین میزان اسانی را در آغوش شما تجربه کند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

استفاده از دستها

اگر دستان شما دور کمر همسرتان حلقه شده است می توانید ازآن‌ها برای نوازش کمر همسرتان استفاده کنید. اگر دست‌هایتان را دور گردن طرف مقابل حلقه کرده اید نیز میتوانید برای چنگ زدن آرام به مو‌ها به گونه‌ای که ناخوشایند نباشد استفاده کنید.

نزدیک شدن از پشت سر

یکیدیگر از انواع بغل کردن که میتواند سوپرایز کننده باشد، در آغوش گرفتن همسرتان از پشت سر است. البته دقت کنید اینکار را زمانی انجام دهید که وی مشغول کار مهمی نیست و تمرکز او رابه هم نمیزنید. دراین حالت می توانید از پشت به او نزدیک شده دستانتان را دور کمرش حلقه کنید و با تکیه دادن سرتان روی شانه‌های وی حس آرامش رابه خود و شریکتان تلقین کنیدداغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

حرکت حین بغل کردن

در هنگامیکه همسرتان را بغل کرده اید، می توانید در حالیکه او را در آغوش دارید با او حرکت کرده و بدین ترتیب بر مدت زمانی که او را در آغوش دارید بیافزایید. دراین حالت هم چنین می توانید از ترکیب تکنیک‌های گفته شده در بالا جهت انجام انواع مختلف تکنیک‌ها استفاده کنید.

دور شدن به آرامی بعد از بغل کردن

هنگام جدا کردن همسرتان از آغوشتان به یاد داشته باشید اینکار رابه آرامی انجام دهید و تا جای ممکن، بعنوان مثال با گرفتن دست او و یا روش‌های دیگر به برقرار ماندن تماس فیزیکی کمک کنید. این هنگام بهترین لحظه برای برقراری تماس چشمی و لبخند زدن به همسرتان و انتقال حس رضایت میباشد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بغل کردن عاشقانه در خواب
به یاد داشته باشید که همیشه درخواست شریکتان برای در آغوش کشیده شدن به معنای درخواست رابطه جنسی نیست. در برخی موارد نیاز خانم‌ها از به آغوش کشیده شدن دریافت احساس امنیت و دوست داشته شدن می باشد. بغل کردن همسر و زن اگر از روی عشق و علاقه باشد و با میل انجام شود بسیار می تواند تاثیرگذار باشد. اگر می خواهید زن یا دختر مورد علاقتان عاشقانه شما را دوست بدارد باید با بغل کردن عاشقانه انها میزان عشق و علاقتان را ثابت کنید.

حالا اجازه دهید شگفت‌انگیزترین معجزه‌هایی راکه هنگام بغل کردن در بدن‌مان اتفاق می‌افتند، باهم بررسی کنیم. در ادامه شگفت‌آورترین و حیرت‌انگیزترین پدیده‌هایی راکه هنگام بغل کردن در بدن‌مان به وجود می آیند، برای‌تان بازگو می کنیم!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

۱. افزایش حس تعلق
بغل کردن میتواند باعث ترشح اکسی‌توسین از مغز، و موجب افزایش حس تعلق زنان به شخص مقابل شود. ترشح این هورمون سبب بالا رفتن حس تعهد زن نسبت بطرف مقابل نیز می شود.بغل کردن با انتقال احساسات از طریق بدن باعث ایجاد صمیمیت میشود. پس سعی کنید همیشه شخص محبوب‌تان را بغل کنید و حس تعلق را در وی بالا ببرید!

۲. آرامش جسمی
بغل کردن با کاهش انقباض ماهیچه‌ها باعث ایجاد آرامش در آن ها و آرامش کلی در بدن می شود. هم دیگر را بغل کنید تا بدن تان به آرامش برسد!

۳. تسکین درد
بغل کردن باعث ترشح اندروفین می شود؛ اندروفین راه‌های انتقال درد را در بدن مسدود می کند و درد را تسکین می دهد، و هم‌ چنین با افزایش جریان خون در بافت‌های نرم بدن و از بین بردن پپتیدهای محرک درد نظیر برادی‌کینین دردهای مزمن را آرام میکند. وقتی احساس درد میکنید، هم دیگر را در آغوش بگیرید!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

۴. بالا بردن همدلی و درک متقابل
آغوشی گرم و پرشور میتواند از طریق بیوانرژتیک‌هایی که توسط قلب ایجاد میشوند باعث تبادل احساسات شود، و همدلی آدم‌ها را نسبت به احساسات یک دیگر افزایش دهد. اینکار بین دو شخص اعتماد متقابل ایجاد میکند. اگر می خواهید رازها و اسرار زندگیتان رابه کسی بگویید، اول او را در آغوش بگیرید!

۵. تسکین افسردگی و اختلالات زوال عصبی

بغل کردن میتواند میزان تولید دوپامین را در مغز افزایش دهد. افرادی که مبتلا به بیماری‌های مغزی نظیر پارکینسون و همین‌طور اختلالات خُلقی از قبیل افسردگی، تعلل، عدم اعتماد به نفس، و فقدان شور و شوق هستند، میزان دوپامین در بدن‌شان پایین است.

ترشح دوپامین را هنگام بغل کردن دو شخص، می توان از طریق پت‌سی‌تی مشاهده کرد. اگر متوجه‌ی افسردگی در یکی از اطرافیان شدید، او را در آغوش بگیرید؛ با اینکار چراغی در دنیای تاریکش روشن کنید!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

۶. افزایش شور و نشاط
بغل کردن می تواند تولید سروتونین را در مغز افزایش دهد؛‌ و از این طریق باعث افزایش شور و نشاط شود. سروتونین باعث بالا رفتن عزت نفس می شود. وقتی فردی دچار افسردگی و تنهایی است، میزان سروتونین در بدنش پایین می آید. بغل کردن باعث میشود مغز سروتونین و اندروفین در رگ‌ها ترشح کند و از این طریق لذت و شادی ایجاد می کند و همین‌طور غم و اندوه را دفع میکند. بغل کردن سطح عملکردتان را در مدرسه و محل کار نیز التیام می‌بخشد. اگر دوست‌تان احساس تنهایی میکند، او را در آغوش بگیرید!

۷. ایجاد تعادل در دستگاه عصبی
بغل کردن یا در آغوش کشیدن باعث ایجاد تعادل در دستگاه عصبی میشود. پوست حاوی شبکه‌ای از گیرنده‌های فشار تخم‌مرغی‌شکل کوچک به نام گلبول‌های پاسینیان است که باعث ایجاد لامسه می شوند؛ این گیرنده‌ها از طریق عصب واگ با مغز در ارتباط هستند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بررسی واکنش‌های الکتریکی پوستی در فردی که در آغوش گرفته شده است، تغییر قابل‌ملاحظه‌ای را در میزان رسانایی پوست آن فرد نشان میدهد؛ تاثیر رطوبت و الکتریسیته در پوست هنگام بغل کردن نشان ‌دهنده‌ی حالتی متعادل از دستگاه عصبی پاراسمپاتیک است که از طریق انسجام میان جسم و روان ایجاد می شود؛ بغل کردن باعث ایجاد این انسجام می شود. هم دیگر را بغل کنید و دستگاه عصبی متعادل داشته باشید!

۸. کاهش استرس
بغل کردن از طریق کاهش میزان کورتیزول «هورمون استرس» جاری در خون، استرس را کاهش میدهد. اینکار باعث میشود ذهن آرامش پیدا کند. طبق پژوهش‌ها، نوزادانی که دائما بغل می شوند، نسبت به بزرگسالانی که کم‌تر هم دیگر را بغل میکنند استرس کم‌تری دارند. پژوهشی در دانشگاه اموری ارتباطی شگفت‌انگیز را میان لمس کردن و کاهش استرس کشف کرد. وقتی همسرتان بعد از کار به خانه برمی‌گردد، با آغوش گرم از وی استقبال کنید!

۹. کاهش ضربان و التیام بخشیدن به سلامت قلب
بغل کردن ضربان قلب را پایین می‌آورد. طبق پژوهشی در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل‌هیل، شرکت‌کنندگانی که با همسران‌شان تماس لمسی اندکی داشتند به میزان ۱۰ ضربه در دقیقه سرعت ضربان قلب‌شان در طول اجرای آزمایش‌ها افزایش یافت، در حالی‌که این افزایش در مورد افرادی که عادت به بغل کردن همسران‌شان داشتند،

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

تنها ۵ ضربه در دقیقه بود. کاهش ضربان قلب باعث کاهش فشار خون و بیماری‌های قلبی می شود. با بغل کردن یا در آغوش گرفتن پدر و پدربزرگ‌تان، ناراحتی‌های قلبی را از انها دور کنید!

۱۰. تقویت دستگاه ایمنی
روان‌شناسی به نام پزشک شلدون کوهن بر روی بیش از ۴۰۰ بزرگسال سالم مطالعه کرد؛ از این شرکت‌کنندگان به مدت دوهفته در مورد حمایت‌ اجتماعی که از دیگران دریافت کردند گفت و گو‌ به‌عمل آمد و شب‌ها نیز به صورت مکالمه‌ی تلفنی با انها مصاحبه میشد. از آن ها بطور روزانه در مورد تعداد درگیری‌های شخصی و دفعات بغل کردن افراد سوال پرسیده می ‌شد. پژوهش‌گران این شرکت‌کنندگان را در دسترس ویروس سرماخوردگی قرار دادند و علائم و نشانه‌های ابتلا به بیماری را در آن ها محاسبه کردند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آن‌ها متوجه شدند آدم‌هایی که به خوبی حمایت اجتماعی دریافت کردند و به دفعات در آغوش دیگران قرار گرفتند علائم و نشانه‌های بیماری در انها مشاهده نشد، یا به میزان خیلی کم مشاهده شد.در مقابل افرادی که دچار درگیری‌های شخصی شدند و به دفعات کم – یا اصلا – دیگران را بغل کردند – یا در آغوش دیگران قرار گرفتند – علائم و نشانه‌هایی متفاوت

در آن ها مشاهده شد. بغل کردن هورمون استرس را کاهش میدهد؛ هورمونِ استرس دستگاه ایمنی را مختل می کند. هم‌ چنین بغل کردن باعث افزایش هورمون‌ها و پپتیدهایی میشود که عملکرد سلول‌های ایمنی را تنظیم میکنند. کودکان‌تان را بغل کنید و انها را ایمن و سالم نگه دارید!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

۱۱. کاهش ترس از مرگ
یک پژوهش که در مجله‌ی علم روان‌شناسی منتشر شد، نشان داد لمس و بغل کردن ترس از مرگ را کم میکند. از دیگر نتایج حیرت‌انگیز این پژوهش این است که حتی بغل کردن یک شی بی‌جان، مانند یک خرس عروسکی، نیز می تواند ترس‌ از مرگ را در افراد کاهش دهد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

حتی تصور و خیالِ بغل کردن شخص محبوب‌تان میتواند باعث ترشح سروتونین، دوپامین و اندروفین در مغز شود و ایجاد شادی و لذت کند. هم‌ چنین با کاهش میزان هورمون استرس در بدن، ودر نتیجه تغییر نگرش ذهن و تحریک هیجان‌های مثبت، میتواند نگرانی‌های مربوط به مرگ را از فرد دور ‌کند. بنابر این نگران نباشید، دیگران را بغل کنید، عمر طولانی داشته ‌باشید، و از زندگی لذت ببرید!

در نتیجه، بغل کردن می تواند اعتماد به نفس و مهربانی را در ما افزایش دهد. میتواند حس تعلق را در بین افراد تقویت کند و عمق ذهن‌مان رابه ما نشان دهد. میان افراد اعتماد ایجاد کند و کمک ‌کند با خیال آسان با یک دیگر درددل کنیم.بغل کردن می تواند تغییر شگرفی درون‌تان ایجاد کند؛ بغل کردن باعث می شود

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

میزانی زیاد از هورمون‌های عصبی در بدن ترشح شوند که از خیلی از آن ها بی‌اطلاع هستیم. تغییر در میزان این هورمون‌های عصبی می تواند باعث حس آرامش در افراد شود. این هورمون‌های عصبی باعث ایجاد شادی و لذت در ما می شوند و ناراحتی‌ها، تنش‌ها و اضطراب‌ها را از ما دور میکنند. بغل کردن درد را تسکین میدهد و برای‌مان شادی به ارمغان می‌آورد.

**پس، از بغل کردن یک دیگر غفلت نکنیم**

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

عکس بغل کردن عشق ،داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

عکس بغل کردن همسر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش در آغوش گرفتن همسر و دختر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟