جیمز پالوتا: جان هنری، مالک لیورپول فکر می کرد بیش از اندازه برای خرید محمد صلاح خرج کرده است!


جیمز پالوتا: جان هنری، مالک لیورپول فکر می کرد بیش از اندازه برای خرید محمد صلاح خرج کرده است!

طرفداری- جیمز پالوتا، مالک آمریکایی باشگاه رم اظهار داشت هم وطنش جان هنری، مالک لیورپول فکر می کرد بیش از اندازه برای خرید محمد صلاح خرج کرده است! وینگر مصری لیورپول در این فصل طی 46 بازی، 41 گل به ثمر رسانده و به عنوان مرد سال لیگ برتر انگلیس نیز انتخاب شده است. صلاح در تابستان گذشته با مبلغی حدود 39.5 میلیون پوند از رم راهی لیورپول شده بود.

پالوتا در مصاحبه با ESPN اظهار داشت:

قیمت انتقال محمد صلاح به لیورپول، اکنون به طور باورنکردنی ای ارزان به نظر می رسد. مشکل این بود که وقتی مونچی به رم آمد، صلاح می خواست باشگاه را ترک کند و از سوی دیگر، تنها یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده بود و در سال آینده، هیچ مبلغی به ما پرداخت نمی شد. (البته لازم به ذکر است در واقع دو سال از قرارداد صلاح با رم باقی مانده بود!)

صلاح می خواست با بازگشت به لیگ برتر، خودش را ثابت کند و واضح است که وی موفق به انجام این کار شد. باشگاه دیگری نمی خواست با آن مبلغ صلاح را جذب کند و بنابراین تیم های بسیاری خودشان را از عملکرد خارق العاده این بازیکن در فصل جاری محروم کردند.

جان هنری در خصوص قیمت انتقال غر می زد و می گفت به نظرم بیش از اندازه برای خرید صلاح خرج کردیم و من هم در پاسخ گفتم او را به ناهار دعوت می کنم تا جبران کرده باشم!

پالوتا در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بسیار درخشان صلاح سورپرایز شده است یا خیر، افزود:

راستش بله. به نظرم دلیل چنین عملکردی، نحوه استفاده از محمد صلاح در لیورپول بوده است. آن ها به بهترین نحو ممکن از توانایی صلاح استفاده کرده اند. ما از او به عنوان وینگر استفاده کردیم و ادین ژکو نیز در مرکز خط حمله حضور داشت. ژکو در فصل گذشته 36 گل زد و این گونه نبود که ما فقدان بازیکنی بسیار گلزن در لیگ را حس کنیم. بنابراین با توجه به حضور ژکو، نحوه استفاده از محمد صلاح متفاوت بود. به نظر می رسد او در لیورپول، بسیار متمایل تر به مرکز خط حمله بازی می کند.

بیشترین سورپرایزم به مهارت تمام کنندگی صلاح در این فصل بر می گردد. در حالی که او در رم چند گل به ثمر رساند، نتوانسته بود این گونه مهارت تمام کنندگی اش را به رخ بکشد. اکنون به نظر می رسد وقتی توپ به صلاح می رسد، او می داند چگونه آن را درون دروازه قرار دهد.

تماشای بازی صلاح، حیرت انگیز بوده و هر بار که او گل می زند من با خودم می گویم:" اوه خدای من!"

گفتنی است رم و لیورپول تحت مالکیت گروه هایی از بوستون آمریکا هستند. جیمز پالوتا رئیس باشگاه فوتبال رم و سهامدار اصلی باشگاه بسکتبال بوستون سلتیکس آمریکاست و از سوی دیگر تام ورنر و جان هنری، رئیس و سهامداران باشگاه فوتبال لیورپول و تیم بیسبال بوستون رد ساکس هستند. این غول های تجارت شهر بوستون با یکدیگر روابط خوبی دارند و حالا تیم هایشان امشب (سه شنبه) در اروپا به مصاف هم خواهند رفت. پالوتا برای تماشای دیدار تیمش برابر لیورپول، در آنفیلد حضور نخواهد داشت اما برای بازی برگشت در رم حاضر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !