چالش مونته نگرویی والیبال؛ تصمیمات مِیلی برای مسابقات ملی!


چالش مونته نگرویی والیبال؛ تصمیمات مِیلی برای مسابقات ملی!

سرمربی تیم ملی والیبال در حالی اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش تیم اردکان در این تیم را نمی‌دهد که خاتم نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انحلال تیم والیبال بانک سرمایه که عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را کسب کرده بود، بنا به تصمیم فدراسیون والیبال، مقرر شد که تیم نایب قهرمان یعنی خاتم اردکان به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. این تصمیم برای اردکانی‌ها خوشحال کننده بود، تیمی با هزینه کم که توانسته بود در لیگ سی و یکم خود را به عنوان پدیده معرفی کند، حالا فرصت این را داشت که بتواند در میدانی بزرگ‌تر و در نبردی آسیایی خود را محک بزند.

چالش مونته نگرویی والیبال؛ تصمیمات مِیلی برای مسابقات ملی!

اما این روز‌ها اردکانی‌ها با یک مشکل بزرگ مواجه شده‌اند، مشکلی که از تصمیم «ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران نشات می‌گیرد. سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی والیبال ایران که این روز‌ها هدایت اردو‌های تمرینی تیم ملی را بر عهده دارد، اعلام کرد که اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش اردکان در این تیم را نخواهد داد، زیرا این بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند. از طرفی اردکانی‌ها تصمیم داشتند از چند بازیکن ملی‌پوش در ترکیب خود استفاده کنند تا در آسیا نتایج قابل قبولی بگیرند، اما تصمیم کولاکوویچ همه معادلات اردکانی‌ها را بر هم زده است و این تیم امروز نمی‌داند که باید چه تصمیمی اتخاد کند.

در این که کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اختیار ملی‌پوشان را داشته باشد و درباره حضورشان در تیم‌های باشگاهی و مسابقات باشگاه‌هایشان مختار است، شکی نیست، اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که به راستی چرا تیم خاتم اردکان به چشم ِ. نماینده ایران دیده نمی‌شود؟ مگر غیر از این است که این تیم باید از حیثیت والیبال ایران در آسیا دفاع کند؟ عنوان نخست جام باشگاه‌های آسیا چند سال گذشته در اختیار تیم‌های ایرانی بوده است. شاید اگر از تیم خاتم اردکان نماینده فعلی والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا» به خوبی حمایت نشود و بازیکنان ملی پوش این تیم نتوانند تیمشان را در این نبرد آسیایی همراهی کنند، اردکانی‌ها توان تکرار قهرمانی و حتی کسب عنوانی شایسته والیبال ایران را نداشته باشند.

چالش مونته نگرویی والیبال؛ تصمیمات مِیلی برای مسابقات ملی!

مشخص نیست چه دلایلی پشت تصمیم کولاکوویچ مبنی بر عدم حضور بازیکنان اردکان در تیم باشگاه‌شان، وجود دارد، اما به راستی باید دید این تصمیم به صلاح والیبال خواهد بود یا خیر. آیا اگر تیم بانک سرمایه که شرایط مالی بهتری نسبت به اردکان داشت و قرارداد‌های چند صد میلیونی با ملی پوشان بسته بود، در والیبال باقی مانده بود و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود، کولاکوویچ باز هم می‌توانست تصمیمی اینچنینی اتخاذ کند یا مانند سال قبل همه بازیکنان این تیم را در اختیار باشگاه‌شان قرار می‌داد؟ شاید دیوار ِ. تیم خاتم اردکان کوتاه‌تر از بانک سرمایه باشد و همین موضوع باعث شد این تیم شهرستانی که پدیده لیگ برتر والیبال بود و با کمترین مخارج و تنها با اتکا به غیرت و توانمندی بازیکنانش نایب قهرمانی لیگ شد، پاسوز تصمیمات کادر فنی تیم ملی شود. کولاکوویچ هنوز دلیلی قانع کننده برای این تصمیم خود نگرفته و در آخرین اظهار نظر خود مدعی شده که حتی اجازه حضور «محمد طاهروادی» پاسور ملی پوش تیم خاتم اردکان که یکی از موثرترین مهره‌های این تیم به شمار می‌رود را نیز در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نخواهد داد! یک تیم بدون پاسور اصلی خود قطعا نمی‌تواند نتایج قابل توجهی بگیرد و می‎‌توان به طور قطع به یقین ادعا کرد که کار اردکانی‌ها بدون پاسورشان بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

مشکل بزرگ تیم اردکان در جام باشگاه‌های آسیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا