لطیفی: امروز فراتر از فوتبال ایران بازی کردیم/حق ما را به راحتی خوردند


لطیفی: امروز فراتر از فوتبال ایران بازی کردیم/حق ما را به راحتی خوردند

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: امروز فراتر از فوتبال ایران بازی کردیم و در لیگ برتر هم این مدل بازی را هم نمی‌بینید.

لطیفی: امروز فراتر از فوتبال ایران بازی کردیم/حق ما را به راحتی خوردندعلی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم‌های اکسین البرز و خونه به خونه بابل بیان کرد: امروز فراتر از فوتبال ایران بازی کردیم و در لیگ برتر هم این مدل بازی را هم نمی‌بینید. برای تیم خونه به خونه احترام قائل هستم و ما با تمام توان مان بازی کردیم.

او ادامه داد: بازی امروز هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ شرافتی بسیا خوب بود. افرادی که بازی امروز ما و تمام دیدار‌های تیم اکسین را در طول فصل دیدند معتقد بودند، ما شایسته صعود به لیگ برتر بود.

لطیفی افزود: ما با سایر تیم‌ها تفاوت اساسی داشتیم چرا که هیئت فوتبال استان هیچ گونه حمایتی از ما نکرد و ما با وجود بودجه کم در طول فصل بسیار خوب بازی کرد و این موضوع باعث شد از نیم فصل دوم برای ما مشکل ایجاد کنند.

سرمربی تیم اکسین البرز عنوان کرد: اگر تمام داور‌ها مثل داور دیدار امروز بازی ما را بی طرف قضاوت می‌کردند الان با اختلاف به لیگ برتر صعود می‌کردیم. فشار‌هایی که از بخش‌های مختلف به داوران آمد باعث شد طبق شواهد ۱۱ پنالتی تیم ما از دست برود و امتیازات زیادی را از دست بدهیم. حق ما را به راحتی خوردند.

او در ادامه عنوان کرد: به بازیکنان تیم ما انگ زدند. از اعتصاب بی موقع بازیکنان تیمم ناراحت هستم. آن‌ها به دلیل اعتراض به داوری‌ها اعتصاب کردند و این موضوع باعث لطمه به تیم شد.

سرمربی تیم اکسین البرز در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که با هزینه شخصی خود از تیم حمایت کردند. ۲ روز قبل با آن‌ها صحبت کردم و از مسئولان خواستم که از تیم حمایت کنند و اگر اتفاق‌های این لیگ تکرار نشود به هواداران قول می‌دهم در لیگ بعدی ۴ هفته قبل از پایان لیگ صعودمان را قطعی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات لطیفی درباره دیدار تیم اکسین برابر خونه به خونه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟