تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانه


تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانه تست بارداری,تشخیص حاملگی,از کجا بفهمم حامله هستم بهترین راههای تشخیص بارداری بدون آزمایش با روش های...

فهرست سرفصل ها

تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانه بهترین راههای تشخیص بارداری بدون آزمایش با روش های خانگی تست بارداری خانگی با شکر تست بارداری خانگی با پودر خردل تست بارداری خانگی با خمیر دندان تست بارداری خانگی با سرکه سیب تست بارداری خانگی با صابون تست بارداری خانگی با قاصدک
تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانه
1 رای ، 5 ستاره از 5

تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانه

تشخیص بارداری بدون آزمایش,”تست حاملگی” با روش ساده در خانهتست بارداری,تشخیص حاملگی,از کجا بفهمم حامله هستم

بهترین راههای تشخیص بارداری بدون آزمایش با روش های خانگی

تست بارداری خانگی با شکر

یک قاشق غذاخوری شکر را داخل لیوان بریزید. تقریبا یک قاشق غذاخوری از ادرار خود را داخل شکر بریزید. بعد از اینکه ادرار خود را داخل شکر ریختید، منتظر بمانید تا ببینید که شکر چه واکنشی نشان می دهد.اگر روی شکر حباب دیدید، پس باردار هستید، به عبارت دیگر، اگر شکر سریعا حل شد، باردار نیستید. هورمون HCG به شکر اجازه حل شدن نمی دهد.

تست بارداری خانگی با پودر خردل

وان حمام را با آب گرم پر کنید و نصف فنجان پودر خردل به آن اضافه کنید. حداقل به مدت نیم ساعت داخل این آب بنشینید. دو الی سه روز منتظر بمانید اگر پریود نشدید، یعنی حامله هستید.

تست بارداری خانگی با خمیر دندان

دو قاشق غذاخوری خمیر دندان سفید را داخل ظرفی بریزید. نمونه ادرار را روی خمیر دندان بریزید. اگر رنگ خمیر دندان آبی شد و کف کرد، باردار هستید.

تست بارداری خانگی با سرکه سیب

سرکه سیب را داخل ظرفی بریزید. کمی از ادرار خود را نیز داخل سرکه بریزید. ممکن است حباب هایی را روی سرکه ببینید. به رنگ سرکه دقت کنید، اگر رنگ سرکه تغییر کرد یعنی باردارید.

نکته: برای انجام این تست از ظرف پلاستیکی استفاده کنید.

تست بارداری خانگی با صابون

صابونی را بردارید که بزرگی آن به اندازه دستتان باشد. ادرار خود را روی صابون بریزید و منتظر واکنش صابون باشید. اگر روی صابون حباب ظاهر شد، یعنی حامله هستید، در غیر این صورت حامله نیستید.

نکته: می توانید از هر صابونی با هر رایحه ای استفاده کنید.

تست بارداری خانگی با جوش شیرین

– دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را داخل ظرفی بریزید. ادرار خود را روی جوش شیرین بریزید و منتظر بمانید چه واکنشی نشان می دهد. اگر روی جوش شیرین حباب هایی ظاهر شد، باردار هستید.

تست بارداری خانگی با قاصدک

کمی از برگ های تازه این گیاه را بردارید و آنها را روی ورق پلاستیکی بگذارید. آنها را در معرض نور خورشید قرار دهید. حالا ادرار خود را روی برگ های قاصدک بریزید طوری که روی آنها را بپوشاند.حداقل به مدت ده دقیقه منتظر بمانید. اگر حباب های قرمز رنگی روی آن ظاهر شد، یعنی باردار هستید.

تست بارداری خانگی با تیلنول و پراکسید

قرص های تیلنول را له کنید و به شکل پودر دربیاورید. پراکسید را روی آن بریزید و منتظر بمانید تا حباب روی آن ظاهر شود. حالا یک قاشق چایخوری از ادرار صبحگاهی خود را روی این ترکیب بریزید. به تغییرات دقت کنید. اگر محلول به رنگ آبی درآمد، یعنی باردار هستید.

نکته: برای انجام این تست فقط از تیلنول معتبر استفاده کنید که به شکل کپسول های سفید رنگی یافت می شوند. از کپسول های نوع ژل مایعی استفاده نکنید.

تست بارداری خانگی با سفید کننده یا وایتکس

۱ عدد لیوان یکبار مصرف بردارید. مقدار مساوی از ادرار و وایتکس را در لیوان بریزید سریع از زیر لیوان نگاهش کنید اگر کف کرد و تا مدتی به حالت جوشان ماند شما باردار هستید ولی اگر کف کرد و سریع کفش خوابید و حباب شد شما باردار نیستید!

نکته: نباید وقتی که این محلول کف کرد، به آن نزدیک شوید. چون این محلول بسیار خطرناک است. این محلول می تواند باعث سرگیجه و حالت تهوع شود. اگر به طور اتفاقی دستتان با این محلول تماس داشت، فورا با صابون بشوئید.

منبع: نمونه ها

loading...
***
loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر