جان سخت ترین هایلوکس دنیا معرفی شد


جان سخت ترین هایلوکس دنیا معرفی شد

رکنا: هایلوکس ST35 محبوب ترین خودروی تویوتاست.

جان سخت ترین هایلوکس دنیا معرفی شد

تویوتا در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام 2018 از نسخه جدید پیکاپ محبوب خود یعنی هایلوکس با نام AT35 رونمایی خواهد کرد. فروش این مدل جدید نیز اندکی پس از نمایشگاه شروع می‌شود.

هایلوکس AT35 جدیدترین محصول از همکاری طولانی‌مدت تویوتا و شرکت Arctic Trucks بوده و معرفی آن با پنجاهمین سالگرد تولید این محصول دوست‌داشتنی همزمان شده است.

هایلوکس AT35 جدید هم برای مشتریان تجاری و هم برای مصرف‌کنندگان شخصی در دسترس می‌باشد. محصول موردنظر کاملاً توسط تویوتا تأیید شده به این معنی که دارای همان گارانتی 5 ساله/160 هزار کیلومتر مدل‌های استاندارد هایلوکس می‌باشد.

همکاری این دو شرکت با نمایش فوق‌العاده‌ای که توسط تاپ گیر صورت گرفت بسیار برجسته شد. هر دو کمپانی رکوردهای زیادی را در قطب‌های شمال و جنوب ثبت کرده‌اند.

تویوتا هایلوکس AT35 جدید دارای لاستیک‌های 35 اینچی، سیستم تعلیق ویژه و همچنین 25 درصد ارتفاع بیشتر از سطح زمین می‌باشد. همانند تمامی مدل‌های عرضه شده در بریتانیا، این نسخه ویژه نیز تنها با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری 148 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت Arctic Trucks می‌گوید:

ما از عرضه این نسخه سفارشی از هایلوکس اسطوره‌ای بسیار هیجان زده‌ایم. خودروی مورد بحث قبلاً در کشورهای دیگر موفق بوده بنابراین توسعه و عرضه آن در بازار Store بریتانیا تصمیمی طبیعی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل