فضای پیرامونی پادگان لشکر 30 گرگان زیباسازی شود


فضای پیرامونی پادگان لشکر 30 گرگان زیباسازی شود

گرگان- فرمانده لشگر 30 پیاده گرگان پیشنهاد داد تا فضای پیرامونی پادگان لشکر 30 گرگان در بلوار استاندارد و جانبازان برای مردم نشاط زیباسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی، شامگاه شنبه، در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: رهاورد اندیشه پاک، مناسب و بصیرت و دوراندیشی امام (ره) در سال ۵۸ منتج به ۲۹ فروردین و روز ارتش شد.

وی ادامه داد: این رهاورد تولد دیگری را برای ارتش رقم زد و بعد از آن ارتش از پادگان خارج شد و در همه عرصه ها در کنار نیروهای مسلح که نهادی نوپا بود حضور پیدا یافت و پاسخ قاطعانه به ضد انقلابی ها داد.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی به نقش سازنده ارتش در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: بعد از جنگ ارتش از جوانان خوب و ارزشمند استفاده کرد و گام مؤثری را در جامعه برداشت.

وی افزود: اگر تحریم‎های اوایل انقلاب برای هر کشور دیگری وضع می شد آن را با شکست روبرو می کرد اما با حضور رهبر فقید و مردم پا در رکاب، انقلاب تمام بحران‎ها را پشت سر گذاشته و امسال چهلمین سال پیروزی آن را جشن می گیریم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران با بیان این که ارتش و نیروهای مسلح ما از پختگی لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: آرزو داریم این نهضت را به نهضت حضرت ولی عصر(عج) پیوند دهیم.

مدیریت خوب شهری گرگان در سال های اخیر

فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان گفت: در سال‌های اخیر با وجود مدیریت خوب شهری و همت اعضای شورای شهر مبلمان شهری و فضاسازی خوبی انجام شده به گونه ای که سبب ماندگاری مسافران در گرگان شد.

معمارباشی اظهار کرد: ارتش در خدمت مردم و برای مردم است و از این رو رهبر معظم انقلاب ارتش را مردمی‎ترین نهاد یاد کرده و این مایه مباهات است، امیدواریم بتوانیم پاسخ شایسته‎ به مردم بدهیم.

وی با بیان این که ارتش در عرصه های مردم یاری، فعالیت خوبی داشته، گفت: در آتش سوزی، حادثه معدن زمستان یورت، سیل علی‎آباد کتول و حوادث دیگر مدیریت بحران و استانداری به اولین مکانی که تماس می گیرند، ارتش و نیروهای مسلح است.

معمارباشی افزود: در بطن ارتش جوانان برومندی پرورش یافته و در آینده جایگزین قسمت های مختلف نظام خواهند شد؛ می توان از ظرفیت آن ها در سازمان های شهرداری و شورای شهر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در شهرهای مختلف تعامل و همسویی پادگان با شهرداری رقم خورده و سبب رونق توسعه شده است.

امیر سرتیپ دوم ستاد معمارباشی افزود: درِ مسجد لشکر ۳۰ گرگان به روی همه باز است و در مناسبت های مختلف برنامه برگزار می شود.

وی گفت: می‎توانیم از فضای پیرامونی پادگان در بلوار استاندارد و جانبازان با رنگ‎آمیزی و زیباسازی نشاط و شادابی برای مردم ایجاد کنیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران به تفاهم‎نامه‎ای لشکر ۳۰ گرگان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: می‎توانیم با شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری تفاهم‎نامه‎ای داشته و اتفاقات خوبی را در سطح شهر رقم بزنیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دفتر جذب و گزینش را در میدان فخرالدین اسعد گرگانی راه اندازی کردیم و با توجه به مراجعه جوانان ساری به این جا، کار خوبی در زمینه اشتغال صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا