برنامه هفته سلامت در مرکز فرهنگی هنری یل آباد


برنامه هفته سلامت در مرکز فرهنگی هنری یل آباد

هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت 97 با شعار «سلامت، برای همه» و با موضوع «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» در سراسر کشور برگزار ‌می شود.

جلسه هماهنگی هفته سلامت با رویکرد ویژه "سلامت دهان و دندان "روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷ راس ساعت ۱۳ با حضور پزشک خانواده دکتر سید وحید زین الدین، دندانپزشک روستا دکتر نیلوفر انتظاری مقدم ، غفاری و عزتی از واحد دهان و دندان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه و نصیری کارشناس مامایی درمانگاه یل آباد در سالن مطالعه مرکز فرهنگی هنری یل آباد برگزار شد .
برنامه های پیشنهادی ارائه شد و گروه هدف در این فعالیت دانش آموزان کلاس پنجم و ششم دبستان پسرانه ۱۵ خرداد انتخاب شدند که کارگاههای نقاشی محیط زیست و پرسش و پاسخ در قالب مسابقه به نحو جذاب برایشان اجرا خواهد شد .

پیرو همین جلسه ویژه برنامه مشترک هفته سلامت با محوریت "سلامت دهان و دندان "روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۹۷ با حضور نیلوفر انتظاری مقدم دندانپزشک روستا در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری یل آباد برای دانش آموزان پایه های پنجم و ششم دبستان پسرانه ۱۵ خرداد برگزاری شد .
در این برنامه پزشک خانواده روستا دکتر زین الدین در مورد هفته سلامت و شعار این هفته مطالب مفیدی را بیان کردند و در ادامه انتظاری در خصوص بیماریهای شایع دهان و دندان ، مراقبت و پیشگیری از پوسیدگی دندانها و فیشورسیلنت برای اعضاتوضیح دادند.
میهمان ویژه این مراسم فرقانی پور فعال محیط زیست بودند که در مورد استفاده از خوراکیهای سالم ، حفظ زمین و هوای پاک تاکید داشتند .
مسابقه نقاشی بین دانش آموزان برگزار شد و بهترین نقاشی ها جایزه دریافت کردند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی