موفقیت های انکارناپذیر سپاه موجب استیصال دشمنان شده است


موفقیت های انکارناپذیر سپاه موجب استیصال دشمنان شده است

کرج- ایرنا- فرمانده سپاه البرزو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان در پیامی اعلام کردند که موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت های خطیر موجب استیصال دشمنان و خنثی شدن توطئه های بی شمار آنها شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار سید یوسف مولایی و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا کرمی در پیام تبریک مشترکی که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) در روز دوم اردیبهشت ماه سال 1358 و روز پاسدار صادر کردند، به اهمیت حضور و تلاش های جوانان غیور در این نهاد مقدس تاکید کردند.
در ادامه این پیام آورده اند: سپاه به عنوان یک نهاد مکتبی و مردمی در دوم اردیبهشت ماه 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به منظور حفظ اصول، ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تاسیس و از همان ابتدا با ایثار و جانفشانی خود در جهت حل مشکلات امنیتی اوایل انقلاب و حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار همرزمان ارتش قهرمان از تمامیت ارضی کشور صیانت کرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداری و به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام بوده و خواهد بود.
موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر به ویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.
اگر مقاومت های سپاه و هوشمندی فرمانده انقلابی و خردمند نیروی قدس و رزمندگان مدافع حرم نبود، امروز منطقه و بلکه سرزمین عزیزمان ایران ، جولانگاه داعش و پیاده نظام های آمریکا و متحدان غربی و عربی آن و تحقق خط ژئوپولتیکی و راهبردی مورد نظر آنها در غرب آسیا می شد.
اینک که نه تنها داعش فروپاشیده است، بلکه حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن سردرگم ، در جستجوی راهی برای نجات خود از بی آبرویی حادث شده هستند؛ هرچند این توطئه بزرگ در حقیقت زاییده تفکر و برنامه های سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی خود آنان بوده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایبندی به اصول و آرمانهای انقلاب و وصایای حضرت امام (ره) که شاه بیت آن اطاعت از ولایت فقیه و اجرای کامل و دقیق فرامین و تدابیرولی فقیه زمان است را همواره نصب العین خود قرار داده و موفقیتهای افتخارآمیز خود طی چهار دهه گذشته را مرهون همین' راهبرد ' غفلت ناپذیر می داند.
همواره یاد شهدای والامقام سپاه که در مبارزه با منافقین و گروهک های الحادی و نیز فرماندهان شجاع و مخلصی که در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل شربت شهادت نوشیدند، در حافظه تاریخی ایرانیان جاودانه خواهد ماند.
ضمن گرامیداشت یاد ایثار و فداکاری های این عزیزان، امید است نهاد انقلابی سپاه پاسداران با تلاش در راستای تحقق آرمان های مکتبی و انسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانه انقلاب، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مد ضله العالی ) و حفاظت از ارزش های جامعه اسلامی ایران که براساس اسلام ناب محمدی (ص) تعیین شده است، همیشه کوشا، سربلند و سرافراز باشند.
پاسداران سپاه استان البرز بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می‌بندند که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها همچنین در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای کوتاهی نکرده و در رکاب نایب امام زمان(عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می کنند.
6156/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی