ایسوس AREZ را برای کارت گرافیک های سری AMD معرفی کرد


ایسوس AREZ را برای کارت گرافیک های سری AMD معرفی کرد

موبنا – این سری جدید از کارت گرافیک های گیمینگ ایسوس زین پس با نام AREZ نام گذاری و عرضه خواهند شد. سری محبوب RX با نامی جدید و برگرفته از تاریخ نامگذاری سری AREZ دقیقاً برگرفته از معروف ترین سری کارت گرافیک های اختصاصی ایسوس با تراشه های ساخت AMD و پیشتر ATI است که با نام ARES توسط ایسوس تولید و به فروش می رسید....

موبنا – این سری جدید از کارت گرافیک های گیمینگ ایسوس زین پس با نام AREZ نام گذاری و عرضه خواهند شد.

سری محبوب RX با نامی جدید و برگرفته از تاریخ

نامگذاری سری AREZ دقیقاً برگرفته از معروف ترین سری کارت گرافیک های اختصاصی ایسوس با تراشه های ساخت AMD و پیشتر ATI است که با نام ARES توسط ایسوس تولید و به فروش می رسید. ARES نام یکی از خدایان روم باستان است که ایسوس با سری جدید کارت گرافیک های سری RX از AMD این بار با نام AREZ عرضه کرده است. ایسوس و AMD که به طور مستمر در مدت زمان بسیاری محصولات ویژه گیمینگ را توسعه می دادند، این بار نیز به صورت تخصصی تر با کارت گرافیک های سری AREZ فناوری ها و محصولات جدید خود را در اختیار گیمرها قرار خواهند داد.

با دوام و پایدار، بی نظیر در کارایی

ایسوس در حال حاضر به عنوان نخستین و تنها برند تولید کننده کارت گرافیک در جهان با خط تولید تمام خودکار است که ما با نام Auto-Extreme می شناسیم، با رده بالاترین قطعات الکترونیکی به کار گرفته شده در کارت گرافیک که تماماً سفارشی هستند، بهینه ترین حالت مصرف و کارایی را نسبت به رقبای خود در همه محصولات تولید شده خود دارد. قطعات با استاندارد Super Alloy Power II یا SAP II، مصرف پایین و به نسبت دمای پایینتر، و عدم وجود کویل واین در چوک ها را برای کارت گرافیک های ایسوس به همراه دارد. در کارت گرافیک های ایسوس نیز درست مانند مادربوردهای این برند، تمامی فازها به طور دیجیتال کنترل و مدیریت شده تا نیاز جریان و ولتاژ مداوم برای تراشه گرافیکی به بهترین حالت ممکن فراهم گردد.

طراحی زیبا و خلاقانه، عملکرد عالی در خنک سازی

بیشترین جایزه در کارت گرافیک های همه برندها مرتبط به کارت گرافیک های سری ROG STRIX ایسوس است. سیستم خنک کننده ایسوس علاوه بر زیبایی، در عملکرد نیز بهترین است. در کارت گرافیک های سری ROG STRIX علاوه بر طراحی چشم نواز نورپردازی عالی Aura Sync ، خلاقیت تیم طراح ایسوس را بر همه ثابت کرده است. دربیشتر محصولات ایسوس استفاده از فن های ابداعی بی صدا که با استاندارد ضد نفوذ IP5X عرضه شده اند، رایج است. این فن ها می توانند ۱۰۵ درصد گردش هوای بهتر و ۳ برابر عملکرد ساکت تر نسبت به رقبا داشته باشد. در کارت گرافیک های سری AREZ ، فناوری MaxContact بکار گرفته شده در هیت سینک، سطح تماس ۱۰ برابرسیقلی تر نسبت به مدل های رایج و تا ۲ برابر تماس بهتر تراشه گرافیکی و هیت سینک ها را به همراه دارد.

راهکار خلاقانه FanConnect II ایسوس نیز در سری AREZ دیده می شود. این فناوری امکان استفاده از فن های DC و PWM برای مدیریت دمای درون کیس به صورت مستقل از مادربورد، توسط کارت گرافیک را میسر می سازد.

مدیریت همه چیز، از دما تا همه ولتاژ ها

ایسوس نرم افزار جالب GPU Tweak II را برای همه کارت گرافیک های خود در دسترس قرار داده است تا کاربران بتوانند تمام تنظیمات مورد نیاز برای اورکلاک، مانیتورینگ کامل همه اجزا و ویژگی هایی کارت گرافیک تا بهینه سازی سیستم در هنگام بازی را به صورت کامل و بی نقص انجام دهند. یک حساب XSplit GameCaster با ارزش ۹۹ دلار نیز به صورت رایگان برای کارت گرافیک های ایسوس درنظر گرفته شده است که می توانید از این نرم افزار عالی برای تولید و به اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. علاوه بر آن کارت گرافیک های سری AREZ از نرم افزار AMD Radeon Adrenalin Edition نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

کارت گرافیک های جدید با نام های AREZ STRIX، AREZ DUAL، AREZ PHONIX و AREZ EXPEDITION به زودی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد