نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور در شهداد احداث می شود


استاندار کرمان با اشاره به اینکه نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور در شهداد احداث می‌شود گفت: احداث نخستین منطقه ویژه گردشگری در شهداد کرمان پیگیری خواهد شد و مجوز آن را خواهیم گرفت و در حال حاضر زیرساخت‌های آن احداث شده است. علیرضا رزم‌حسینی در آئین افتتاحیه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دهستان گوغر شهرستان بافت […] نوشته نخستین منطقه ویژه...

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور در شهداد احداث می‌شود گفت: احداث نخستین منطقه ویژه گردشگری در شهداد کرمان پیگیری خواهد شد و مجوز آن را خواهیم گرفت و در حال حاضر زیرساخت‌های آن احداث شده است.
علیرضا رزم‌حسینی در آئین افتتاحیه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دهستان گوغر شهرستان بافت با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار‌داشت: پاسدار یک واژه صرف نظامی نیست و پاسداری یعنی حفظ عزت اسلامی و حفاظت از کیان این کشور.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر روزی سپاه برای دفاع از این سرزمین تشکیل شد و در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت کشور را ایجاد کردند امروز همه مردم ایران باید پاسدار عزت اسلامی خود باشند گفت: در جهت تقویت سپاه پاسداران همه باید کوشا باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدل اقتصاد مقاومتی در استان کرمان مردمی است و از خود مردم خواهش کردیم تا توسعه اقتصادی را به دست بگیرند افزود: مسجدسازی به‌تنهایی کافی نیست و ما امروز باید جوان خود را بسازیم و کاری کنیم که هیچ روستایی دستش پیش دولت دراز نباشد.

نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور در شهداد احداث می شود

وی با اشاره به اینکه هدف از اقتصاد مقاومتی یعنی مردم بتوانند اقتصاد خانواده خود را اداره کنند و پاسداری یعنی همینکه از عزت خود و مردم خود پاسداری کنیم خاطر‌نشان کرد: مردم شهید دادند تا به جمهوری متعالی اسلامی برسند و ما باید در راه تعالی نظام اسلامی تلاش کنیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه امروز به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعتماد کنید و آنها را به‌عنوان مجاهدان اقتصادی بشناسید گفت: در استان کرمان بانوان کرمانی بر اساس آمار بیش از 5 هزار میلیارد تومان طلا و جواهرات استفاده می‌کنند که ما باید تغییر تفکر داده و فرهنگ خود را عوض کنیم و باید سرمایه خود را در جهت کارآفرینی هزینه کنیم.

وی با اشاره به اقدامات اقتصادی انجام شده در دهستان گوغر شهرستان بافت افزود: در دهستان گوغر توسط معین اقتصادی فعالیت‌های خوبی انجام شده و امروز شاهد احداث زیرساختهایی در این منطقه هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در بخش شهداد و گلباف کرمان گفت: امروز در منطقه شهداد و گلباف تولیداتی انجام می‌شود که تا حدود دو سال قبل اثری از این تولیدات نبود و باید همه دست به دست هم داده و بدون هیچ چالش سیاسی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه خدمت به مردم همان خدمت به خداست و عبادت و جهاد اقتصادی امروز خدمت به خدا است افزود: از اشتغال خرد روستایی حمایت می‌کنیم، آیا درست است که کشاورز تولید خود را کنار بگذارد و وارد کارخانه فولادسازی شود؟ و این به صلاح نیست.

وی با اشاره به اینکه توسعه با دولت ممکن نمی‌شود و باید توسعه را با کمک بخش خصوصی پیگیری کرد اظهارداشت: در سال گذشته نزدیک به 40 هزار شغل پایدار در استان کرمان ایجاد کردیم که 36 درصد آن را بانوان با 14 هزار شغل به خود اختصاص دادند.

استاندار کرمان با بیان اینکه نرخ مشارکت بانوان در این دولت دو برابر افزایش پیدا کرده و این یعنی امید به زندگی افزایش پیدا کرده است گفت: اگر همه نهادهای عمومی و دولتی همراه و همدل باشند کارهای بهتر و بیشتری را در این استان رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به اینکه نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور در شهداد احداث می‌شود گفت: احداث اولین منطقه ویژه گردشگری در شهداد کرمان پیگیری خواهد شد و مجوز آن را خواهیم گرفت و در حال حاضر زیرساختهای آن احداث شده است.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی