بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی


بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

آیا شما هم به دنبال اپلیکیشن مدیریت مالی با مدیریت مخارج و درآمد های خود مشکل دارید؟ شما هم نمی دانید که در نهایت در این ماه چه اندازه هزینه و خرج کرده اید و این هزینه را خرج چه مواردی کرده اید؟ با ما همراه باشید تا 12 ابزار برای مدیریت هزینه ها، درامد و مدیریت مالی که به صورت رایگان در دسترس هستند را با شما کاربران برسی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

آیا شما هم به دنبال اپلیکیشن مدیریت مالی با مدیریت مخارج و درآمد های خود مشکل دارید؟ شما هم نمی دانید که در نهایت در این ماه چه اندازه هزینه و خرج کرده اید و این هزینه را خرج چه مواردی کرده اید؟ با ما همراه باشید تا ۱۲ ابزار برای مدیریت هزینه ها، درامد و مدیریت مالی که به صورت رایگان در دسترس هستند را با شما کاربران برسی کنیم.

اولین قدم برای مدیریت منابع مالی و هزینه ثبت درست و دقیق هر یک است. و تا زمانی که شما نداید چه اندازه خرج و چه اندازه درآمد داشته اید نمی توانید مدیریت خوبی بر روی امور مالی خود داشته باشید. با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش نرم افزار ها و بعد از آن اپلیکیشن ها کم کم شرایط برای ثبت موارد مالی متفاوت شد. حال با شما کاربران هاو کن یو ۱۰ مورد از بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی و دخل و خرج را به شما معرفی و لینک دانلود هر یک را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که کاربرد تمامی امکانات برخی ا این اپلیکیشن ها در ایران بنا بر صد ها دلیلی که می دانید قابل استفاده نیست. اما در مجموع تقریبا همه اپلیکیشن ها در مدیریت دخل و خرج به کمک شما می آیند و در کیف پول و کارت های بانکی است که احتمالا به مشکل بر خواهید خورد.

اولین چالشی که شما برای مدیریت خرج و مخارج پیش رو دارید، دسته بندی و اختصاص هزینه ها به هریک در یک دوره مالی به عنوان مثال یک ماه است. این مورد برای درآمد ها هم صدق می کند که این نحوه تخصیص درواقع دلیل تمایز هر یک از این اپلیکیشن هاست. این اپلیکیشن ها به مرور زمان کاربرد هایی همچون اتصال به کارت بانکی شما و همچنین قرار دادن محدودیت مصرف برای هر دسته بندی و در کل مدیریت خرج کرد ها و درآمد هاست تا کتوجه شوید در این دوره برای هر یک از دسته بندی های مشخص چه میزان هزینه و چه مقداتر درامد داشته اید و در نهایت و هدف اصلی ایجاد عادت سیو کردن پول بیشتر و مدیریت درست پول شماست و هر یک را با شما مرور می کنیم.

1 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
2 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
3 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
قیمت رایگان (نسخه بدون تبلیغات به همراه ماشین حساب داخلی ۱.۹۹ دلار) عدم قابلیت اتصال به حساب های بانکی شما کاربران قابلیت دستی وارد کردن هزینه ها و درآمد ها در دسترس برای اندروید و IOS لینک دانلود fudget.dconnell.co.uk

اپلیکیشن مدیریت مالی Goodbudget

5 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
6 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالیLevel Money

دارای طراحی داخلی برای تداعی کردن حس باز کردن کیف پول خود. دارای قابلیت جدا سازی و مدیریت کردن هزینه هایی که در دوره مالی مدام تکرار می شوند و همچنین اعلام ها و اخطار هایی برای کتگوری و دسته بندی های که منابع مالی اختصاص یافته به آن ها در حال اتمام شدن است.

قیمت رایگان قابلیت اتصال به حساب بانکی عدم قابلیت دستی وارد کردن هزینه ها و درآمد ها در دسترس برای اندروید و IOS لینک دانلود levelmoney.com

اپلیکیشن مدیریت مالی Mint

8 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
9 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
10 بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط