مرعشی: سپاه دژ مستحکم دفاع از نظام است


مرعشی: سپاه دژ مستحکم دفاع از نظام است

بجنورد - ایرنا- سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: ما همواره دوستدار سپاه هستیم و این نهاد را دژ مستحکم دفاع از نظام اسلامی می دانیم.

به گزارش ایرنا، سیدحسین مرعشی روز جمعه در دومین گنگره حزب کارگزاران سازندگی شعبه بجنورد تاکید کرد: سپاه باید فراجناحی باشد و هر شخص که بخواهد سپاه را درگیر جناح ها کند، نه به سپاه خدمت کرده و نه به نفع نظام کار کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه، نهادی تاثیرگذار بوده و هست، افزود: در این میان، نیرویی که سپاه، ارتش و ایران را حفاظت کرده نیروی مردمی است و این نیرو همواره محور و تعیین کننده بوده و اگر مردم در صحنه نباشند نظام ها و دولت ها ساقط می شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه مگر می شود در سیاست که امر مهم کشور است خسته شد، اظهار کرد: احساس خستگی در سیاست نشانه فرار از مسئولیت است.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: باید نیرومند و فعال در صحنه باشیم و با تلاش، مشکلات را حل کنیم.
مرعشی با اشاره به برتری نقش مردم نسبت به دولت ها گفت: مردم در حل مشکلات کارساز و تاثیر گذار بوده اند.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با طرح این پرسش که آیا دولت ها نقش مهمی در حل مشکلات دارند یا مردم، ادامه داد: به نظر می رسد برای حل مشکلات باید انتظار بیشتری از مردم داشت و مردم در این زمینه تاثیرگذارتر هستند.
وی افزود: در ادوار تاریخی ایران، کشور با این ضعف روبه رو بوده که مردم بیش از آنچه که به خود تکیه داشته و مسئولیت پذیر باشند به دولت ها و حاکمان تکیه داشته اند و این رفتاری است که میان ایرانیان نهادینه شده است.
وی بیان کرد: احزاب و سیاسیون باید بدانند هر انتقادی که به نظام و دولت آقای روحانی وارد می شود، انتقاد به خود مردم است و ما اگر متوجه مسئولیت خود باشیم، باید بدانیم آقای روحانی منتخب ما است.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این طور نیست که چون انتخاب کردیم، باید مطیع باشیم، مردم باید مطالبه گر باشند و مسئولان را با شمشیر انتقاد قوی کنند.
7185/6044

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج