مردم ومسئولان در مساله نفوذ هوشیار باشند


مردم ومسئولان در مساله نفوذ هوشیار باشند

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران خواستار هوشیاری مردم و مسئولان در مساله نفوذ شد و گفت: سربازان امام زمان (عج) نباید تنها به دنبال کشف شبکه ها باشند و باید تهاجمی عمل کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: به جای این که دشمنان ما را سرگرم کنند سربازان امام زمان (عج ) باید به گونه ای عمل کنند که آنها ضمن سرگرم شدن نتوانند نقشه ای علیه ایران طرح کنند.
وی تاکید کرد: حواس همه مردم و کارشناسان باید به این مساله باشد و فریب نفوذی ها را نخورند و آنها را بشناسند، کسانی که دل در گرو بیگانگان دارند و دم از خدمت می زنند شاخص های نفوذ را بدست آورند و بدانند چه کسی نفوذی و چه کسی خودی ودر خدمت ولایت است.
وی به دیدار وزیر ، مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این دیدار به گفته حاضران در فضای توام با معنویت و صفا برگزار شد که سابقه نداشت واین نشانه عنایت امام زمان (عج) به این جمع است.
وی ادامه داد: مطالبی که رهبر معظم انقلاب در جمع این عزیزان مطرح کردند برای همه مفید است که یک بخش آن تخصصی برای این بزرگواران بود.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: خط و جناح این عزیزان خط وجناح انقلاب است و جناح انقلاب جناح تعبد و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت فقیه است.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران به مساله نفوذ در بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت، در یک میدان جنگ بزرگ و پیچیده قرار داریم و حواسمان باید به روش های دشمن در این جنگ باشد که در راس آن مساله نفوذ است.
حجت الاسلام صدیقی همچنین بر ضرورت توجه به مساله نفوذ در کشور تاکید کرد و یادآور شد : بدلیل این که نفاق اسلام را به مصیبت هایی گرفتار کرده است وبزودی از آن خلاص نمی شویم بررسی این مساله ضروری است.
وی با تاکید بر این که بازرسی هایی که صورت می گیرد به نوعی سرقت اطلاعات است، اضافه کرد: موضوع بعدی محاسبات تصمیم گیرها است چراکه نفوذی ها فضایی را برای تصمیم گیرهای کشوری بوجود می آورند که تصمیم گیران خودشان را بین تسلیم و نابودی می بینند وتسلیم را بر نابودی ترجیح می دهند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران یادآور شد: این افراد با تبلیغات دشمن و رفت وآمدهایی که دارند و با حضور در دفاتر مسئولان به عنوان رفیق یا مشاور ارشد مکرر مناسبت هایی را مطرح می کنند تا تصمیم گیران را دچار اشتباه کنند .
حجت الاسلام صدیقی با یادآوری این که تغییر باورهای مردم نیز از دیگر موضوعات در مساله نفوذ است، ادامه داد: تغییر باورهای مردم مهم است و باتوجه به این که بزودی از پیام رسان های داخلی استفاده می شود دیگر اسرارمان پیش بیگانگان نخواهد بود و در این مسیر خودکفا شده ایم.
وی از راه های نفوذ را تغییر باورهای مردم ذکر و تصریح کرد: تلاش دارند مردم را به این باور برسانندکه انقلاب برای شما کاری نکرده است.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:همه می دانیم کشورهایی که به آمریکا متکی هستند هیچکدام به جایی نرسیده اند و ترامپ به عربستان با این همه پول می گوید گاو شیرده ماست و وقتی شیرندهد کنار می گذاریم، آیا این عزت و اقتدار یک کشور است؟
وی اضافه کرد: قلدری حکومتی را در حد حیوان مطرح کند و برای آن ارزش قائل نیست، جمهوری اسلامی ایران است که 40 سال در جنگ وانقلاب بوده وسرافراز است وبه همه دنیا نه می گوید و مشت محکم آن دهان دشمنان را خرد می کند.


**آتش افروزی زبان خطرناک است
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز جمعه تهران نیز آتش افروزی زبان را خطرناک دانست و گفت: در امر به معروف و نهی از منکر به زنان تذکر کافی است و آن را که سرنوشت ما (خداوند)به دست اوست نباید ناراضی کرد.
حجت الاسلام صدیقی افزود: اگر انسان در خصوص زبان تقوا داشته باشد خداوند انسان را در مسیر اصلاح قرار می دهد.
وی نقش چشم را در این موضوع مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: همین قدر به زنان تذکر دهید، کافی است آنها خداوند را دوست دارند و آن را که سرنوشت ما به دست اوست نباید ناراضی کرد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: تقوا همان مراقبه است که زندگی انسان تحت نظارت دین و عقل باشد ، کسانی که در زندگی حساب و کتاب ندارند و هرچه بر زبانشان می آید می گویند، تقوای آنها ضعیف است.
حجت الاسلام صدیقی با بیان این که مومن اختیار زبان خود را در اختیار دارد، گفت: مومن اعضای خانواده را با زبان نمی رنجاند و جوان مومن با زبان خود حرمت پدر و مادر را زیر سوال نمی برد.
وی تاکید کرد چشم مومن رها و هرزه نیست، بلکه جاسوس دل است.
وی افزود: زبان و چشم دو مرکز کنترل خداجویان است مومنان در گفتارشان اول فکر می کنند و اگر دیدند خداوند ناراضی است آن را نمی گویند و اگر دیدند خلاف ارزش های انسانی است، سکوت می کنند. زبان اگر درست شود، دل درست می شود.
سیام*2078**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند