شکستن رکورد کشوری اجسام سخت در هفته ی جاری توسط کنگ فو کار کرمانی


شکستن رکورد کشوری اجسام سخت در هفته ی جاری توسط کنگ فو کار کرمانی

دبیر کمیته نیوکنگ فو استان کرمان ‌گفت: چهارشنبه هفته ی جاری رکورد شکستن اجسام سخت ( بلوک سیمانی روی قفسه و ران و بازو، و شکستن تعداد بالای 40 عدد چوب در بدن ) توسط یک کنگ فو کار کرمانی انجام می شود.

کد خبر: 86337 ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۰:۱۲:۲۳

دبیر کمیته نیو کونگ فو استان کرمان خبر داد؛

دبیر کمیته نیوکنگ فو استان کرمان ‌گفت: چهارشنبه هفته ی جاری رکورد شکستن اجسام سخت ( بلوک سیمانی روی قفسه و ران و بازو، و شکستن تعداد بالای ۴۰ عدد چوب در بدن ) توسط یک کنگ فو کار کرمانی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر، ‌محمد کریمی کرمانی در گفت و گو با بوتیا نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: محمد جواد بابائی فیروز آبادی یکی از هنرجوهای کونگ فو کار کرمانی است که قرار است روز چهارشنبه هفته ی جاری رکورد شکستن اجسام سخت ( بلوک سیمانی روی قفسه و ران و بازو، و شکستن تعداد بالای ۴۰ عدد چوب در بدن ) را در محل دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس هیات کنگ فو ومسئول کمیته انضباطی و دبیر کمیته نیو کونگ فو استان و مسئول کمیته آموزش از آن خود کند.

مسئول کمیته انضباطی هیئت کنگ فو و دبیر کمیته نیوکنگ فو استان کرمان ‌افزود: آخرین رکوردی که به ثبت رسیده است شکستن ۳۵ چوب (دسته بیل)روی تمام بدن بوده که قرار است این رکورد با شکستن بالای ۴۰ چوب شکسته شود.

کریمی کرمانی در پایان گفت: این رکورد در هیئت کنگ فو استان و سازمان imaro واداره تربیت بدنی دانشگاه رفسنجان ‌به ثبت می رسد و یک رکورد کشوری محسوب می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز