معرفی سریال The Terror؛ سوز سرما در مغز استخوان


معرفی سریال The Terror؛ سوز سرما در مغز استخوان

سریال The Terror یک از جدیدترین مجموعه‌های تلوزیونی شبکه AMC است که این روزها توجه بخش بزرگی از مخاطبین ژانر وحشت روانشناسی و البته درام را به خود جلب کرده است. این هفته با معرفی سریال The Terror همراه شما خواهیم بود. سریال The Terror که برگرفته از یک ماجرای تاریخی با کمی اغماض از حوادث حقیقی...

سریال The Terror یک از جدیدترین مجموعه‌های تلوزیونی شبکه AMC است که این روزها توجه بخش بزرگی از مخاطبین ژانر وحشت روانشناسی و البته درام را به خود جلب کرده است. این هفته با معرفی سریال The Terror همراه شما خواهیم بود.

سریال The Terror که برگرفته از یک ماجرای تاریخی با کمی اغماض از حوادث حقیقی و البته دخل و تصرف در آن بوده، روایتگر سرنوشت دو کشتی گرفتار در توده‌ای نامتناهی از یخ است. سرنوشت مسافرینی که با امید رهایی از این زمستان سرد، ماه‌ها در یک سرزمین پوشیده از یخ روزگار می‌گذرانند و کم کم متوجه می‌شوند که پدیده‌های عجیبی در این سرزمین‌ها فرمان‌روایی می‌کنند. سفر نیروی ارشد بریتانیا به آب‌های سرد شمال چنان به مصیبت ختم می‌گردد که ساکنین کشتی باید آن را به چشم یک شوخی از سوی طبیعت ببینند. وقتی با یک تصمیم اشتباه کشتی Terror برای مدتی طولانی در توده بسیار بزرگی از یخ گرفتار می‌شوند، کم کم امید از دل ساکنین این کشتی رخت بر می‌بندد. تا جایی که موجودات عجیبی شبانه آن‌ها را شکار می‌کنند و حالا این بریتانیایی‌های بخت برگشته باید علی‌رغم حفظ جان و منابع غذایی خود با عاملی عجیب الخلقه دست و پنجه نرم کنند. ماجرا تا جایی پیش می‌رود که آن‌‌ها حتی به نزدیک‌ترین دوستانشان هم خیانت می‌کنند؛ چرا که به نظر نمی‌رسد قرار باشد کسی از این مصیبت جان سالم به در ببرد.

معرفی سریال The Terror؛ سوز سرما در مغز استخوان

سریال The Terror به تهیه کنندگی «ریدلی اسکات»، «سوو هیو» و «دیوید کیجگنیچ» یکی از بهترین مجموعه‌های چند وقت اخیر شبکه AMC قلمداد می‌شود. این مجموعه در ابتدا ضرب آهنگ کندی دارد، اما روایت منسجم و معنی‌داری را به نمایش می‌گذارد. حال و هوای سریال به دوران بلوغ بریتانیا (انگلیس) مربوط می‌شود و سربازان و مسافرین زیادی برای تکمیل نقشه‌های‌شان عازم سفرهای طولانی مدتی می‌گردند. کشتی The Terror یکی از همان کشتی‌ها شمرده می‌شود که برای چیزی نزدیک به یک سال و اندی آذوقه داشته و عازم سفری غر قابل پیش‌بینی است. تا جایی که نه‌تنها این یک سال و اندی در کسری از ثانیه تمام می‌شود، بلکه خدمه کشتی هم کم کم امیدشان را می‌بازند و حالا تبدیل به طعمه‌ای برای محیط اطرافشان شده‌اند. محیطی که گویا درحال شکار کردن سرنشینان این کشتی نگون بخت است.

سریال The Terror برگرفته از کتابی با همین نام است و در اصطلاح فارسی آن را با نام «وحشت» نیز می‌شناسند. این مجموعه با در اختیار گرفتن یک قطعه از تاریخ و ترکیب کردن آن با مضامین تخیلی، فضایی غیر قابل پیش‌بینی و دلهره‌آوری را پدید آورده است. بر اساس تاریخ در قرن نوزدهم تو کشتی بریتانیایی (انگلیسی) برای کشف و اولین دخول به گذرگاه شمال عازم سفر شده و برای همیشه ناپدید می‌شوند؛ هیچ‌ جسدی به خانه باز نمی‌گردد! این سریال به حدی طبیعت بی‌رحمی دارد که حتی می‌توان آن را رقیب قابلی برای سریال Game Of Thrones دانست. تماشای سریال The Terror در این روزها لذت بخش و جذاب خواهد بود. در معرفی این هفته سعی کردیم که به سراغ یک سریال جدید برویم تا علی‌رغم آثار خوب کلاسیک، نمونه‌های جذابی نظیر سریال The Terror هم از قلم نیفتاده باشد. شما نیز می‌توانید نظراتتان را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
معرفی سریال The Terror؛ سوز سرما در مغز استخوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید