“استقلال” برای ستاره تکنیکی تیم ملی تور پهن کرد ؛ “شفر” این ستاره را شکار می کند؟!


قلی‌زاده از آن بازیکنان تکنیکی فوتبال ایران است که بی‌شک بازی‌هایش چشم‌نواز است. آبی‌ها در تلاش هستند او را به خدمت بگیرند. البته چندی قبل شایعه شد برانکو او را می‌خواهد و امیدوار است محرومیت‌شان در نقل و انتقالات بخشیده شود تا بتوانند این بازیکن را جذب کنند. قلی‌زاده اما بعید است فصل بعد در ایران بماند. او به احتمال فراوان یکی از...

قلی‌‌زاده در راه اروپا!

“استقلال” برای ستاره تکنیکی تیم ملی تور پهن کرد ؛ “شفر” این ستاره را شکار می کند؟!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۷:۲۳
“استقلال” برای ستاره تکنیکی تیم ملی تور پهن کرد ؛ “شفر” این ستاره را شکار می کند؟!

باشگاه استقلال برای ستاره جوان و تکنیکی سایپا تور پهن کرد اما بعید است این ماهی به تور آنها بیفتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قلی‌زاده از آن بازیکنان تکنیکی فوتبال ایران است که بی‌شک بازی‌هایش چشم‌نواز است. آبی‌ها در تلاش هستند او را به خدمت بگیرند. البته چندی قبل شایعه شد برانکو او را می‌خواهد و امیدوار است محرومیت‌شان در نقل و انتقالات بخشیده شود تا بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

قلی‌زاده اما بعید است فصل بعد در ایران بماند. او به احتمال فراوان یکی از مسافران جام جهانی خواهد بود و به همین خاطر قصد دارد شانس رفتن به اروپا را امتحان کند. کی‌روش هم تصور می‌کند قلی‌ زاده می‌تواند در اروپا بازی کند.

این بازیکن در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته و وقتی به میدان رفته، توانسته انتظارات کادر فنی را برآورده کند. قلی‌ زاده علاوه بر اینکه بازیکنی تکنیکی است و معمولاً در نبردهای تن به تن پیروز می‌شود، در خدمت تیم هم هست و این مسئله باعث شده تا کی‌روش از عملکردش رضایت داشته باشد. قلی‌زاده تصور می‌کند اگر در جام جهانی به میدان برود، شانس این را دارد که حتی به یک تیم خوب در قاره سبز برود به همین خاطر عجله‌ای برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش ندارد. او اگر به جام جهانی برود، منتظر می‌ماند تا پس از این رقابت‌ها تکلیف خود را روشن کند وگر نه شاید قبل از این رقابت‌ها قرارداد جدیدش را امضا کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, پرسپولیس, تیم ملی فوتبال ایران, سرمربی تیم ملی فوتبال, علی قلی‌زاده, کارلوس کی‌روش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات