لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018


لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018

گیتس موسس کمپانی مایکروسافت و جولی بازیگر فعال حقوق بشر در طی رای گیری که توسط کمپانیتحقیقاتی (YouGov) واقع در لندن برگزار شد به عنوان تحسین برانگیزترین مرد و زن دنیا رای آوردند،این کمپانی از سال 2015 در لیست مجزایی، تحسین برانگیزترین زنان و مردان دنیا را معرفی می کند. هر دو نفر آنها با پشت سرگذاشتن برخی از شخصیت های بسیار معروف  نظیر...

گیتس موسس کمپانی مایکروسافت و جولی بازیگر فعال حقوق بشر در طی رای گیری که توسط کمپانیتحقیقاتی (YouGov) واقع در لندن برگزار شد به عنوان تحسین برانگیزترین مرد و زن دنیا رای آوردند،این کمپانی از سال ۲۰۱۵ در لیست مجزایی، تحسین برانگیزترین زنان و مردان دنیا را معرفی می کند.

هر دو نفر آنها با پشت سرگذاشتن برخی از شخصیت های بسیار معروف نظیر باراک و میشل اوباما،اپرا وینفری و حتی دالای لاما توانستند صدر نشین این لیست باشند.

لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018بیل گیتس موسس مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین مردان دنیا و آنجلینا جولی سوپراستار معروف هالیوودی و فعال حقوق بشر

این لیست شامل ۲۰ زن و ۲۰ مرد می شود که به گزارش نیک صالحی در رای گیری از ۳۷۰۰۰ نفردر ۳۵ کشور به دست آمده است.

در لیست تحسین برانگیزترین مردان، درست پس از نام بیل گیتس، نام باراک اوباما و سپس بازیگر وهنرمند هنرهای رزمی جکی چان، رئیس جمهور چین شی جین پینگ و کارگزار بزرگ چینی جک ما بهچشم می خورد.

لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018لیست تحسین برانگیزترین زنان و مردان دنیا براساس نظرسنجی ۳۵ کشور

دربین نام های زنان تحسین برانگیز نیز پس از نام جولی ، میشل اوباما، مجری معروف اپرا وینفری،ملکه الیزابت دوم و هیلاری کلینتون قرار دارد.

همچنین بخوانید : آنجلیناجولی به همراه کوچکترین و بزرگترین پسرش! +عکس

البته نظر مردم نسبت به این افراد از کشوری تا کشور دیگر متفاوت است. برای مثال در امریکا، نام اوباماتحسین برانگیزترین فرد و پس از آن دونالد ترامپ و سپس کشیش فقید بیلی گراهام است.

در لیست زنان نیز میشل اوباما ، اپرا وینفری و ملکه الیزابت به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در امریکا دارند.

لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018
نمودار محبوبیت دونالد ترامپ و باراک اوباما در کشورهای مختلف دنیا

تحسین برانگیزترین افراد جهان بر اساس نتایج کمپانی تحقیقاتی

در لیست جهانی اکثر زنان معرفی شده از چهره های معروف صنعت فیلم و موسیقی هستند و نام اما واتسون،مدونا ، تیلور سوئیفت و گل گادوت به چشم می خورد.

در لیست مردان نیز بیشتر چهره های صنعت تجارت و ستاره های ورزشی نظیر وارن بافت، ایلان ماسک،مایکل جردن و دیوید بکهام دیده می شود.

همچنین این کمپانی نموداری از رتبه اوباما و ترامپ در کشورهای مختلف تهیه کرده است. در لیست جهانیترامپ در ردیف ۱۷ام قرار دارد و در تمام کشورهای بررسی شده در این تحقیق اوباما صدرنشین ترامپاست به جز در کشور روسیه.

لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018 باراک و میشل اوباما هر کدام نفر دوم در لیست مردان و زنان تاثیرگزار قرار گرفتند
لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018جکی چان بازیگر رزمی کار چینی
لیست تحسین برانگیزترین افراد جهان در سال 2018مجری معروف اپرا وینفری

تهیه و ترجمه: گروه خبر نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

مجله اینترنتی آسمانیها۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط