حمله به سوریه، حمله به انسانیت است


حمله به سوریه، حمله به انسانیت است

مفتی اشفق حسین قادری ادعای حملات شیمیایی در سوریه از سوی بشار اسد را دروغ عنوان کرد و افزود: در عراق و لیبی هم با این اخبار دروغ جنگ را گسترش دادند .

حمله به سوریه، حمله به انسانیت استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو ، «مفتی اشفق حسین قادری» دبیر سازمان تنظیم علمای اسلام هند حمله موشکی آمریکا و متحدانش علیه سوریه را محکوم کرد و گفت این اقدام حمله به انسانیت است .

مفتی اشفق حسین قادری ادعای حملات شیمیایی در سوریه از سوی بشار اسد را دروغ عنوان کرد و افزود این حمله از سوی تروریست های جبهه النصره طراحی شده است .
وی افزود: در عراق و لیبی هم با این اخبار دروغ جنگ را گسترش دادند .
«مفتی اشفق حسین قادری» با اعلام مخالفت شدید سازمان تنظیم علمای اسلام با حمله آمریکا علیه سوریه، گفت: اعضای این تشکل اسلامی محصولات آمریکایی، صهیونیستی، فرانسوی و انگلیسی را تحریم خواهند کرد.
او افزود : سیاست های آمریکا و اروپا به دنبال نابود کردن آسیا و آفریقا است و همه کشورهای آسیایی از جمله هند باید با اتحاد به این اقدامات آمریکا و متحدانش پاسخ دهند.
دبیر سازمان تنظیم علمای اسلام تاکید کرد: جنگ سوریه توسط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا علیه این کشور تحمیل شده است و این کشور ها با ایجاد مدارک جعلی در ارتباط با حمله شیمیایی سوریه این حملات را موجب شدند .
«مفتی اشفق حسین قادری» افزود سازمان ملل متحد مانند همیشه در مقابل این کشور ها سر فرود آورده و به حمله به مظلومان جهان کمک کرده است. او یادآور شد که آمریکا در سال 2003 نیز با اتهاماتی مشابه به عراق حمله کرد و اکنون هم فرانسه و انگلیس در کنار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و لابی صهیونیستی به دنبال نابود کردن سوریه هستند.
مفتی اشفق قادری گفت : سوریه در جنگ علیه تروریسم و حامیان آنها پیروز خواهد شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام