مقایسه نحوه حمله گرگ و نژادهای سگ شکاری | فیلم


گرگ به عنوان یک درنده موفق در رأس هرم غذایی، در بین جانداران خشک زی قرار گرفته است. همتای او در دریاهای عالم کوسه ها هستند با این تفاوت که گرگ ها از زندگی اجتماعی فوق العاده پیچیده برخوردارند و کوسه ها تک زی هستند و از نظر هوش، فراست، نظم گروهی و انضباط بین افراد داخل گروه خانوادگی، گرگ ها تقریباً در جهان درندگان، به جز خانواده سگ ها، بی همتا...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

مقایسه نحوه حمله گرگ و نژادهای سگ شکاری | فیلم

اژدهای کومودو؛ فرمانروای خشکی و دریا | فیلم...

مقایسه نحوه حمله گرگ و نژادهای سگ شکاری | فیلم

عاقبت حمله پلنگ به خارپشت غول‌‌آسای آفریقایی ...

مقایسه نحوه حمله گرگ و نژادهای سگ شکاری | فیلم

غذا دادن به 13 سگ وحشی گرسنه در منطقه حفاظت ش...

گرگ به عنوان یک درنده موفق در رأس هرم غذایی، در بین جانداران خشک زی قرار گرفته است. همتای او در دریاهای عالم کوسه ها هستند با این تفاوت که گرگ ها از زندگی اجتماعی فوق العاده پیچیده برخوردارند و کوسه ها تک زی هستند و از نظر هوش، فراست، نظم گروهی و انضباط بین افراد داخل گروه خانوادگی، گرگ ها تقریباً در جهان درندگان، به جز خانواده سگ ها، بی همتا می باشند.
کلیه افراد گروه، که به ندرت از ۱۰ قلاده تجاوز می کند، از قوی ترین گرگ «رهبر» اطاعت می کنند. به کرات و به هر مناسبتی افراد گروه مراتب اطاعت خود را نسبت به «رهبر» آشکار می کنند.
این عمل با ژست های بخصوص مانند مالیدن چانه به خاک، قراردادن سر بین دو دست روی زمین، روی زمین غلت خوردن و بیرون دادن اصوات بخصوص صورت می گیرد.
شکار، در فصل فراوانی طعمه های بزرگ مانند گوزن، به صورت دسته جمعی صورت می گیرد. هر گرگ در هنگام شکار دسته جمعی موقعیت خود را می داند و وظیفه اش مشخص است. رئیس گله یک طعمه را انتخاب می کند.

طعمه معمولاً بزرگ و سنگین، پیر، مریض و یا خیلی جوان و کند است. پس از انتخاب طعمه، گله به حرکت درمی آید. گرگ ها به صورت درهم و به ظاهر بدون برنامه به حرکت درمی آیند. هدف پراکنده و هراسان کردن گله طعمه است. چه بسا یک گوزن از کنار آنان می گذرد و توجهی به او ندارند چون هدف مشخص است.

(۲۵)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : حمله سگ, حمله سگ به انسان, سگ, فیلم حیوانات, فیلم حیوانات وحشی, گرگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نجات هشت ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان