اعلام محورهای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش کودک و نوجوان


اعلام محورهای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش کودک و نوجوان

گروه فرهنگی ـ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دو بخش کودک و نوجوان و بخش بزرگسالانتوسط اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اعلام شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، فراخوان شانزدهمین «جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منتشر شد.
این جشنواره با محوریت‌های موضوعی «قدمگاه عشق هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان»، «سبک زندگی امام رضا(ع)»، «اخلاق و آداب»، زهد و عبادت»، «رافت و مهربانی»، «طب‌الرضا» به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می‌شود.
جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش بزرگسالان، ویژه مربیان، فرهنگی، هنری، ادبی و معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی، روحانیون، شاعران و نویسندگان و در بخش کودکان و نوجوانان ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری، کتابخانه‌های سیار و پستی و دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه با هدف تبیین جایگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
بر پایه این گزارش در این فراخوان به برگزاری این جشنواره در بخش‌های کودک و نوجوان شامل رشته‌های پژوهش اعضا، کتاب‌سازی، کاردستی، تمبرپستی و کارت پستال‌سازی، نامه‌ای به امام، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی و در بخش بزرگسالان شامل رشته‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی اشاره شده است.
شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا ۱۵خرداد سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خرم‌آباد، خیابان ناصرخسرو، دانش جنوبی،اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ارسال یا با شماره‌های ۰۶۶۳۳۲۳۷۷۷۸ و ۰۶۶۳۳۲۳۷۷۷۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل