ادعای بازیکن سپیدرود درباره سقوط تیم


توحید غلامی بازیکن جوان تیم فوتبال سپیدرود  در خصوص نمایش ضعیف تیمش برابر ذوب آهن و شکست 3 بر صفر برابر این تیم گفت: مقابل ذوب آهن ما شرایط خاصی داشتیم و چند بازیکن مصدوم داشتیم. سفری که داشتیم هم با هواپیما نبود و مجبور بودیم که 13 ساعت در راه باشیم. سرمربی هم تصمیم گرفت که به برخی بازیکنان که مقابل پارس بازی کرده بودند...

توحید غلامی: سقوط سپیدرود برای مسئولان مهم نیست

ادعای بازیکن سپیدرود درباره سقوط تیم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۲
ادعای بازیکن سپیدرود درباره سقوط تیم

بازیکن تیم سپیدرود می گوید که بازیکنان و کادر فنی پشت تیم هستند و تمام تلاششان را می کنند تا این تیم در لیگ برتر ماندنی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توحید غلامی بازیکن جوان تیم فوتبال سپیدرود در خصوص نمایش ضعیف تیمش برابر ذوب آهن و شکست ۳ بر صفر برابر این تیم گفت:

مقابل ذوب آهن ما شرایط خاصی داشتیم و چند بازیکن مصدوم داشتیم. سفری که داشتیم هم با هواپیما نبود و مجبور بودیم که ۱۳ ساعت در راه باشیم. سرمربی هم تصمیم گرفت که به برخی بازیکنان که مقابل پارس بازی کرده بودند استراحت بدهد. به نظرم درست ترین تصمیم هم همین بود.

وی ادامه داد:

بازی خوبی هم بود ولی ما اشتباهاتی انجام دادیم. ذوب آهن هم تیم بسیار خوب و با تجربه ای است، که از این اشتباهات نهایت بهره را برد. ما تلاش خود را می کنیم و برای خودمان، کادر و هواداران بازی می کنیم تا در لیگ بمانیم نه شخص دیگری.

توحید غلامی با عنوان اینکه علی کریمی در تیم تنها است، افزود:

واقعا اینجا فقط هواداران و بازیکنان پشت سر مربی هستند و اینجا فقط بازیکنان، هواداران و سرمربی پشت هم هستند و شخصی به اسم مسئول یا چیز دیگری ندیدیم. دو سه بازی مثل بازی سایپا و پارس جنوبی را بردیم ولی هیچ یک از مسئولان حتی برای تشکر هم نیامدند چه برسد به تشویق. تیمی که می خواهد برای ماندن بجنگد باید بیشتر حمایت شود؛ ولی اصلا اینگونه نیست و ولی کسی نیست. شاید تیم های دیگر در شرایطی که ما هستیم، پاداش را هم بیشتر می کنند ولی انگار برای مسئولین ماندن تیم مهم نیست و فقط برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران مهم است.

توحید غلامی بازیکن فصل گذشته نفت تهران با اشاره به نتیجه هایی که تیم کسب کرده و اینکه با این شرایط تیم می ماند یا خیر، توضیح داد:

واقعا نتایجی که ما گرفتیم، فکر می کنم خدا به دل هوادارانمان نگاه کرده. انصافا هم نتایج خوبی با این مشکلات و حداقل امکاناتی که داریم، گرفتیم. تا آخر هم ما می جنگیم و بازیکنان و کادر پشت هم هستند و صد در صد کاری می کنیم که بمانیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد و دیگر هیچ فکری نمی کنیم، چون سه بازی حساس داریم و امیدوارم تیم بماند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه ذوب آهن, پارس جنوبی, توحید غلامی, تیم فوتبال سپیدرود, دیدار سپیدرود برابر ذوب آهن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار