پیکر مطهر شهید بصیری پور وارد بیرجند شد


پیکر مطهر شهید بصیری پور وارد بیرجند شد

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک و مطهر ستوان یکم پاسدار «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی عصر امروز (21 فروردین) وارد فرودگاه بیرجند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ پیکر پاک و مطهر ستوان یکم پاسدار شهید «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی عصر امروز (۲۱ فروردین) با استقبال خانواده این شهید والا مقام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی وارد فرودگاه بیرجند شد.

همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، ‌استاندار خراسان جنوبی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در منزل این شهید والامقام،‌ از نزدیک با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

هم اکنون مراسم وداع مردم شهرستان بیرجند با پیکر پاک ومطهر این شهید والامقام در محل بقعه متبرکه شهدای باقریه در حال برگزاری است.

گفتنی است،‌ ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور از نیروهای سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی (۱۹ فروردین) در درگیری با تروریست های داعشی در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام فردا (۲۲ فروردین) با حضور پرشور خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان، ‌ایثارگران و مردم و مسئولان از محل مصلی ابوالفضلی به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا