تست شتاب شورلت کوروت زد آر 1 | فیلم


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست شتاب شورلت کوروت زد آر 1 | فیلم

رکوردگیری شورلت کوروت زد 06 2015 | فیلم...

تست شتاب شورلت کوروت زد آر 1 | فیلم

رقابت انسان با شورولت کامارو و هوش مصنوعى | ف...

تست شتاب شورلت کوروت زد آر 1 | فیلم

شورولت اس اس 2015 | فیلم...

مدل جدید کوروت ZR1 برای تولید در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. این خودرو، قدرتمندترین مدلی از کوروت خواهد بود که به صورت استاندارد و توسط شورولت فروخته می‌شود. ZR1 عملکردی خیره‌کننده در پیست خواهد داشت تا جدیدترین فناوری‌های سازنده را به نمایش بگذارد.

این چهارمین بار در تاریخ شورولت است که مدلی از کوروت با نام ZR1 معرفی می‌شود. نسل‌های قبلی این خودرو، در سال‌های ۱۹۶۹، ۱۹۹۰ و ۲۰۰۹ رونمائی شدند و از قدرتمندترین محصولات صنعت خودروسازی آمریکا در زمان خود بودند. نسل جدید ZR1 برای عرضه در سال ۲۰۱۹، مجهز به پیشرانه‌ی LT5 شورولت خواهد بود که پیشرفته‌ترین فناوری این شرکت در بحث سورپرشارژرها را به همراه خواهد داشت. این پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با آرایش V شکل، قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۹۶۹ نیوتن‌متر ارائه می‌کند. برای خریداران، امکان سفارش ZR1 با جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دستی یا ۸ سرعته‌ی خودکار مجهز به پدال‌شیفتر دستی، وجود دارد، درحالیکه تا پیش از این، هیچ مدلی از سری ZR1 با گیربکس اتوماتیک، قابل خرید نبود.

مدل جدید کوروت ZR1، از نظر آیرودینامیک هم بهبود یافته است و در ۲ تیپ بدنه‌ مختلف، قابل خرید خواهد بود. از نظر فنی و مقاومت در مقابل هوا، هر دو آپشن کیت بدنه‌ی ZR1 فراتر از کوروت ZO6 عمل می‌کنند و با توجه به استفاده از فیبر کربن در بعضی قسمت‌ها، تفاوت دارند. بال عقب این خودرو، نیروی عمود بر سطح ۴۳۱ کیلوگرم فراهم خواهد کرد تا علاوه بر ظاهر اسپرت، ZR1 را برای سرعت‌های بالا در پیست، آماده نشان دهد. جالب است بدانید که بال عقب این خودرو، صرفا روی بدنه نصب نمی‌شود و مستقیما روی شاسی، سوار خواهد شد.

کوروت ZR1 در نمای داخل کابین هم با مدل استاندارد، تفاوت‌هایی دارد و با ادوات فیبر کربن در داشبورد و صندلی‌های چرم طبیعی ارائه می‌شود. برای علاقه‌مندان به این خودرو، امکان سفارش صندلی‌ها با چرم ناپا و گرم‌کن داخلی هم وجود خواهد داشت. فرمان فیبر کربن، صندلی‌های اسپرت مخصوص پیست، تجهیزات الکترونیکی ثبت رکورد و سیستم صوتی حرفه‌ای از برند بوز (Bose)، دیگر آپشن‌هایی هستند که به خواست خریدار روی کوروت ZR1 نصب می‌شوند. طراحان شورولت، نوعی رنگ نارنجی اختصاصی (Sebring Orange) هم برای این خودرو در نظر گرفته‌اند که همراه با کالیپرهای ترمز و کمربندهای ایمنی نارنجی، ارائه می‌شود.

(۲۶)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروهای 2019, خودروی شورولت, شتاب شورولت, شورلت کوروت زد آر 1, شورولت کوروت, شورولت کوروت ZR1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها