تقاضای دل پیرو از ستاره های جوان فوتبال ایتالیا


تقاضای دل پیرو از ستاره های جوان فوتبال ایتالیا

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، بر این باور است که بازی در تیم ملی بزرگترین و مهمترین وظیفه هر بازیکنی است.

به گزارش "ورزش سه"، پینتوریکو در 91 بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا به میدان رفته و 27 گل به ثمر رساند. او همچنین در سال 2006 موفق شد با ایتالیا جام جهانی را فتح کند. این در حالی است که ایتالیا نتوانست به رقابت های جام جهانی 2018 راه پیدا کند و در حال حاضر با بحران استعدادهای جدید روبرو است.

دل پیرو به خبرنگاران گفت: " بازی کردن در تیم ملی؟ این وظیفه ای ست که همیشه باید به بهترین نحو به عهده بگیرید، بله باور من این است. این بزرگترین هدف برای هرکسی است که فوتبال بازی می کند. من شانزده سال با پیراهن تیم ملی بازی کردم و بالاخره توانستم قهرمانی جهان را تجربه کنم. لحظه وصف نشدنی ای بود؛ بازی کردن در جام جهانی خود یک رویاست، چه برسد به اینکه قهرمان آن نیز بشوید.

تقاضای دل پیرو از ستاره های جوان فوتبال ایتالیا

گلم در برابر آلمان؟ من از زمانی که یک پسربچه بودم این رویا را در سر می پروراندم. این گل نمونه بی نظیری بود، شاید بتوان گفت زیباترین گلی بود که به ثمر رساندیم؛ گلی که روی یک حرکت فوق العاده تیمی به دست آمد. شب قبل از فینال مسابقات؟ بیشتر بازیکنان برای اینکه بتوانند بخوابند به زحمت افتادند، اما من خواب به چشمانم نمی آمد. واقعا اضطراب داشتم. آنوقت من مدت بیشتری بود که در تیم بازی می کردم و باید به سایرین هم روحیه می دادم. این هم خود مسئله ای بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج