فروش اینترنتی مستند «عروسک کوکی نیستم» آغاز شد/ نقد جدی به سیستم آموزشی و تربیتی و ارائه شیوه‌ای نوین در امور پرورشی را در این مستند ببینید + تیزر


فروش اینترنتی مستند «عروسک کوکی نیستم» آغاز شد/ نقد جدی به سیستم آموزشی و تربیتی و ارائه شیوه‌ای نوین در امور پرورشی را در این مستند ببینید + تیزر

این مستند به طور مصداقی، یک مدرسه را در طول یک سال مورد بررسی قرار می‌دهد و شیوه‌های نوین را برای امور پرورشی به تصویر می‌کشد و نتایج به‌کارگیری این شیوه نوین پرورشی را بعد از اتمام دوره به نمایش می‌گذارد.

گروه فرهنگی - رجانیوز: «عروسک کوکی نیستم» نام مستندی است که روایتگر فراز و نشیبهای یک معلم پرورشی است که تلاش میکند با به کارگیری شیوه‌های نوین، اثر گذاری خود را بر دانش‌آموزان دو چندان کند. این مستند به طور مصداقی، یک مدرسه را در طول یک سال مورد بررسی قرار می‌دهد و شیوه‌های نوین را برای امور پرورشی به تصویر می‌کشد و نتایج به‌کارگیری این شیوه نوین پرورشی را بعد از اتمام دوره به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رجانیوز، مستند «عروسک کوکی نیستم» به کارگردانی حجت‌الاسلام امیر منیری در مؤسسه فرهنگی نجوای زلال هنر تولید شده و از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد که توزیع اینترنتی آن در سایت سینمامارکت آغاز شده است.

AroosakKookiNistam(Ti-U-1)-OWJ-CinemaMarket.ir_.mp4 | دانلود فیلم
مستند «عروسک کوکی نیستم» طی 58 دقیقه نقدهایی جدی را به سیستم آموزشی و تربیتی وارد می‌کند. سیستمی که به روز نبودن و توجه افراطیش به مسائل آموزشی، مسائل تربیتی را تحت الشعاع قرار داده و مانع از اجرای برنامه‌های پرورشی و تربیتی در مدرسه شده و تیم پرورشی را به علت انجام امور خیریه و فعال کردن بچه‌ها در حوزه‌های اجتماعی اخراج می‌کند.
علاقمندان برای تماشای این مستند می‌توانند به وبسایت سینمامارکت به آدرس cinemamarket.ir مراجعه کنند و با استفاده از کدrajanews از 30 درصد تخفیف در خرید اشتراک بهره‌مند شوند.
مطالب مرتبط:
فروش اینترنتی انیمیشن «فهرست مقدس» آغاز شد/ پرافتخارترین انیمیشن ایرانی را با 30 درصد تخفیف دانلود کنید + تیزر
آغاز فروش اینترنتی مستند جنجالی «مقاومت نکن»/ دانلود مستند با 30 درصد تخفیف برای مخاطبان رجانیوز + تیزر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی