دست راست ابوبکر البغدادی در اطراف کرکوک به هلاکت رسید


دست راست ابوبکر البغدادی در اطراف کرکوک به هلاکت رسید

ابو ولید الشیشانی دستیار ابوبکر بغدادی ملقب به "دست راست ابوبکر البغدادی" توسط نیروهای امنیتی عراق در اطراف کرکوک کشته شد.

دست راست ابوبکر البغدادی در اطراف کرکوک به هلاکت رسیدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع اطلاعاتی عراق امروز دوشنبه 20 فروردین اعلام کردند که نیروهای امنیتی عراق، ابو ولید الشیشانی دست راست سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش را در اطراف کرکوک به هلاکت رساندند.

این گزارش حاکی است: این فرد مدارک و اسنادی حاوی اطلاعات مهمی در مورد نام فرماندهان و نیروهای تروریستی به همراه داشت که نیروهای امنیتی آن را ضبط کردند.

این منابع اطلاعاتی افزودند: این عملیات بر اساس گزارش های دقیق اطلاعاتی از حضور این فرد در منطقه ای صحرائی در اطراف کرکوک بود که برای انجام عملیاتی تروریستی در داخل این شهر برنامه ریزی می کرد.

با وجود اعلام پایان نظامی داعش در عراق اوایل آذرماه گذشته، عملیات تروریست های تکفیری در نقاط مختلف این کشور بویژه حومه بغداد، کرکوک در شمال، و نیز غرب کشور همچنان بطور پراکنده توسط بقایای این گروه تروریستی ادامه دارد.

استان نفت خیز کرکوک و مناطق اطراف آن در ماههای اخیر یکی از کانون های اصلی حملات تروریستی علیه نظامیان و شهروندان عادی بوده است.

گفتنی است ارتش و حشد الشعبی عراق از هفته ها پیش عملیات وسیع جستجو و پاکسازی را در این مناطق اجرا کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !