عکس ؛ ستاره های پرسپولیس روی سکوی افتخار!


عکس ؛ ستاره های پرسپولیس روی سکوی افتخار!

پوستر زیبا و دیدنی به مناسبت قهرمانی شماره یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت های لیگ برتر فصل 96/97 را اماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید. باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال 1342 در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس،...

قهرمانی پرسپولیس برای یازدهمین بار در لیگ برتر

عکس ؛ ستاره های پرسپولیس روی سکوی افتخار!

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۹
عکس ؛ ستاره های پرسپولیس روی سکوی افتخار!

تیم فوتبال پرسپولیس برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را تصاحب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پوستر زیبا و دیدنی به مناسبت قهرمانی شماره یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت های لیگ برتر فصل ۹۶/۹۷ را اماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

عکس ؛ ستاره های پرسپولیس روی سکوی افتخار!

باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، است.

پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.

پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، یازده بار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت رکورددار است. پنج قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، یک قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا مهم‌ترین قهرمانی‌های پرسپولیس هستند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شده‌اند.

طراح پوستر علی عرب زاده

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس, پرسپولیس قهرمان لیگ برتر, پوستر زیبا از قهرمانی پرسپولیس, قهرمانی پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید