درخواست رییس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف لایحه قانون تجارت


درخواست رییس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف لایحه قانون تجارت

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از درخواست رئیس دستگاه قضا از مجلس برای تعیین تکلیف هر چه سریع تر لایحه قانون تجارت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، یحیی کمالی پور در تشریح دستور کار روز یکشنبه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، از دیدار نوروزی اعضای این کمیسیون با رئیس و معاونان قوه قضائیه خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون امروز با حضور در دستگاه قضا با رئیس و معاونان این قوه درخصوص مسائل مختلف حقوقی و قضایی کشور بحث و گفت و گو کردند و به بیان نظرات خود پرداختند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست مقرر شد موارد و موضوعاتی که دستگاه قضا به عنوان خلاء قانونی در مجرای وظایف خود مشاهده می کند به کمیسیون اعلام کند تا کمیسیون آنها را در اولویت قرار داده و در موردشان تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا درخواست کرد هر چه سریع تر لایحه قانون تجارت که در مجلس مطرح است تعیین تکلیف شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی بیان داشت: همچنین در مورد لوایح و طرح های مختلف که قرار است در سال جاری به آنها پرداخته شود مانند اصلاح قانون آئین دادرسی کیفری، لایحه قضازدایی، تنقیح قوانین و موارد مشابه مانند سابق نظر دستگاه قضا برای کاربردی و اجرایی شدن آنها اخذ شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نمایندگان خواسته های مردم درحوزه انتخابیه و مشکلات کلان حوزه قضایی و حقوقی کشور را مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق